منطقه وزیر دست بیش از Rs. 73.16 لاخ برای باغ وحش نگهداری

میسور/Mysuru: منطقه وزیر S. T. Somashekar که مطمئن Mysuru باغ وحش مسئولین بسیج منابع مالی برای نگهداری از باغ

توسط ATSHNEWS در 10 اردیبهشت 1399

میسور/Mysuru: منطقه وزیر S. T. Somashekar که مطمئن Mysuru باغ وحش مسئولین بسیج منابع مالی برای نگهداری از باغ وحش در سفر هفته گذشته خود را نشان داده عشق برای حیوانات و پرندگان Mysuru باغ وحش توسط توزیع بیش از یک مجموع از Rs. 73.16 لاخ به باغ وحش مقامات این صبح که اهدا شده توسط مردم در حوزه خود را.

در حالی که Rs. 72.16 لاخ تحویل داده شد از طریق یک چک تومان. 1 لاخ منتقل شد و از طریق زمان واقعی ناخالص حل و فصل (RTGS).

صحبت به مناسبت این منطقه به وزیر گفت که در طول سفر خود به باغ وحش هفته گذشته او به تصویب رسید فیل 'Chamundi' و او مطلع شد که باغ وحش بود نه گرفتن درآمد همیشه از مستند. به او گفته شد که Mysuru وحش نیاز به Rs. 2 کرور یک ماه برای نگهداری از جمله حقوق برای کارکنان و غذا و علوفه برای پرندگان و حیوانات مستقر در باغ وحش.

برای بسیج منابع مالی وزیر تا به حال قرار داده تا یک پیام در واتساپ گروه از حوزه خود را به درخواست مردم به اتخاذ پرندگان و حیوانات در Mysuru باغ وحش با پرداخت از تومان. 5,000 تومان. 1.75 لاخ. وزیر Somashekar گفت که بسیاری از مردم پاسخ داد و در مجموع مبلغ تومان. 73.16 لاخ جمع آوری شد و همان تحویل داده شد به Mysuru باغ وحش مقامات این صبح است.

وزیر گفت که او می تواند نوشتن یک نامه به تمام نمایندگان مجلس MLAs و تقاضای آنها برای اهدای سخاوتمندانه برای نگهداری از Mysuru باغ وحش و همچنین خواست حیوانات-دوستداران به کمک برای همان.

وزیر Somashekar خود را به نمایش برای درجه حرارت بدن در طول سفر خود را به باغ وحش.

Mysuru باغ وحش, مدیر اجرایی, Ajit M. Kulkarni که او نیز صحبت کرد و گفت: آنها نه در نظر گرفتن هر گونه کمک مالی از دولت از سال 2002 و حفظ این باغ وحش از درآمد خود را از طریق فروش بلیط حیوانات فرزندخواندگی ، او گفت که آنها تا به حال انتظار نمی رود چنین مقدار عظیمی خواهد بود اهدا در یک زمان کوتاه است.

معاون کمیسر (DC) Abhiram G. Sankar, MCC کمیسر Gurudutta Hegde باغ وحش اقتدار کارناتاکا (ZAK) عضو-وزیر B. P. Ravi MLAs S. A. Ramdas و L. Nagendra, Zilla Panchayat (ZP) مدیر ارشد اجرایی ماهش کومار و دیگران حاضر بودند.

جايزه شرکت: منطقه وزیر Somashekar گفت که ننجنگود MLA Harshavardhan خواستار یک پروب که چگونه این ویروس وارد شرکت شده و اضافه شده است که اگر آن را بسیار دشوار است برای پیدا کردن منبع این ویروس IAS افسر Harsha Gupta خواسته شده است به بررسی.

کارکنان کارخانه را تکذیب کرد, حقوق: Somashekar گفت که بسیاری از کارکنان مشغول به کار در کارخانه ها در داخل و اطراف Mysuru به او گفته بود که آنها تا به حال پرداخت نشده حقوق و شد در مواجهه با مشکلات و اضافه کرد که او خواست وزیر کار به آن نگاه کنید.

او در ادامه گفت که وزیر کار خواهد بود و بازدید های مختلف کارخانه در حدود سه روز زمان و داشتن مباحث با مدیریت کارخانه و اقدام لازم.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب