برخورد با خود من امتیاز سفید در صورت نژادی و بی عدالتی

من تماشای اخبار شب و من در اجتماعی. دو هفته پیش من دیدم زندگی بودن snuffed جورج فلوید قبل از چشم من. من تو را

توسط ATSHNEWS در 25 خرداد 1399

من تماشای اخبار شب و من در اجتماعی. دو هفته پیش من دیدم زندگی بودن snuffed جورج فلوید قبل از چشم من. من تو را دیدم نگاه از خود راضی بی تفاوتی در بخشی از افسر پلیس که زانو دوخته او را گرفت و زندگی خود را.

من شوکه شده بود من وحشت زده شد من بیمار بودم غضبناک, من غصه دار. من در ناباوری اما واقعا دلیل ندارد ما دیده می شود این قبل از ؟ وقت و زمان, و زمان, و زمان دوباره. در عین حال من می دانم که من خشم نمی تواند حتی نزدیک به آن از خشم از دانش آموزان و دوستان و همسایگان من می دانم که مردم از رنگ برای آنها این است که گاه به گاه برجسته در اخبار شب اما یک یادآوری روزانه چگونه مزمن ناعادلانه, ناعادلانه خشونت و گناه سیستماتیک نژادپرستی همچنان برای بسیاری از.

هرگز به من احساس نیش نژادپرستی. هرگز به من شده است به دنبال در یک فروشگاه خرده فروشی; هرگز به من متوقف شده است مورد سوال و یا در نگاه با ظریف اهانت به دلیل رنگ پوست من است. هرگز من احساس من تا به حال به کار دو بار به عنوان سخت به عنوان هر کس دیگری فقط برای زنده ماندن. هرگز پدر و مادر من مربی من وقتی که من برای اولین بار گواهینامه رانندگی من است, چگونه به رفتار در یک روال توقف ترافیک برای ترس از پسر خود کشته شدن توسط پلیس.

من یک میانسال سفید و رنگ پوست من است و همیشه به نفع من کار کرده — که ناخواسته موجب ممتاز که به من داده است به نفع شک و باز درب برای من تمام زندگی من است. من درک می کنم که. من افتخار من و خانواده ام و فقط در مورد هر کسی که به نظر می رسد مثل من بهره مند است که از همان امتیاز است. من می دانم که این درست نیست و من می دانم که این منصفانه نیست. من نمی توانم پنهان در پشت آن.

حتی اگر من نمی شود تا آنجا که دیگر من باید صحبت می کنند تا برای بودن در سکوت است که همدست. من می دانم که اشتباه زمانی که من آن را ببینید, من می دانم که بی عدالتی زمانی که من آن را ببینید, و من می دانم که همه چیز باید تغییر کند.

در خطر ابتلا به ظاهر مانند بسیاری خوبی به این معنی اما لنگ صدایی سفید مردم در رسانه های اجتماعی من به سادگی می خواهید به قرض دادن صدای من در همبستگی و خویشاوندی به عنوان بهترین من می توانم. من معتقدم که ما همه خانواده و به همان اندازه ارزشمند در چشمان خدا و سزاوار همان فرصت است. من می دانم که وجود دارد مقدار زیادی از کار را به انجام همه چیز را راست. قلب و ذهن نیاز به تغییر دهید, اما همچنین قوانین و سیستم های ظلم اقتصادی و سیاسی و ساختارهای اجتماعی است که عمل به عنوان چسب برای نگه داشتن کل گه چیز با هم.

ما باید با هم برای تغییر عمل برای عدالت در حال حاضر.

Leahy ساکن در لوول



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب