دپ در افترا محاکمه می گوید شنیده ارتباط بود 'سقوط'

توسط جیل LAWLESSلندن (AP) — جانی دپ رد آزار همسر سابق Amber Heard در خصوصی جزیره کارائیب و در طول خشمگین داد و

توسط ATSHNEWS در 19 تیر 1399

توسط جیل LAWLESS

لندن (AP) — جانی دپ رد آزار همسر سابق Amber Heard در خصوصی جزیره کارائیب و در طول خشمگین داد و بیداد در استرالیا در سومین روز از شواهد شنبه در افترا کت و شلوار در برابر یک روزنامه زرد که به نام او "wife-beater."

دپ است تحت پیگرد گروه اخبار روزنامه ها, ناشر خورشید و کاغذ سردبیر اجرایی دن Wootton, بیش از یک مارس 2018 مقاله که گفت: او می خواهم آزار جسمی شنیده می شود. او به شدت رد می کند که خشونت به شنیده می شود.

تحت بازجویی توسط خورشید وکیل ساشا Wass, دپ به تصویر کشیده فرار رابطه با شنیده می شود, در طول یک دوره زمانی که او در تلاش بود به ضربه مواد مخدر و الکل و گاهی lapsing. او گفت: او به احساس او در یک "ثابت سقوط" اما محروم بودن از خشونت.

دپ رد شنیده ادعا می کنند که او در معرض خود را به "سه روز مصیبت از ضرب و جرح" در مارس 2015 در استرالیا که در آن دپ بود فیلمبرداری پنجمین "دزدان دریایی کارائیب" ،

"من به شدت آن را انکار خواهد کرد و تا آنجا که به می گویند این عابر پیاده, داستان," او گفت:.

او گفت: ارتباط خود را با شنیده بود "ثابت رگبار توهین و تحقیرآمیز پانوشت و اتهامات از چیزهایی که هرگز اتفاق افتاده است."

دپ و Wass sparred بیش از مناقشه جزئیات استرالیا قسمت, که به پایان رسید تا با این زن و شوهر را از خانه اجاره ای بودن سطل آشغال و دپ را در نوک انگشتان بودن قطع به استخوان.

دپ متهم شنیده قطع نوک انگشتان خود را با پرتاب یک بطری ودکا در او. او را انکار می کند که در اتاق که رقمی قطع شده بود.

با توجه به شنیده دپ snorted به کوکائین swigged Jack Daniels از بطری, شکست, بطری فریاد زد: شنیده انداخت او را در برابر یک میز پینگ پنگ و شکست یک پنجره.

"اینها ساختگی" او گفت:.

وی مصرف مواد مخدر اما توافق کردند که زن و شوهر استدلال کرده بود و در یک نقطه او "تصمیم به شکستن من متانت چون من اهمیتی نمی کنه. من نیاز به بی حس خودم."

Wass همچنین ادعا شده است که دپ در حال شدت انتقاد کرد در شنیده می شود در تلاش برای شکستن اعتیاد به مواد مخدر Roxicodone در جزیره خصوصی خود را در باهاما در سال 2014. او را تکذیب کرد, خشونت فیزیکی, اما گفت که شنیده ادعا می کنند که او "کوه در می رم" و "جیغ" ممکن است دقیق است.

"من به یاد داشته باشید که من در یک مقدار زیادی از درد و غیرقابل کنترل اسپاسم و مانند. ... پس کوه در می رم می تواند یک کلمه که درست بود," او گفت:.

"من نه در شکل و خوب است. این پایین ترین نقطه من اعتقاد دارم که من همیشه در زندگی من است."

دپ متهم شنیده گفتن "porkie پای" — زبان عامیانه برای دروغ — درباره رفتار او. او اذعان کرد قابل توجه در اشیاء و گفت: بهتر است از "مصرف آن در فرد است که من دوست دارم."

او را تکذیب کردند او می توانست جسمی سوء استفاده و به یاد داشته باشید آن است.

"وجود دارد خاموشی, مطمئن, اما در هر خاموشی وجود دارد قطعه از حافظه" دپ گفت.

روز چهارشنبه دپ اذعان کرد که او ممکن است انجام داده اند چیزهایی که او نمی تواند به یاد داشته باشید در حالی که او تحت تاثیر الکل و مواد مخدر.

"من ممکن است انجام داده اند چیزهایی است که من هیچ حافظه از" دپ گفت. اما او اصرار داشت: "من قطعا خشونت فرد به خصوص با زنان است."

خورشید دفاعی متکی بر یک در مجموع 14 اتهامات شنیده دپ خشونت بین 2013 و 2016.

مورد درخشان نور را در توفانی بين دپ و شنیده می شود که بر روی مجموعه ای از 2011 کمدی "The Rum Diary" و ازدواج در لس آنجلس در ماه فوریه 2015. شنیده می شود یک مدل و بازیگر برای ثبت طلاق سال بعد به دست آمده و یک سفارش محدود در برابر دپ در زمینه سوء استفاده های داخلی. طلاق نهایی شد در سال 2017.

در حالی که نه شنیده 34 و نه 57 ساله دپ است و در دادگاه مورد مرحله نهایی مسابقات بین همسران سابق که متهم به هر یک از دیگر در کنترل خشونت آمیز و فریبکارانه در طول توفانی ازدواج.

Wass جزئیات دادگاه یک ایمیل به دپ که شنیده تشکیل شده بود در سال 2013 اما هرگز فرستاده گفته او "مثل دکتر جکیل و آقای هاید. نیمی از شما من دوست دارم دیوانه وار و نیم دیگر مرا می ترساند."

دپ متهم شنیده ساخت تا "جعل" سوء استفاده می کند. او اذعان کرده است نوشیدن سنگین و استفاده از مواد مخدر, اما گفت که شنیده ادعا می کنند که مواد مخدر و الکل ساخته شده او را یک هیولا شد "توهم."

او همچنین با رد ادعای او ضربه شنیده می شود که او خندید و در یکی از خالکوبی dangled او یورکشایر تریر تپانچه از پنجره ماشین و تهدید برای قرار دادن سگ در مایکروویو.

دپ اذعان داشتن یک "نه اریب" حس شوخ طبعی و گفت: مایکروویو نظر یک شوخی در حال اجرا به این دلیل که سگ شد بسیار کوچک است.

شنیده شده است شرکت در سه هفته آزمایشی است و انتظار می رود به شواهد و بعد از آن.

دپ نیز تحت پیگرد شنیده می شود برای $50 میلیون نفر در آمریکا به اتهام اهانت به او را در یک مقاله واشنگتن پست در مورد استفاده داخلی. این مورد است که با توجه به شنیده می شود در سال آینده.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب