دندانپزشکان, سالن مو, سواحل: مستندات سهولت اما نه در ما

توسط مایک CORDER ژان M. اولسن و نیک پریکپنهاگ, دانمارک (AP) — تو سرو و سالن مو در دانمارک. سواحل استرالیا. کتا

توسط ATSHNEWS در 1 اردیبهشت 1399

توسط مایک CORDER ژان M. اولسن و نیک پری

کپنهاگ, دانمارک (AP) — تو سرو و سالن مو در دانمارک. سواحل استرالیا. کتابفروشی ها در آلمان است. سازمان ملل در سراسر جهان در زمان استفاده روز شنبه خود را تراز وسط قرار دارد coronavirus عفونت منحنی به طور آزمایشی سهولت مستندات لبه سمت جدید و در عین حال ناشناخته حالت عادی در میان ویرانگر بیماری همه گیر.

چین که در آن ویروس خود را آغاز بی امان مارس در سراسر جهان در اواخر سال گذشته شده است دوباره باز از سخت lockdown برای چند هفته. اما سازمان ملل تست کردن آب دوشنبه بودند که دموکراسی نه یک سلسله مراتبی سیستم کمونیستی و به محض انتخاب هر یک از ساخته شده ارائه می دهد مقدار زیادی از گزینه های برای قانونگذاران ایالات متحده و جوامع برای اندیشیدن.

بازی برنامه ریزی شده است برای باز کردن اما حفظ به اندازه کافی اجتماعی فاصله برای جلوگیری از جدید flareups از این ویروس است که آلوده به 2.4 میلیون نفر در سراسر جهان کشته شدن بیش از 165,000 و فرستاده اقتصاد جهانی به اضمحلال رود.

"(کاهش مستندات) است نه پایان اپیدمی در هر کشور است. این فقط آغاز مرحله بعدی" رئیس سازمان جهانی بهداشت Tedros Adhanom Ghebreyesus گفت: G-20 وزرای بهداشت در یک نشست آنلاین.

او افزود: هشدار دولت به عجله برای بازگشت به حالت عادی گفت: "این مهم است که این اقدامات مرحله به مرحله روند."

بحث بر سر کاهش مستندات در حال رشد همیشه گرم در ایالات متحده, که در آن رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و دولت او می گویند بخش هایی از این کشور آماده هستند تا شروع به بازگشت تدریجی به حالت عادی.

در عین حال بسیاری از فرمانداران مقابله با آن محزون می خوانی ناکافی فدرال اقدامات مانند عدم تست لوازم مانع پاسخ خود به این بیماری همه گیر. آنها می گویند خود را سخت به دست آورد موفقیت بیش از گذشته هفته مبارزه با این ویروس آلوده خواهد شد به صورت صفر اگر آنها بازگشایی اقتصاد خود را بیش از حد به زودی و با دریافت ضربه های موج دوم از عفونت.

"ما نشان داد که ما می توانیم کنترل وحش و هنگامی که شما در واقع می کند که عفونت رای دادن, اما این تنها حاصل کار دو تیم," New York رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو به خبرنگاران گفت:. "ما هنوز مطمئن شوید که ما در حفظ این جانور را تحت کنترل نگه می داریم که عفونت نرخ پایین."

مرگ و میر در ایالات متحده بدترین آمار کشور تا کنون بیش از 40,000 با بیش از 750,000 تایید عفونت با توجه به شمارش توسط دانشگاه جانز هاپکینز از دولت ، این ارقام واقعی هستند به احتمال زیاد به طور قابل توجهی بالاتر از خفیف عفونت می تواند از دست رفته, تست محدود است و وجود دارد مقدار زیادی از مشکلات در شمارش مرده در میان یک بحران است.

لیست دهانه متفاوت بود و قابل توجه.

ایزابل Pennekamp خرید در شهر کلن بود ممنون که نقاط کشور بازگشایی فروشگاه های کوچک.

"من فکر می کنم این خوب است چرا که در حال حاضر مردم می توانند از یک بیت بیشتر و نرمال است کمی بیشتر ممکن است دوباره," او گفت:.

آلمانی, وزیر بهداشت ینس Spahn گفت: کاهش تدریجی "یک گام به گام روند که در آن پس از زمان ما را ارزیابی چه عواقب آن را تا به حال برای عفونت است."

ماشین دوباره آغاز خواهد شد نورد کردن برخی خطوط تولید در آلمان و سوئد و اسلواکی. در استرالیا تولید این کشور طولانی ترین در حال اجرا صابون اپرا "همسایگان" برنامه ریزی برای راه اندازی مجدد با داشتن جداگانه خدمه برای هر کلید فیلمبرداری سایت. یک شورای شهر در سیدنی بازگشایی سواحل اما تاکید کرد که آنها تنها برای ورزش مثل شنا کردن در حال اجرا و گشت و گذار و نه برای حمام آفتاب.

"زندگی در امتداد ساحل من می دانم که چقدر مهم ما سواحل به سلامت جسمی و روانی از بسیاری از" گفت: دنی گفت: شهردار رندویکک.

سیدنی یاد Bondi ساحل, باقی مانده بسته شده است.

سالن مو و دندانپزشکان و فیزیوتراپیست ها و حتی تو سرو اجازه داده شد به بازگشایی در دانمارک بود اما کسب و کار به عنوان معمول است. Christel Lerche اسپری مشتریان صندلی با الکل در سالن در حومه کپنهاگ و ارائه ضد عفونی کننده دست و پلاستیک و چوب لباسی — برای تمیز شود بعد از هر بار استفاده — به مشتریان مشتاق به موهای خود را کمرنگ و یا مدل دهید برای اولین بار از محدودیت آغاز شد و در آوریل 11. هیچ مجله شدند برای مشتریان برای به اشتراک گذاشتن یا نه.

هند کاسته بزرگترین مستند به اجازه می دهد برخی از تولید و فعالیت های کشاورزی به رزومه — اگر کارفرمایان می تواند نیازهای اجتماعی فاصله و استانداردهای بهداشت. حرکت در آمد که در هند ثبت بزرگترین واحد-بعد سنبله در عفونت.

ایران شروع به باز کردن بین شهری بزرگراه ها و مراکز خرید عمده جمعه به تحریک آن تحریم-خفه اقتصاد با وجود سوال مهم در مورد رسمی کشور virus عفونت و مرگ و میر آمار و ارقام.

اما نه هر دولت آماده بود به آن پا کردن ترمز فقط رتبهدهی نشده است.

در ایتالیا و تنش در حال رشد بین مناطق شمالی که در حال هل دادن به بازگشایی صنعت با وجود اینکه سخت ترین ضربه از coronavirus و جنوب که ترس سرایت اگر مستند کاسته است. برتر جوزپه کونته است که انتظار می رود به طرح آنچه که یک "فاز 2" می تواند شبیه این هفته در سراسر کشور مستند به مجموعه برداشته شود در مارس 4.

هنوز گوچی روز دوشنبه راه اندازی مجدد برخی از کارگاه های آموزشی برای لوازم جانبی چرم و کفش توافق با اتحادیه های کارگری به ارائه "حداکثر امنیت برای کارگران است.' لوکس در صنعت مد است که محرک اصلی رشد در ایتالیا و مهلت بلندی برای تولید پاییز مجموعه.

در بریتانیا که در آن نخست وزیر بوریس جانسون است که هنوز دوره نقاهت بعد از یک کشمکش COVID-19 که او را دیدم بستری در بخش مراقبت های ویژه یک مستند تحمیل مارس 23 است که با توجه به گذشته حداقل تا آوریل 7 و وزرا باید هشدار داد که اقدامات بعید است که به طور قابل توجهی سست در کوتاه مدت. فرانسه نیز هنوز تحت یک مستند اگر چه شروع دوشنبه مقامات مجاز از خانواده های تحت شرایط سخت برای بازدید از بستگان در خانه های سالمندان یک بار دیگر.

در برخی از مکان های مستند خستگی به افزایش است. پلیس هلند شکست دو قمار غیر قانونی حوادث و جریمه ده ها تن از مردم برای نقض قوانین محلی.

دولت ها میان نگه داشتن شهروندان سالم و مطمئن شوید که آنها هنوز هم یک سقف بالای سر خود را و یا حتی به اندازه کافی به غذا خوردن. نگرانی در مورد طول مستندات قوی اساس: صندوق بین المللی پول انتظار دارد که اقتصاد جهانی به قرارداد 3% این سال است. دهها میلیون نفر از کارگران شغل خود را از دست داده و میلیون ها نفر بیشتر ترس آنها خواهید بود.

در ژاپن مقامات تاکید کرد که زمان هنوز رسیده به شل محدودیت های اعمال شده توسط درو کردن ده ها هزار لاله در تمام گل در نزدیکی توکیو. جشنواره تجلیل از آنها لغو شد اما مردم هنوز هم در حال آمدن به تحسین گل.

"این وضعیت در حال حاضر در مورد زندگی انسان گفت: شهرستان رسمی Takahiro Kogo. "این یک قلب wrenching تصمیم, اما ما تا به حال به آن را انجام دهد."

___

Corder گزارش از لاهه هلند و پری از ولینگتون, نیوزیلند. AP نویسندگان در سراسر جهان کمک به این گزارش.

___

دنبال AP پوشش همه گیر در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن