پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس ؟ جلوگیری از سوء استفاده از زبان

شما می دانید که شما یک احمق اعلامیه در دست های خود را هنگامی که شما را به توضیح برخی از آنچه را در کنار خود وا

توسط ATSHNEWS در 26 خرداد 1399

شما می دانید که شما یک احمق اعلامیه در دست های خود را هنگامی که شما را به توضیح برخی از آنچه را در کنار خود واقعا چیست. چنین است که این بار از دموکرات ها در تلاش برای محدود کردن آسیب از خواسته های کودکانه به "پال خواستار قطع بودجه دولت از پلیس است."

آکسفورد آمریکا لغت تعریف "پال خواستار قطع بودجه دولت" به عنوان "جلوگیری از ادامه دریافت کمک های مالی." به آموزش گوش پال خواستار قطع بودجه دولت ثبت نام به عنوان لغو.

هیچ مسئول حزب دموکرات پشتیبانی از خلاص شدن از پلیس. جو بایدن را رد کرده است و برای رسیدن به این گفتگو. خانه اکثریت شلاق جیم Clyburn یک حقوق مدنی قهرمان که می داند چیزی در مورد خشونت پلیس هشدار میدهد دموکرات ها اجازه نمی دهید توجه جویندگان "hijack" جنبش اصلاحات پلیس با تماس به, در, اثر, پایان آن است.

گروه گرفتن عناوین با این مطالبات است که در واقع کوچک است. یاهو اخبار/نظرسنجی نشان می دهد که تنها 16 درصد از دموکرات ها و 15 درصد از جمهوری خواهان حمایت و حتی کاهش اجرای قانون بودجه است.

ای کاش دوستان در رسانه های لیبرال می شود و پوشش و در نتیجه اغراق آمیز پشتیبانی — تماس پال خواستار قطع بودجه دولت ، آنها این کار را با بیزانس بحث در مورد آنچه آنها فکر می کنم و یا می خواهم به فکر می کنم — رادیکال واقعا می خواهید. "پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس ؟ در اینجا چیزی است که واقعا به معنای" — واشنگتن پست. "چه" پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس' در واقع به معنی" — آتلانتیک. "خواستار رشد به 'پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس,' توضیح داد:" — Vox.

چنین تفسیر به طور معمول ارائه می دهد ایده های جدی به اصلاحات انجام ندادی. آنها عبارتند از: حرکت برخی از پلیس توابع, مانند برخورد با بیمار روانی اجتماعی کارگران; مهار قدرت از پلیس اتحادیه های کارگری برای محافظت از بد پلیس و تغییر استخدام فرآیندهای برای یک کار است که می تواند جذب قلدری و/یا نژادپرستانه شخصیت. آنها حتی شامل حرکت برخی از ادارات پلیس به دیگر خدمات اجتماعی بودجه.

خوب است. اما آنها واقعا باید رد آشکار به خواسته های نزدیک خوب ادارات پلیس همراه با این مشکل به عنوان یک نوع از مجازات است.

در دهه های اخیر از "عدم" مدارس باید کودکان فقیر و محروم از آموزش کافی. آیا شما از شنیدن تماس از سمت چپ پال خواستار قطع بودجه دولت مدارس دولتی? اما شما می شنوید که از برخی از برجسته صدای بر حق مخالف اتحادیه های معلمان و مایل به قیف بیشتر پول مالیات دهندگان را به مدارس خصوصی. جناح چپ magazine ملت در سال گذشته منتشر شده قطعه ای با عنوان "توقف Defunding ما مدارس دولتی."

این پال خواستار قطع بودجه دولت-به-پلیس تم تحویل کریسمس در ماه ژوئن به یک مغلوب ساختن پیشی جستن-دوست داشتن رسانه ها از جان گذشته برای منحرف کردن توجه از رئیس جمهور را کشف رهبری است. یک تیتر از فردا شروع می شد "این شهر را آغاز کرده اند defunding پلیس ..."

ما به لحاظ سیاسی قطبی بار که پرورش یک فرد رابطه همزیستی بین راست و چپ رسانه ای: دو موجودات زنده که به نظر می رسد مخالف همکاری به باد اهمیت توجه به آن چند آمریکایی ها عضو هستند و تحریک رسانه های اجتماعی.

اما در این مورد دموکرات ها به دلیل از دست دادن بسیاری از احساس موظف به توافق احترام به پیشنهادات که تقریبا هیچ اعضای حزب پشتیبانی می کند.

ارادتمند شما هرگز یک فن بزرگ از برنی ساندرز اما او شایسته برای تجلیل کرد و گفت که آنچه در این کشور نیاز است "به خوبی آموزش دیده و تحصیل و پرداخت حرفه ای در ادارات پلیس." اگر هر چیزی, او اضافه کرد: آنها نیاز به منابع بیشتر است.

هیچ جامعه مدرن می تواند زنده ماندن بدون اجرای قانون است. که شامل عمدتا فقیر و سیاه و قهوه ای و محله. هنگامی که کسب و کار خود را دریافت غارت و خوب و جوامع خود را از دست بدهند محلی, مشاغل, مالیات بر درآمد و خیابان زندگی.

تصویری از یک جمعیت با صدای بلند booing مینیاپولیس شهردار یعقوب فری برای امتناع از لغو شتابزده اداره پلیس به سرعت در سراسر جهان به عنوان شواهد گسترده و رو به رشد در ایالات متحده شدند. به عنوان ما آن بود که هیچ چیز — حتی در میان دموکرات ها.

خیلی بد بسیاری از لیبرالها هنوز هم احساس می کنم موظف به توضیح و در نتیجه اعتبار doltish پال خواستار قطع بودجه دولت-پلیس شد. آنها بهتر است فقط رد آن را به عنوان off-the-wall.

دنبال Froma Harrop در توییتر @FromaHarrop. او را می توان در رسید fharrop@gmail.com. برای پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد Froma Harrop و خواندن ویژگی های دیگر سازندگان نویسندگان و کاریکاتوریست بازدید سازندگان در صفحه وب www.creators.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن