دراکات برگزیدگان چهره های جدید برای چالش های جدید

آن را با جدید و بدون تشکر به دست در این هفته دراکات انتخابات.در روز دوشنبه تنها مسابقه رقابت پنج نامزد رقابت ب

توسط ATSHNEWS در 13 تیر 1399

آن را با جدید و بدون تشکر به دست در این هفته دراکات انتخابات.

در روز دوشنبه تنها مسابقه رقابت پنج نامزد رقابت برای دو کرسی در هیئت Selectmen.

با وجود حضور دیرین جمهوری فیل Thibault و جو Espinola در انتخابات خدمات مالی و حرفه ای و سیاسی تازه وارد آلیسون Genest در صدر بلیط با 1,719 رای, به دنبال منطقه بندی هیأت تجدید نظر عضو هدر سانتیاگو Hutchings (1,370 آرا) با توجه به غیر رسمی نتایج ارائه شده توسط شهر.

Thibault, طرح جامع کمیته صندلی که همچنین به عنوان صندلی از شهر مدیر غربالگری کمیته شکست خورده در یکی دیگر از تلاش برای برنده شدن در یک selectman صندلی در پایان با 1,025 رای.

Espinola سابق بیشتر لوول دانشکده فنی رئیس کمیته ناموفق جمهوریخواه نامزد در 2nd, Essex-Middlesex منطقه و سابق لوول افسر پلیس محشور فقط 896 رای در حالی که پلاریزه برنامه ریزی رئیس هیئت مدیره علامت نخود در زمان عقب با 263 رای.

Genest به نظر می رسید به یک ضربه تند وشدید زدن در شهر های سیاسی در پس از انتخابات نظرات به روزنامه.

"بدیهی است که آنها (رای دهندگان) در پاسخ به من پیام مثبت تغییر برای دراکات. وجود دارد بسیاری از نیروهای منفی که سعی کردم به کار در برابر من است و من خیلی خوشحالم که رای دهندگان را دیدم از طریق آن و آنها را رد کرد و آن صداها."

او ظاهرا یک تصمیم آگاهانه به شرکت خاصی سابق دیرین selectman شناخته شده تاجر و صبح روز شنبه میزبان رادیو اما آیا طبقه که ایستگاه قابل توجهی از تبلیغات این برنامه شامل او بستنی قیفی اما موثر, انتخابات, صدای جرنگ جرنگ.

Genest و سانتیاگو Hutchings که هر دو تبلیغ مالی خود را تجربه در طول مبارزات انتخاباتی به نظر می رسد مشتاق به اب راه رفتن را به علف های هرز از شهر و منابع مالی که در اضافه شده اهمیت در طول این درآمد زمان به چالش کشیدن.

سانتیاگو Hutchings, که همچنین خدمت در ى هیأت تجدید نظر نشان داد او همچنین می خواهد برای کمک به قرار دادن هر گونه سست به پایان می رسد هنوز هم طولانی در شهر و ادارات.

بنابراین آنچه اتفاق افتاده است به Thibault به خوبی متصل تاجر که در خدمت مختلف شهر تخته برای دو دهه گذشته?

که تجربه به دست آمده در کمیته ها و تخته در شهر دولت قطعا به او بیشتر بینش چگونه شهر کار می کند اما برای برخی از این دلیل به اندازه کافی رای دهندگان را دیدم که به عنوان یک مثبت.

آن را فقط ممکن است که در Thibault مورد نژاد آشنایی بیشتر تحقیر از محتوا است.

رو به با پشتوانه چندین شهر اثرگذارندهها – از جمله سابق selectmen – یکی بود که فکر کردم این بود که در انتخابات خود را به از دست دادن ،

آن را نیز می تواند بازپرداخت برای تصمیم گیری که غربالگری پنل او زد نه برای قرار دادن موقت – در حال حاضر دائم – شهر مدیر ان خرابکاری در لیست نهایی برای آن موقعیت است.

حتی خواه برچسب در یک محافظه کار جامعه مانند دراکات قرار داده نمی Espinola بالای, در حالی که نخود شد – به عنوان رای خود را در مجموع نشان می دهد — سیاسی pariah در اوایل توسط دفاع که دراکات چشم پوشی از فرماندار دولت از اورژانس COVID-19 احكام است.

دو جدید selectmen همچنین نگه داشتن هیئت مدیره تعادل جنسیتی دست نخورده پس از Genest و سانتیاگو Hutchings جایگزین خواهد شد خروج اعضای هیئت مدیره تامی Dristiliaris و آلیسون هیوز.

دراکات مانند هر جامعه دیگر آن مالی کار برش را برای آن های محلی و ایالتی و فدرال کمک ها هنوز نامشخص است.

در اذعان است که چالش دراکات رای دهندگان تصمیم عملی بیش از این سیاسی در پر کردن این دو selectmen خالی.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب