آستان حرارتی غربالگری درایو در برابر بیماری همه گیر در Mysuru

میسور/Mysuru: هر جهت از دولت مرکزی این Mysuru دولت های منطقه به طور مشترک با خانواده و سلامت وزارت رفاه راه ان

توسط ATSHNEWS در 8 اردیبهشت 1399

میسور/Mysuru: هر جهت از دولت مرکزی این Mysuru دولت های منطقه به طور مشترک با خانواده و سلامت وزارت رفاه راه اندازی کرده است یک درایو برای انجام حرارتی غربالگری از همه کسانی که زندگی در کانون مناطق در سراسر منطقه از آوریل.24.

در مجموع از 28 مناطق از جمله 13 در شهر اعلام شده به عنوان نقاط مهم در منطقه است که در حال حاضر شناخته شده به عنوان یک COVID-19 کانون.

به بسیاری از اقدامات در محل برای بررسی گسترش مرگبار COVID-19 درب-به-درب حرارتی غربالگری اضافه شده است برای جلوگیری از این بیماری همه گیر در ریشه. یک بخش بهداشت و درمان تیم از جمله کارکنان پرستار مجهز به حرارتی غربالگری ماشین آلات دستکش و ماسک بازدید خواهد کرد هر خانواده برای بررسی اگر کسی مبتلا به تب و سرماخوردگی و سرفه و یا علائم دیگر.

در 200 متر مهار زون یا منطقه قرمز که در حال حاضر شده مهر و موم شده حرارتی غربالگری انجام می شود به همه اعضای خانواده از بیمار مثبت و همچنین تمام خانه های تحت پوشش در غربالگری که انجام شده است هر دو در صبح و شب.

در مناطق تحت بافر منطقه است که در مناطق در آینده 5 کیلومتر شعاع مهار مناطق آسیب پذیر گروه (کسانی که با تاریخچه پزشکی از جمله فشار خون و قند و شکر و کلیه و مشکل قلبی و کسانی که سن بالای 60 سال و زنان باردار و زنان تحت مراقبتهای) است که حرارتی به نمایش در آمد.

اگر یک فرد دارای یک دمای بالای 37.5 درجه سانتیگراد او/ او خواهد شد با اشاره به نزدیکی تب درمانگاه. در مورد مهار منطقه آمبولانس مرتب خواهد شد به فرد به تب درمانگاه برای تست و در منطقه حائل مردم باید خود گزارش به تب درمانگاه.

تصویر نشان می دهد کنجکاو زنان که به نظر می رسد به شدت زیر 'اقامت اقامت در خانه های امن' سرود دزدکی از درهای خود را به یک نگاه اجمالی از جریان درایو.

در مجموع 1,900 پرستاران از جمله 200 در شهرستان ها منصوب شده اند برای این منظور است. وجود دارد هیچ کمبود حرارتی غربالگری ماشین آلات به عنوان منطقه دارای 50 حرارتی غربالگری ماشین آلات و همانطور که در حال حاضر هر یک داده شده است به 28 مهار مناطق آزاد گفت: منطقه اپیدمی بیماری افسر کنترل.

مهار مناطق در Mysuru شهرستان شامل Gokulam, Jayalakshmipuram سردار Vallabhbhai Patel ناگار Janatanagar, Kuvempunagar, Srirampura دو حوزه در J. P. نگر, مینا بازار, Nazarbad, Vijayanagar مراحل اول و دوم.

مهار مناطق در حال حاضر شده مهر و موم شده با تنها یک نقطه ورود و خروج و یک تیم متشکل از مقامات و کارکنان از Mysuru شهرستان شرکت (MCC) شهرستان پلیس و وزارت بهداشت در حال کار در سه شیفت برای به اجرا درآوردن اقدامات منطقه قرمز 24×7.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن