با وجود اجتماعی فاصله این میکروفن باز باقی می ماند آنلاین

لوول — بازنشستگی مجاز Ric صفحه 67 سال هورهیلل اقامت برای بازگشت به موسیقی و مکرر باز میکروفون از جمله در روزها

توسط ATSHNEWS در 1 اردیبهشت 1399

لوول — بازنشستگی مجاز Ric صفحه 67 سال هورهیلل اقامت برای بازگشت به موسیقی و مکرر باز میکروفون از جمله در روزهای یکشنبه در جلسه اتاق در لوول.

"که بود خوب قدیمی روز زمانی که ما می تواند هر یک از دیگر چهره به چهره" او گفت:.

خوب قدیمی روز از شش هفته پیش.

اما باز میکروفون نیست بیش از. از طریق ویژگی های سکسکه و قرنطينه جامعه توسعه یافته است که در, دنج, بد بو جو از شنیدن اتاق هنوز زنده است در زوم چت تصویری آنلاین پلت فرم.

"جلسه اتاق است که واقعا یک ایده از جامعه" گفت: هارون Tornberg اجرا می شود که یکشنبه باز میکروفون. "ما شده ایم که تمام وقت."

در اواخر ماه مارس نوازندگان تبدیل, خود, دوربین, در وصل خود تجهیزات صوتی (اگر آنها تا به حال آن) و نوبت در زمان گوش دادن و بازی کردن. در پس زمینه بودند نگاه اجمالی به خانه های خود.

رفت و دیگران بیشتر hi-tech و انتخاب عکس به صورت دیجیتالی ایجاد شده در پس زمینه. یک مرد یک ساز بادی بیش نمادین جلد آلبوم پینک فلوید را "سمت تاریک ماه." صفحه سنگ در مقابل یک عکس خالی symphony hall.

"ما فقط تلاش برای نگه داشتن موسیقی رفتن گفت:" کاترین مک دونالد, لوول ساکن ،

و آن را به خوبی ببینید دوستان هنر گفت: گراسمن که با حضور در حوادث در جلسه اتاق برای چند سال.

"چیزی وجود دارد منحصر به فرد در مورد نوازندگان که ملاقات شما در این باز میکروفون, جامعه," او گفت:. "آنها در حال حمایت به عنوان یک قانون است."

هنوز موسیقی در این دنیای مجازی نیست کاملا شبیه به زندگی واقعی است. با تغییر همراه مقدار زیادی از چالش های فنی.

"Sonically آن بزرگ نیست و این نوع از سقوط به من" دیوید Goodermuth گفت.

به Goodermuth یک تولید کننده موسیقی و کیفیت مهم است و چت تصویری تکنولوژی نمی تواند در رقابت با نشستن در همان اتاق.

"این بیشتر به فیزیک من فکر می کنم از هر چیزی. ... با تمام چیزهای مختلف است که تصویری و صوتی را از طریق هیچ راهی وجود دارد شما می توانید انتظار هر یک از آن را به لحظه" او گفت:.

برای duos یا گروههای زندگی می کنند که در غیر این تاخیر این است که چالش های خاص. رابین Nbsp گفت که او تا به آواز خواندن بیش از گیتار های ثبت شده توسط موسیقی او شریک است. تجربه احساس می کند کمی شبیه لب همگام سازی, او گفت:.

"آن را سرگرم کننده," او گفت:. "این یک گزینه خوب است, اما من فکر می کنم آن را برای رفتن به یک کمی از زمان برای انجام آن درست است."

Tornberg گفت: در این جلسه در اتاق بوده است با تجربه راه هایی برای ادامه جلسات جم. یک ترفند است برای انتخاب یک "رهبر" برای بازی ساز خود را و هر کس دیگری بر روی ویدئو چت و دنبال همراه در قطع. این را نگه می دارد تجربه بازی کردن با فرد دیگری اما اجتناب از مسائل با تاخیر, او گفت:.

"شما فقط برای خودتان," او گفت:.

از طریق آزمون و خطا نوازندگان که شرکت در باز میکروفون معمولا به عنوان انفرادی عمل می گویند آنها تنظیم شده به پلت فرم جدید. مک دونالد گفت: او دریافت بازخورد در اوایل آنلاین جلسه که گیتار بود بلندتر از صدای او. در پاسخ او مطرح کردن کامپیوتر خود را با موفقیت پرداختن به این موضوع است.

Tornberg گفت: او در حال حاضر مانع دیجیتال پس زمینه به عنوان به خوبی به عنوان آنها به نظر می رسد به علت مسائل را با کیفیت صوتی.

اما با این چالش ها آمده اند چند مزایای. در حال حاضر هر کسی می تواند پیوستن به جلسه آنلاین به بازی و یا گوش دادن از طریق ثبت نام در www.hearingroom.net. Tornberg گفت: کسی که او می داند در کارولینای شمالی قادر به پیوستن به باز کردن میکروفن به میزبانی جلسه اتاق برای اولین بار در ماه گذشته است.

"هر کس اجتماعی فاصله گرفتن از همان محل در واقع," او گفت:.

Goodermuth را تحسین کرد از بسیار نزدیک: Franklin, Massachusetts. اما تا زمانی که coronavirus او ساخته نشده بود ساعت یا بیشتر بازحمت حرکت کردن به لوول به بازدید از شنیدن اتاق. که تغییر در اواسط ماه مارس زمانی که او متوقف شد و عملا به بازی موسیقی خود را.

"من فکر می کنم این فوق العاده است که ما می توانیم همه نشستن و گوش دادن" او گفت:.

در جامعه موسیقی بزرگ تر او گفت: اجتماعی فاصله اقدامات به نظر می رسد که موجب بسیاری از روش های خلاق.

"چیزهای طبیعی است که آنها کاهش یافته است به در حال حاضر از بین رفته اند و در حال حاضر وجود دارد یک خلاق, سنبله," او گفت:.

علاوه بر حضور در باز میکروفون, صفحه, گفت که او در حال حاضر پست 15 تا 20 دقیقه کنسرت هر روز در Facebook. اما آن را بیش از موسیقی آن صفحه می شود از باز کردن میکروفون.

"موسیقی نیز بیش از حد خوب" گفت: صفحه ای که از خود جدا در مارس 13. "اما بهتر است برای دیدن مردم است."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب