کمک های مالی کمک به پروژه یادگیری نگه داشتن دانش آموزان به خوبی عرضه

لوول — به عنوان اتاق نشیمن را تبدیل به کلاس های درس در سن coronavirus محلی و سازمان های غیر انتفاعی پروژه یادگ

توسط ATSHNEWS در 8 خرداد 1399

لوول — به عنوان اتاق نشیمن را تبدیل به کلاس های درس در سن coronavirus محلی و سازمان های غیر انتفاعی پروژه یادگیری در حال کار برای اطمینان حاصل شود که لوول دانش آموزان باید منابع مورد نیاز برای ادامه آموزش از راه دور است.

در اوایل ماه آوریل این سازمان راه اندازی شد COVID-19 مدرسه, منابع صندوق برای حمایت از کودکان و نوجوانان در لوول مدارس دولتی و پس از آن صندوق مطرح شده است و نزدیک به $5,000, به گفته مدیر اجرایی LZ Nunn. با بودجه پروژه یاد شده قادر به ارائه خدمات به مدرسه عرضه بسته های 500 دانش آموزان و خانواده های, او گفت:.

این بسته ها که در حال توزیع در مدارس محلی از طریق اوایل ماه ژوئن نگردند با مداد و مداد رنگی و فعالیت های کتاب گچ پیاده رو قیچی چسب چوب و حباب. هدف این است که برای حمایت از پدر و مادر در خانه و آموزشی و فعالیت های غنی سازی.

"این بسته ها شده اند یک تعویض بازی برای کمک به دانش آموزان با کار علمی" McAuliffe مدیر مدرسه ابتدایی دیوید اندرسون گفت. "و با پیاده رو و گچ و مداد رنگی و حباب های آنها نیز کمک به نگه داشتن بچه ها درگیر و الهام بخش بچه ها به خارج."

کریستین Moulton, مدرسه مددکار اجتماعی در مدرسه ابتدایی به توافق رسیدند.

"دیدن یک لبخند در چهره بچه های بی بها است," او گفت:. "و پدر و مادر هیجان زده می شود قادر به چیزی خاص را به فرزندان خود."

کارکنان از لوول مدارس دولتی و پروژه یادگیری استخدام اعضای خانواده به عنوان داوطلب برای کمک به جمع آوری بسته های اطلاعاتی و سازماندهی منابع در آماده سازی برای توزیع با توجه به Nunn.

"ما خیلی خوش شانس بود که باور نکردنی فوران پشتیبانی از محلی و منطقه ای اهدا کنندگان" Nunn گفت. "و تشکر ویژه به بیشتر لوول جامعه بنیاد PrideStar دانشجویی حمل و نقل و بسیاری از سخاوتمندانه لوول بالا فارغ التحصیلان و هواداران که ابزاری بودند."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن