مرحوم نان رسیدن پیام از طریق رویای

مبتنی بر ترس رویاهای جدید عادی تا زمانی که ما بیش از آنها را. مواجهه با ترس های ما لازم است برای ما برای رهایی

توسط ATSHNEWS در 10 خرداد 1399

مبتنی بر ترس رویاهای جدید عادی تا زمانی که ما بیش از آنها را. مواجهه با ترس های ما لازم است برای ما برای رهایی از آنها. واقعا وجود دارد هیچ راه دیگری و شما نمی توانید از آن اجتناب جست و خیز آن و یا انتظار برای تکامل با آن است. رویای ما دولت است که اغلب آگاه از آنچه ما از عدم در نظر شفا قبل از ما از آن آگاه است.

عزیز رویای سگ شکاری: من نمی دانم اگر هر نقطه در این ایمیل. اما در اینجا می رود. نان من درگذشت, در ماه ژانویه, و من واقعا از آمدن به شرایط با آن است. به هر حال تاریخ و زمان آخرین شب من در خواب دیدم که نان من باردار بود و او در کار بود, اما او تا به حال به یک C-بخش. بعد از آن او پریدن همه جا و مراقب بودن با بخیه. ما در سمت چپ او و نوزاد در کنار من نان تخت و به خانه رفت. روز بعد مادر و خواهر من و من رفت و برگشت به آنها را ببینید اما هیچ کدام از ما جرأت رفتن در مورد این بدتر اتفاق افتاده بود. پس من از خواب بیدار شدم.

آیا شما فکر می کنم وجود دارد هر معنی در این رویا و یا می تواند آن را فقط یک تصادفی ، — لورن

عزیز لورن: شما نان را تصویب کرده است اما هنوز با شما و به اعتقاد من این رویا یک پیام از او. او متوجه می شود که شما باید کاملا آمدن به شرایط با از دست دادن او که از دست دادن عشق. اما عشق واقعی است بنابراین شما می توانید هرگز آن را از دست بدهند.

در رویای خود او باردار است که نماد آغازی جدید و تولد می دهد (راه سخت) اما خوب است — در چشم خود را کمی بی دقتی اما نگران نیست. در اینجا پیام او این است که یک شروع جدید ممکن است دشوار باشد اما نگران نباشید چرا که همه خوب خواهد بود. پیام پشت سر شما مادر و خواهر خود را پس از رسیدن به بیمارستان اما ترس به در اشاره می کند ترس خود را در اینجا نیز هست و آن این است که اگر چه شما باید خلاق پشتیبانی (مادر و خواهر خود را نماینده این) شما هنوز هم می ترسم برای رفتن به جلو و یا حرکت می کند.

من مطمئن هستم که این در مورد آمدن به شرایط با خود نان را به مرگ. من خواهد بود بیشتر تمایل به می گویند این است که در مورد شروع مجدد زندگی خود و ترس شما. نان در حال آمدن است به شما به شما یادآوری کنم که.

ایمیل جکی Bryson در dreamretriever@yahoo.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن