دراکات selectmen بحث در رابطه با DATV

دراکات — تنش در هیئت Selectmen هایش سه شنبه شب به عنوان اعضاء مورد بحث و شهر را در ارتباط با دراکات دسترسی به,

توسط ATSHNEWS در 5 تیر 1399

دراکات — تنش در هیئت Selectmen هایش سه شنبه شب به عنوان اعضاء مورد بحث و شهر را در ارتباط با دراکات دسترسی به, تلویزیون, سازمان غیر انتفاعی است که برنامه در سه محلی دسترسی به کانال است.

این موضوع به نظر می رسد در دستور کار به درخواست Selectman یوسف DiRocco جونیور که در خواست اطلاعات در مورد این شهر اقتدار و توافق با سازمان است.

با توجه به شهر مشاور James Hall, دراکات دارای قرارداد با Comcast به ارائه دسترسی عمومی برنامه نویسی برای این شهر است. تحت این قرارداد ratepayers در حال ارزیابی یک مقدار مشخصی در کابل لایحه برای حمایت از دسترسی عموم کانال و شهر دارای گزینه ای برای ارائه در برنامه نویسی خود و یا برای تعیین یک ارائه دهنده دسترسی به انجام این کار.

اما هال گفت که هر چند دراکات دسترسی به تلویزیون شده است اقدام به عنوان شهر ارائه دهنده دسترسی و دریافت فصلنامه بودجه از Comcast به عنوان یک نتیجه هیچ قرارداد تا کنون امضا ترسیم شرایط آن رابطه است. او گفت که توافق احتمالی فراخوانده شد در سال 2017, اما این روند هرگز به پایان رسید.

هال گفت که پیشنهاد مذاکره یک قرارداد در "نفع" از هر دو طرف و گفت: بر اساس قبلی پیشنهاد موافقت خواهد جبران این شهر در برابر هر گونه دعاوی علیه دراکات دسترسی به تلویزیون و یا هر یک از میزبان.

در طول این دوره از بحث DiRocco در زمان هدف در "دراکات اتصال" یک بحث سیاسی نشان می دهد توزیع شده توسط دراکات دسترسی به تلویزیون. او سوال که آیا این شهر در حال حاضر خواهد بود مسئول برای هر گونه احتمالی اقدام قانونی در برابر میزبان نشان می دهد و گفت: در صورت عدم وجود قرارداد او آن را می بیند به عنوان هیئت مدیره مسئولیت ارائه نظارت.

او گفت که او پیشنهاد نمی سانسور نشان می دهد اما که او فکر می کند که نشان می دهد نیاز به "خرید و فروش بیشتر در چه حقیقت است."

"این 'اتصال' در ذهن من این است تنزل مردم است. آن می رود پس از خانواده از آن مراقبت می کند که آنها صدمه دیده است. منظورم این است همان چیزی که بارها و بارها. من نمی بینم به نفع جامعه و یا رای دهندگان و یا هر گونه که" DiRocco گفت. "من فکر نمی کنم جان Zimini, (برایان) و اوراق قرضه (Phil) Thibault به نظر من در حال انجام هر شهر به نفع. آنها در حال مبارزه با خود نبرد. من فکر می کنم آنها در حال استفاده از آن — در نظر من فکر می کنم آنها در حال استفاده از آن به عنوان یک سلاح. در برخی از نقطه است که باید پایان چون من فکر نمی کنم آن را به نفع جامعه است."

Zimini باند و Thibault در حال میزبان دراکات اتصال. Zimini سابق selectman و Thibault است که به دنبال انتخابات هیئت Selectmen در روز دوشنبه انتخابات.

Selectman تامی Dristiliaris گرفت موضوع را با DiRocco تمرکز بر روی "دراکات اتصال" و سوال که چرا او "هجوم" سازمان به عنوان یک کل. او اشاره کرد دراکات دسترسی به تلویزیون نقش مهمی در ارائه آموزشی برنامه نویسی و آموزشی برای کودکان و بزرگسالان است.

"من فکر می کنم که DATV است مانند یک دارایی را به جامعه ما و من فکر می کنم ما واقعا باید اجازه دهید آنها را تابع. آنها انجام یک کار بسیار خوب است. هر کسی می تواند و باید یک برنامه" Dristiliaris گفت. "شما می توانید یک برنامه در مورد اجازه باش 'دراکات اتصال' اگر شما می خواهم آقای DiRocco اما من متاسفم مردم حق دارند نظرات خود را و زمانی که آنها نه نفرت و به عنوان طولانی به عنوان آنها نادرست آنها نمی خوای شکایت کرد. "

این برنامه شده است تمرکز محلی جنجال در گذشته است. در سال 2016 یک زن و شوهر که به طور داوطلبانه با دراکات دسترسی به تلویزیون در زمینه آزار و اذیت شکایت علیه باند یکی از شرکت میزبان پس از او را تهدید به کشتن آنها را در هوا. در زمان اقدام رئیس پلیس نیل Ouellette گفت که این گروه در زمان "اقدام مناسب" برای حل و فصل این مسئله است.

بعد از آن در جلسه سالن روشن شد که این شهر برای ورود به یک قرارداد با دراکات دسترسی به تلویزیون را فراهم نظارت بر برنامه نویسی خود اشاره کرد که سازمان متمم اول قانون اساسی حقوق برش روشن. او گفت که چنین قرارداد خواهد سقوط عمومی ماساچوست قوانین فصل 30B که حاکم تدارکات کالا و خدمات و گفت: این شهر نیاز به انتشار یک درخواست برای پیشنهاد به درخواست مناقصه از پتانسیل ارائه دهندگان خدمات دسترسی.

Selectman آلیسون هیوز گفت که او با پشتیبانی از دراکات دسترسی به تلویزیون می بیند و به نفع برنامه نویسی آن, اما که او را درک نیاز به یک قرارداد برای محافظت از شهر در برابر مسئولیت. سالن گفت: قرارداد پیش نویس در سال 2017 استاندارد است که توافق دشوار خواهد بود برای نهایی کردن.

"از آنچه من و شما می تواند درست باشد من آقای هال اگر من اشتباه خواندن بین خطوط است که ما نیاز به نوعی از توافق فقط به پوشش شهر برای مسئولیت و بار دیگر به دلیل قرارداد این است که در نهایت بین Comcast و شهر," او گفت:. "... بنابراین این نوع مانند ما فقط از دست رفته یک قطعه از قرارداد."

DiRocco خواسته است که یک آیتم قرار داده شده در جلسه بعدی در دستور کار رأی گیری برای درخواست یک گزارش مالی از دراکات دسترسی به تلویزیون و به بحث در مورد شهر کابل کمیته مشورتی. در یک ایمیل فرستاده بیانیه چهار شنبه, گری بود, مدیر اجرایی دراکات دسترسی به تلویزیون نشان داد که این سازمان خواهد بود باز به مذاکره و عقد قرارداد با شهر است.

"دراکات Access Television, Inc. (DATV) تا به حال قوی, رابطه بلند مدت با شهر دراکات و ما کار کرده اند بسیار سخت برای ساخت یک جامعه تلویزیون و رسانه ها در مرکز این شهر که از دراکات و ساکنان آن می تواند افتخار به عنوان ما با کار ما عضو تولید کنندگان به تولید با کیفیت بالا و بیش از حد محلی در مورد برنامه نویسی و برای شهر دراکات," بود نوشت. "از آنجا که شهر دراکات هرگز قبلا با نزدیک شدن DATV به مذاکره توافق/قرارداد با آنها ما خواهد بود خوشحال به انجام این کار رفتن به جلو است."

آخرین مطالب