آیا شما فقط دور انداختن $1,000?

هفته گذشته بود که من از پاره شدن تا یکی دیگر از قطعه ای از ناشناس ایمیل های ناخواسته همسرم من را متوقف. او قبل

توسط ATSHNEWS در 25 خرداد 1399

هفته گذشته بود که من از پاره شدن تا یکی دیگر از قطعه ای از ناشناس ایمیل های ناخواسته همسرم من را متوقف. او قبلا احساس یک کارت پلاستیکی از طریق پاکت و از من خواست آن را باز کنید. من فرض آن را نوعی "شگفت آور کارت اعتباری را ارائه می دهند" از شبکه دارنده کارت خدمات (چه کسی؟). اما ما آن را باز کرد به هر حال.

ما در بر داشت آبی های اعتباری ویزا کارت و یک نا معلوم نامه ادعا می شود از وزارت خزانه داری. همیشه در لبه برای کلاهبرداری ما تجزیه و تحلیل این نامه که نگاه خوب ... scammy.

در این نامه اظهار داشت: اعتباری ویزا کارت موجود اقتصادی ما تاثیر پرداخت از مراقبت عمل می کنند. کارت صادر شده توسط METABANK (چه کسی؟). حتی آرم برای وزارت خزانه داری نگاه جعلی. من هنوز هم نمی متقاعد شده بود, حلال, بنابراین من رفتم آنلاین.

من با جستجو در گوگل نشان داد ده ها تن از مقالات تایید آشغال-پست سبک از تحویل عجیب بود... اما درست است. این کارت حاوی هزاران دلار ارائه شده توسط دولت ایالات متحده به خانواده ها و افراد به عنوان محرک اقتصادی. سهم ما از $2.2 تریلیون دلار مراقبت در عمل تقریبا رفت و در سطل زباله.

اگر شما از ترس کارت خود را انداخته بود دور: آغاز اثری در پرداخت خود را از طریق تماس با IRS در 800-919-9835 و یا شما ممکن است ارسال IRS فرم 3911.

وکیل جیمز Haroutunian شیوه های املاک و برنامه ریزی و مستغلات-املاک و قانون در 790 بوستون جاده بیلریکا. تماس با او را در www.hlawoffice.com, www.prioritylaw.com تماس 978-671-0711 یا ایمیل james@hlawoffice.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن