DeVos رد بخشی-زمان بازگشایی مدارس در میان همه گیر

توسط COLLIN BINKLEYوزیر آموزش و پرورش بتسی DeVos روز سه شنبه هزینههای طرح توسط برخی از محلی مناطق برای ارائه د

توسط ATSHNEWS در 17 تیر 1399

توسط COLLIN BINKLEY

وزیر آموزش و پرورش بتسی DeVos روز سه شنبه هزینههای طرح توسط برخی از محلی مناطق برای ارائه در فرد آموزش تنها چند روز در هفته و گفت: مدارس باید "به طور کامل عملیاتی" حتی در میان coronavirus بیماری همه گیر.

هر چیزی کمتر او می گوید: شکست خواهد خورد دانش آموزان و مالیات دهندگان.

DeVos ساخته شده نظرات در حین تماس با فرمانداران به عنوان برگ برنده دولت راه اندازی شد تمام تلاش به مدارس و کالج ها برای بازگشایی شده است. صوتی از این تماس به دست آمده توسط آسوشیتد پرس.

"در نهایت این ماده اگر مدارس نیاز به باز کردن این موضوع چگونه است. مدرسه باید بازگشایی آنها باید به طور کامل عملیاتی است. و چگونه است که اتفاق می افتد این است که بهترین سمت چپ به آموزش و پرورش و رهبران جامعه" DeVos گفت: فرمانداران.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اصرار دارد که مدارس و دانشگاه بازگشت به فرد در آموزش به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است. مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: روز شنبه در توییتر است که دموکرات ها می خواهند به نگه داشتن مدارس بسته "به دلایل سیاسی و نه به دلایل بهداشتی."

"آنها فکر می کنند آن کمک خواهد کرد که آنها را در ماه نوامبر. اشتباه مردم آن را دریافت کند!" مغلوب ساختن پیشی جستن است.

مغلوب ساختن پیشی جستن, برنامه ریزی کاخ سفید رویداد برای شنبه بعد را فشار دهید صورت خود را برای بازگشایی مدارس است. معاون رئیس جمهور مایک پنس و آموزش و پرورش و بهداشت عمومی شد انتظار می رود برای حضور در.

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری خاموش کردن راهنمایی برای مدارس در ماه گذشته از جمله متناوب برنامه گسترش و میز و داشتن وعده های غذایی در کلاس های درس به جای کافه تریا اضافه کردن موانع فیزیکی بین سینک حمام و تمیز کردن و ضد عفونی سطوح.

در تماس با فرمانداران DeVos ناودان مناطق که برنامه ریزی برای ارائه حضوری آموزش تنها چند روز در هفته است. او نام مدارس عمومی کانتی فیرفکس که درخواست خانواده ها برای تصمیم گیری بین به طور کامل آموزش از راه دور و یا دو روز در هفته در کلاس درس.

"انتخاب دو روز در هفته در کلاس درس است نه یک انتخاب در همه" DeVos گفت و اشاره کرد که منطقه آموزش از راه دور در بهار گذشته بود که یک "فاجعه است."

انتقاد او از مدارس آموزش از راه دور تلاش های گسترده در سراسر کشور است. DeVos گفت: او نا امید شده بود در مدارس است که "نمی فهمم چگونه برای خدمت به دانشجویان و یا کسانی که فقط داد و سعی نمی کند." او گفت: بیش از یک دولت آموزش و پرورش رئیس به او گفت که آنها نیز نا امید شدند در مناطق که "هیچ چیز در کنار به خدمت به دانش آموزان خود را."

همان چیزی که نمی تواند دوباره اتفاق می افتد این سقوط او گفت: اصرار فرمانداران به ایفای نقش در مدارس برای بازگشایی شده است.

"دانش آموزان در سراسر کشور در حال حاضر کاهش یافته است. ما نیاز به مطمئن شوید که آنها عقب" DeVos گفت. "این انتظار می رود که آن را به نگاه های مختلف بسته به جایی که شما هستند اما آنچه روشن است این است که دانش آموزان و خانواده های آنها نیاز به گزینه های بیشتر."

--

آلن Suderman کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن