توزیع جیره کیت راه اندازی در Chamaraja حوزه

میسور/Mysuru: منطقه وزیر S. T. Somashekar و وزیر کشاورزی B. C. Patil به طور مشترک راه اندازی شد توزیع رایگان ج

توسط ATSHNEWS در 23 فروردین 1399

میسور/Mysuru: منطقه وزیر S. T. Somashekar و وزیر کشاورزی B. C. Patil به طور مشترک راه اندازی شد توزیع رایگان جیره غذایی و اقلام ضروری کیت آغاز شده توسط Chamaraja MLA L. Nagendra برای فقرا و نیازمندان حوزه خود را در Jaladarshini مهمان خانه در اینجا این صبح است.

صحبت پس از راه اندازی منطقه وزیر Somashekar گفت که او می خواهم برای تشکر از رسانه ها برای همکاری های خود را در طول این زمان دشوار است زمانی که کل کشور تحت COVID-19 مستند.

منطبق MLA Nagendra برای رمان ابتکار وزیر گفت که زیر جهت از وزیر, همه 2.5 لاخ جیره کارت متقاضیان از منطقه توزیع خواهد شد جیره برای دو ماه.

اشاره به این که این سیستم OTP شده است آرام در نمایشگاه قیمت مغازه او گفت که جیره خریداران می توانید با قرار دادن امضای خود و دریافت سهمیه خود را از جیره برای دو ماه.

هشدار قیمت عادلانه صاحبان فروشگاه ها جمع آوری پول برای صدور جیره نشانه او گفت که این مجوز از مغازه ها یافت می شود جمع آوری پول معلق خواهد شد. او در ادامه گفت که او خواهد بود به بازدید از ننجنگود های epi-مرکز COVID-19 در منطقه بعد از امروز.

MLA Nagendra گفت: 8,000 جیره کیت آماده برای توزیع میان فقرا و نیازمندان شناسایی شده توسط حزب کارگران در حوزه خود را.

هر کیت را 5 کیلوگرم برنج 1 کیلوگرم روغن خوراکی از 1 کیلوگرم در هر یک از soji می نمک و tur dal, 500 گرم از اسب گرم 2 صابون و یک بسته پودر شوینده, او گفت:, و اضافه کرد که این کیت را پوشش می دهد در حال چاپ با کروناویروس پیشگیرانه و اقدامات ایمنی.

Nagendra بیشتر گفت که جدا از 8,000 کیت 4,000 بیشتر کیت توزیع خواهد شد در روزهای آینده اگر لازم در بر داشت.

MP Pratap Simha شهرستان BJP جمهور T. S. Srivatsa چند BJP Corporators و رهبران حاضر بودند.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن