دراکات گسترش فضای باز ناهار خوری الکل گزینه های

دراکات — پس از تصویب از سوی هیئت Selectmen شنبه یک میزبان از رستوران های محلی می تواند در حال حاضر در خدمت موا

توسط ATSHNEWS در 23 خرداد 1399

دراکات — پس از تصویب از سوی هیئت Selectmen شنبه یک میزبان از رستوران های محلی می تواند در حال حاضر در خدمت مواد غذایی و مصرف الکل در مناطق ناهار خوری.

در یک نشست مجازی هیئت مدیره تایید مجوز برای فضای ناهارخوری با الکل برای حدود یک دوجین از کسب و کارهای محلی از جمله میخانه در خط ایجاد کرد مسافرخانه ماک قرار ملاقات گذاشتن برادران Sports Bar & پنجره مشبک دراکات خانه پیتزا شاليزار آل, خانه, Owen & Ollies, Primo, پیتزا, رستوران Bobola خانواده رستوران میخانه در Lenzi و اسکولا رستوران. محدودیت های اطراف, هوای آزاد, جدول خدمات شده اند آرام تحت رژیم صهیونیستی. چارلی بیکر بازگشایی طرح ماساچوست اجازه می دهد مقامات محلی مجوز برای تایید تغییرات موجود مشروب مجوز.

با توجه به شهر و مدیر ان خرابکاری همه از ناهار خوری در مناطق تحت بازرسی از ساختمان اداره پلیس بخش آتش نشانی و هیئت مدیره بهداشت و درمان. هر چند این رای به تایید مجوز شد و در نهایت به اتفاق آرا, Selectman یوسف DiRocco جونیور نگرانی در مورد فضای باز ناهار خوری مناطق تبدیل شدن به یک نوار مانند جو.

"من نمی خواهم برای دیدن یک مزاحم به محله ای که این مکان هستند" DiRocco گفت. "من نمی دانم, من نمی خواهم به آن را به عنوان فقط یک بار اتاق یک فرمت از یک نوار اتاق خارج است."

شهر مشاور جیمز هال گفت: هیئت مدیره که الکل باید در خدمت مواد غذایی و که کاربران باید نشسته به منظور خدمت کرده اما گفت: selectmen می توانید انتخاب کنید برای مشخص کردن یک زمان و پس از آن الکل و دیگر نمی تواند در خدمت. Selectmen رئیس جسی Forcier گفت: مسئولیت اجرای هر گونه محدودیت در درجه اول قرار می گیرند به رستوران صاحبان و مدیران.

"من درک می کنم که شما نمی توانید خدمت به مواد غذایی تا نه و پس از آن باز بماند تا زمانی که یکی در صبح, اما اگر شما در حال رفتن به قرار دادن محدودیت بر روی آن به آن نیاز دارد به چیزی — این افراد دچار طولانی به اندازه کافی قادر به ایجاد هر گونه پول. کارگران پیشخدمت, این بار من به آشپز آنها از کار" Forcier گفت. "واقعا کراوات خود را در دست من نیست که یا, اما من درک می کنم وجود دارد باید برخی از محدودیت."

Selectman تامی Dristiliaris ساخته شده یک حرکت برای مجوز به تصویب بدون محدودیت که به تصویب هیات مدیره به اتفاق آرا.

"من فکر می کنم ما نیاز به اجازه دهید این رول. ما نیاز به اجازه دهید آن را رول چرا که این مردم رنج می برد به اندازه کافی بلند و آنها در حال رفتن به بیرون رفتن از کسب و کار اگر ما اجازه ندهید که آنها سعی می کنید برای شروع به ساختن پول," او گفت:.

بیشتر رستوران ها در حال انتظار برای درخواست تغییرات خود را مشروب مجوز اجازه می دهد تا هوای سرویس و Dristiliaris و Selectman آلیسون هیوز را خدمت می کنند در یک کمیته فرعی برای بررسی روند تصویب و در نظر گرفتن هر گونه درخواست هایی که دریافت کرده قبل از هیئت مدیره بعدی جلسه رسمی است.

از دیگر اقدامات این هیئت در زمان شنبه عبارتند از:

  • اعطا اصلاحیه به یک مجوز ویژه برای تنبل رودخانه محصولات LLC یک خرده فروش ماری جوانا و کشتکار برنامه ریزی برای باز کردن در برادوی جاده ها است. اصلاح reconfigures محل شرکت خرده فروشی و پرورش مناطق و اجازه می دهد تا برای منظقه وانت. این شرکت امیدوار است برای باز کردن در پاییز.
  • تایید یک درخواست برای تغییر محل ذکر شده در چهار Oaks Country Club همه مشروبات الکلی مجوز به منعکس کننده بازسازی به اموال
  • ادامه داد: یک جلسه عمومی در یک درخواست از Hannaford کردن محل شراب و نوشیدنی مالت مجوز
  • تایید درخواست انتقال تمام مشروبات الکلی مجوز و تعهد سهام را برای بازگشت به Boathouse به 4LM LLC
  • رای به تایید انتصاب استفان Chaput به عنوان سرپرست رئیس پلیس
  • رای به تایید تجدید 1.8 میلیون دلار اوراق قرضه انتظار توجه
  • تایید مجوز برای انگشت شست سبز تولید کنندگان LLC, کشت ماری جوانا microbusiness برنامه ریزی برای باز کردن در سال 1935 Lakeview Ave. هیئت مدیره تصویب یک مجوز ویژه برای شرکت در آن مه 26 جلسه اما با توجه به رویه خطا نیست تایید مجوز در آن زمان.
  • تایید یک درخواست برای اضافه کردن یک علامت توقف در Beechnut جاده و کلمنت جاده جنوبی
  • پذیرش کمک مالی برای اداره پلیس K9 بدنهاد
  • پذیرش کمک مالی به شورای پیری برای ارائه به خانه کیت
  • بررسی و رای گیری در حکم ژوئن 30 شهر نشست


tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن