دراکات و تاینسبرو دبیرستان فارغ التحصیلی برنامه ریزی برای کلاس 2020

با آغاز رسمی از نزدیک شدن تابستان و سال تحصیلی در یک مدرسه مقامات در تاینسبرو و دراکات هستند و در این میان برن

توسط ATSHNEWS در 29 خرداد 1399

با آغاز رسمی از نزدیک شدن تابستان و سال تحصیلی در یک مدرسه مقامات در تاینسبرو و دراکات هستند و در این میان برنامه ریزی برای فرد در مراسم فارغ التحصیلی جشن کلاس 2020.

مدارس سراسر کشور را لغو سنتی جشن فارغ التحصیلی در پرتو این بیماری همه گیر کوروناویروس که تعطیل ساختمان مدرسه در مارس نگه داشته و آنها را از طریق بسته های پایان سال تحصیلی است. در شرایطی که سالانه rites of passage محلات را با اقتباس خلاق مراسم تجلیل از فارغ التحصیلان خود را مانند مجازی رویدادهای راهپیمایی و حتی اجتماعی-فاصله مراسم در آسانسور اسکی و در درایو-در سینما.

در تاینسبرو مدیران آمد تا با چند out-of-the-box راه به افتخار منطقه 2020 فارغ التحصیلان با توجه به تاینسبرو مدیر دبیرستان جفری اگدن مانند حلق آویز نشانه در انتهای تاینسبرو پل و شخصا تحویل هر یک ارشد کلاه و لباس شب به خانه های خود. اما او همچنین با اشاره به اهمیت این رویداد فرد.

"این است که من سال چهارم به عنوان اصلی خود را پس از آن گروه اول من رفته از طریق این چهار سال با, و آن را یکی از کسانی که من می خواستم به آنها که منجر به رویداد. و بدیهی است که ما می تواند انجام داده اند چیزی کوچکتر به صورت جداگانه اما بسیاری از انتقادات من کردم این بود که آنها واقعا می خواستم به فارغ التحصیل با هم" اگدن گفت. "بنابراین من خوشحالم که ما در حال رفتن به قادر را که اتفاق می افتد."

تاینسبرو مدارس دولتی در نظر دارد تا میزبان یک فرد در مراسم پیرس زمینه در تاینسبرو دبیرستان در جولای 19, اولین روز در فرد فارغ التحصیلی حوادث را اجازه داده می شود در زیر به تازگی منتشر شده دولت دستورالعمل از وزارت ابتدایی و متوسطه آموزش و پرورش است. دانش آموزانی که در حال ورود به ارتش و نمی خواهد بود قادر به حضور در این مراسم در حال حاضر دریافت دیپلم خود را در مراسم فرد اگدن گفت.

با توجه به Ogden فارغ التحصیلی دانش آموزان خواهد بود نشسته با خانواده های خود در خوشه در این زمینه برای جلوگیری از ازدحام تماشاگران به حقه. این مراسم خواهد بود محدود به خانواده مانند پدر و مادر یا نگهبان و خواهر و برادر و خانواده خوشه خواهد بود فاصله اجازه می دهد تا برای اجتماعی فاصله, او گفت:.

شرکت کنندگان نیز ملزم به پوشیدن ماسک و اگر دانش آموزان را بشنود سخنرانان و راه رفتن در سراسر مرحله به دریافت گواهینامه های خود را, برخی از آشنا جنبه های این جشن مانند یک عملکرد از دبیرستان گروه نمی تواند شامل این سال است.

در دراکات منطقه جشن سالمندان با شخصی آگهی ها آویزان همراه Lakeview خیابان و یک فرد در مراسم فارغ التحصیلی برای مجموعه Aug. 15.

به گفته سرپرست استیون سنگ منطقه نیز مفتخر دو التحصیلان که نظامی محدود خواهد شد و از دست اوت مراسم — مسیحی سوریانو و سامانتا Cardillo — با دیپلم مراسم با خانواده های خود.

سنگ گفت که او می خواهم که اطلاعات اضافی در مورد اوت مراسم در هفته های آینده.

"ما قطعا نمی خواهید سالمندان به از دست دادن در آن غول حوادث که اتفاق می افتد هر سال" سنگ گفت: در یک مدرسه جلسه کمیته در ماه آوریل زمانی که Aug. 15 تاریخ اعلام شد به عنوان تاریخ احتمالی. وی افزود: "همه چیز ما می تواند به ما در حال رفتن به انجام دهید تا مطمئن شوید که ما می توانیم نوعی از فارغ التحصیلی برای دانش آموزان ما."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن