لذا مطبوعات مک کانل در, ویروس, کمک, اما, برخی در ایران شورش

توسط لیزا MASCAROمهر — با وجود بی نظمی در جمهوری صفوف رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل تحت فشار قرار دادند و روز شن

توسط ATSHNEWS در 1 مرداد 1399

توسط لیزا MASCARO

مهر — با وجود بی نظمی در جمهوری صفوف رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل تحت فشار قرار دادند و روز شنبه به پرده یک پیش نویس COVID-19 بسته کمک به کاخ سفید در برابر خواستههای دموکراتیک برای بیشتر ویروس, تست بودجه دولت و مسکن اخراج حمایت.

کلید نوروزی شورش بیش نوظهور تلاش که برچسب قیمت می تواند به سرعت تورم بالاتر از $1 تریلیون. جمهوری خواهان محافظه کار قول داد به آهسته راه رفتن و عبور از هر یک لایحه است. اما فشار نصب به عنوان ویروس متجاوزین و 600 هفتگی افزایش بیکاری و مسکن تسکین می آید به پایان جمعه.

"ما امیدوار خواهیم بود قادر به گرفتن وجود دارد" مک کانل گفت.

اما برخی از جمهوری خواهان مقاومت در برابر بزرگ تر بلیط هزینه.

"من فقط نمی بینید نیاز به آن" دیابت Ron Johnson, R-Wis., به خبرنگاران گفت: روز شنبه.

برافروخته دموکرات که در حال حاضر به تصویب مجلس نانسی پلوسی را گسترده تر از 3 تریلیون بسته گفت: زمان در حال اجرا برای رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و عربستان متحدان به عمل می کنند.

"ما هنوز در 20 حیاط خط؟" سنا رهبر حزب دموکرات چاک شومر گفت: با اشاره به کاخ سفید ، "که در آن جمهوریخواهان بوده است؟"

کاخ سفید مذاکره کنندگان, وزیر خزانه داری استیون Mnuchin و علامت مراتع رئیس جمهور اقدام رئیس ستاد در حال انتظار به سر به کاپیتول هیل بعد شنبه.

مک کانل طرح است که انتظار می رود عبارتند از: دور جدید پرداخت های مستقیم به افراد زیر سطح معینی درآمد شبیه به $1,200 چک فرستاده شده در بهار. همچنین به احتمال زیاد برخی از نسخه از مغلوب ساختن پیشی جستن تقاضا برای حقوق و دستمزد تعطیلات مالیاتی برای کارگران است که بسیاری از جمهوری خواهان مخالف.

جمهوری خواهان می خواهند که شامل حداقل $105 میلیارد دلار برای آموزش و پرورش با 70 میلیارد دلار برای کمک به K-12 بازگشایی مدارس, $30 میلیارد دلار برای کالج ها و 5 میلیارد دلار برای فرمانداران اختصاص دهد. مغلوب ساختن پیشی جستن دولت می خواست مدرسه پول مربوط به reopenings اما در مک کانل بسته پول برای K-12 خواهد بود تقسیم 50-50 بین کسانی که در شخص یادگیری و کسانی که نمی.

اوباما گفت: آنها می خواهند به جای $600 هفتگی فدرال بیکاری بهره مند شوند با یک مقدار پایین تر برای جلوگیری از بیکار از دریافت کمک های بیشتر از آنها را از طریق عادی چک.

مارکو روبیو سناتور. R-Fla., گفت: وجود خواهد داشت یکی دیگر از افزایش برای کسب و کار کوچک حقوق و دستمزد حفاظت از برنامه. "این بزرگ شود," او گفت:.

محور ایران بسته خواهد شد مک کانل را به مدت پنج سال مسئولیت سپر برای محافظت از کسب و کار و مدارس و دیگران از COVID مربوط به پرونده های حقوقی. آن را نیز به احتمال زیاد شامل معافیت های مالیاتی برای کمک به مغازه ها و محل های کار مجددا با ابزار تجهیز با خیال راحت برای reopenings.

با این کشور همه گیر مرگ و میر شکوه 142,000 از شیوع تاخیر در مدارس از باز کردن در سقوط وادار متحده برای سرکوب با اقامت-خانه سفارشات و ارسال سرد موج دار شدن از طریق یک اقتصاد teetering با نرخ بالای بیکاری و عدم اطمینان کسب و کار.

در روز سه شنبه Mnuchin و مراتع روشن ساخته است کاخ سفید بود و مقاومت در برابر دموکرات های پیشنهادی برای هزینه های جدید در ویروس, تست کمک مسکن یا پول به صورت نقدی-بسته متحده با توجه به یک فرد اعطا گمنامی به بحث خصوصی شد.

کاهش مالیات بر حقوق و دستمزد است تقسیم مغلوب ساختن پیشی جستن را دلیل آن کمی برای کمک به خارج-از-کار آمریکایی ها و می افزاید: به بار بدهی. این مالیات در حال حاضر به تعویق افتاده برای کارفرمایان قبلی ویروس امداد بسته است. هواداران می گویند برش آن را در حال حاضر برای کارکنان قرار خواهد پول در جیب مردم و تحریک اقتصاد.

جمهوری خواهان می گویند 150 میلیارد دلار اختصاص داده شده که قبلا برای دولت کافی است برای جلوگیری از فراگیر اخراج و به آنها گفت: بیشتر مسکن حمایت مورد نیاز نیست به ساقه چه طرفداران هشدار خواهد بود اخراج بحران است.

یک ناهار خصوصی در جلسه سهشنبه با مقامات کاخ سفید رشد گرم به عنوان کلید سناتور جمهوریخواه شکایت در مورد هزینه های بزرگ. حامیان بسته "باید شرمنده از خود" سناتور. رند پل از کنتاکی گفت: به عنوان او پدید آمده است.

تگزاس بهداشت ، تد کروز خواسته همکاران خود هشدار داد اگر اقتصاد است که هنوز تعطیل آمده نوامبر جو بایدن برنده خواهد شد کاخ سفید و دموکرات ها کنترل سنا و "ما جلسه بسیار کوچکتر اتاق ناهار" با توجه به یک فرد اعطا گمنامی به بحث در جلسه بعدی.

ایالت فلوریدا, ریک اسکات گفت: این اشتباه به "قید وثیقه" cash-strapped متحده است. "فلوریدا مالیات دهندگان نمی خواهید به پرداخت هزینه برای نیویورک, هزینه," او گفت:.

در آغاز شیوع تایید کنگره عظیم 2.2 تریلیون دلار بسته کمک در ماه مارس بزرگترین از نوع خود در تاریخ ایالات متحده است. مک کانل در آن زمان گفت: او می خواست به "مکث" هزینه های جدید است. پلوسی در زمان یک رویکرد متفاوت با فشار دادن آینده به تصویب خود را 3 تریلیون دلار در لایحه ممکن است.

دموکرات ها خواستار $430 میلیارد به بازگشایی مدارس بزرگتر مزایای بیکاری و مستقیم کمک های چک و جارو $1 تریلیون دلار برای دولت های ایالتی و محلی. این شامل یک دور تازه از وام مسکن و اجاره, کمک, جدید فدرال بهداشت و ایمنی مورد نیاز برای کارگران است.

___

آسوشیتد پرس نویسندگان اندرو تیلور مری کلر Jalonick و Padmananda راما کمک کرده است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن