کار خود را آقای رئیس جمهور

"انجام کار خود را!" این سه کلمه ظاهرا مجموع کار اخلاق لایحه Belichick.در آستانه سال 2016 انتخابات ریاست جمهوری

توسط ATSHNEWS در 1 مرداد 1399

"انجام کار خود را!" این سه کلمه ظاهرا مجموع کار اخلاق لایحه Belichick.

در آستانه سال 2016 انتخابات ریاست جمهوری Belichick ارسال نامزد مغلوب ساختن پیشی جستن یک نامه که اظهار داشت: "رهبری خود را شگفت انگیز است. من همیشه احترام فوق العاده ای برای شما, اما این سختی و پشتکار شما نمایش داده می شود در سال گذشته قابل توجه است."

اما آیا "کار خود را!" سرود درخواست برای مغلوب ساختن پیشی جستن?

مهم ترین خواندن یک رئیس جمهور باید انجام دهید این است که ریاست جمهوری روزانه مختصر (PDB). این یک تقطیر در امریکا اغلب با فشار دادن امنیت ملی تهدید به مونتاژ توسط ما سازمان های اطلاعاتی. ما می دانیم که این رئیس جمهور نمی غوطه ور خود را در این ضروری ترین سند است. او درخواست کرده است که Cliffs Notes نسخه خوانده شود به او, و او گاهی اوقات پرش این جلسات. در مقابل رئیس جمهور اوباما شناخته شده بود به PDB به رختخواب به منظور بهتر آماده برای روز بعد جلسه.

شاید اگر رئیس جمهور انجام داده بود خود او را شناخته شده است که در ژانویه و فوریه PDB اشاره کرد بیش از ده بار که coronavirus بود یک تهدید امنیت ملی. شاید اگر او می خواهم گرفته شده کار خود را به طور جدی او را شناخته شده در فوریه که اطلاعاتی روسیه قرار داده بود نعمت بر ما پرسنل نظامی در افغانستان است.

خواندن ساقط گسترش فراتر از رئیس جمهور. پس از خروج از کاخ سفید و دولت اوباما در سمت چپ مغلوب ساختن پیشی جستن دولت 69-صفحه همه گیر راهکار. آن را مانند PDB, جمع آوری گرد و غبار.

من تعجب می کنم اگر Belichick است پشیمانی خریدار? و همین امر را به رئیس خود را, رابرت کرافت که اهدا $1 میلیون دلار برای مغلوب ساختن پیشی جستن در مراسم تحلیف.

"انجام کار خود را!" یک غم خالی شعار هنگامی که به رئیس جمهور ما.

پیتر تامپسون
Nashua, New Hampshire



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب