دراکات Selectmen کار از طریق پتانسیل مسائل حقوقی

دراکات — با شهر هنوز هم در میان جنگ دو فدرال پرونده های حقوقی ثبت شده توسط شهر کارکنان هیئت Selectmen مواجه با

توسط ATSHNEWS در 7 تیر 1399

دراکات — با شهر هنوز هم در میان جنگ دو فدرال پرونده های حقوقی ثبت شده توسط شهر کارکنان هیئت Selectmen مواجه بالقوه مسائل حقوقی روز سه شنبه.

برای اولین بار آمد به عنوان هیئت مدیره در نظر گرفته شنبه شب که آیا برای قبول یک مجوز ویژه اخطار از استعمار آلی یک خرده فروشی شاهدانه فروشگاه به امید باز در برادوی جاده ها است. هر چند مجوز ویژه submittals به طور معمول روال دستور کار مورد رئیس جسی Forcier سوال که آیا هیئت مدیره می تواند در ادامه به دلیل اخیر اقدام قانونی علیه آن توسط خرده فروش ماری جوانا BKPN LLC.

در مارس هیئت مدیره به بن بست رسیده در یک رای گیری برای اعطای این شرکت یک مجوز ویژه و صاحبان پس زمینه کت و شلوار در میدلسکس دادگاه برتر جذاب انکار و به دنبال جلوگیری از این شهر از اعطای آن چهارم و نهایی مجوز ویژه ای برای خرده فروشی ماری جوانا فروش. شهر مشاور جیمز هال گفت: یک قاضی را تکذیب کرد, این شرکت درخواست برای یک دستور مقدماتی, اما این مورد در حال انجام است با توجه به ماساچوست آنلاین دادگاه نكن.

سالن گفت: پذیرش مجوز خاص درخواست می تواند باز شهر تا بیشتر اقدام قانونی از BKPN LLC در حالی که پذیرش آن می تواند باز کردن شهر به اقدام قانونی از استعمار آلی.

"ما در حال رفتن به نگاه کردن بشکه از دو دعاوی احتمالا" هال گفت.

این هیئت در نهایت رای دادند به اتفاق آرا به شرایط خاص اجازه درخواست.

بعد در این جلسه موضوع دادخواهی در برابر شهر دوباره ظاهر به عنوان هیئت مدیره آماده برای رای دادن در یک آبجو و شراب مجوز برای Hannaford سوپر مارکت در خیابان دلپذیر. یک جلسه عمومی در مجوز شد و در ادامه از جلسه قبلی پس از هیئت مدیره خواسته نمایندگان از Hannaford که آیا آنها مایل به موافقت با بازگشت مجوز به شهر در صورتی که فروشگاه های دیگر برنامه از آن استفاده کنید.

این موضوع مطرح شد به این دلیل که فروشگاه که قبلا برگزار می شود یک مجوز الکل بود که مورد استفاده برای بیش از یک سال است. مجوز شد و پس از انتقال به نهاد دیگری در سود برای این شرکت به جای تسلیم به شهر با توجه به شهر مقامات.

یک وکیل برای شرکت ژن ریچارد گفت: "تحقیق قانون قبلی و قانون مورد نشان می دهد که این شهر از نظر قانونی نمی تواند جای چنین محدودیت در مجوز. او اشاره کرد که این شهر خواهد بود که نیاز به این منحصرا از Hannaford و نه هیچ سازمان دیگری درخواست آبجو و شراب مجوز.

"ما امیدواریم که این روند در که آخرین انتقال تحت الشعاع قرار نمی دهد بقیه از سابقه ای طولانی در Hannaford را به عنوان یک دارنده پروانه و یک کسب و کار در دراکات," ریچارد گفت. "به طوری که گفت: من که تسلیم Hannaford یک متقاضی واجد شرایط که محل مناسب هستند و من هم تکرار کنم که Hannaford هیچ قصد استفاده از اين مجوز است."

چند اعضای هیئت مدیره نشان داد که آنها ترجیح داده اند به اضافه کردن شرط ضمن عقد اما در نهایت هیئت مدیره رای دادند به اتفاق آرا به اعطای آبجو و شراب مجوز.

"من خوشحال هستم در مورد این که ما نمی توانیم با قرار دادن شرط در آن اما همانطور که ما در مورد صحبت در آخرین خاص اجازه اخطار به دعاوی انباشته. من نفرت را به آن می گویند آن را حذف به عنوان روز" Forcier گفت. "ما انکار این, ما در حال رفتن به دادگاه."

از دیگر اقدامات این هیئت در زمان شنبه عبارتند از:

  • رای به کاهش حد نصاب برای روز سه شنبه شورای شهر به 100 ساکنان
  • رای به اعطای مشترک victualler مجوز به ECUA برادران رستوران LLC است که میله میله برای باز کردن در 22 دلپذیر سنت
  • تصویب حفاظت محدودیت از فاکس اجرا II به دراکات زمین اعتماد
  • رای به تمدید مجوز ویژه برای SBA ارتباطات در Silva لین
  • پذیرش کمک مالی به دراکات اداره پلیس
  • بررسی و رای گیری در حکم مقالات برای شورای شهر
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن