دا: لوول مرد می خواست برای قتل

لوول — محققان به دست آمده حکم شارژ 20 ساله لوول با قتل در ارتباط با سه شنبه شب قتل 23 ساله بوستون که داشت با ز

توسط ATSHNEWS در 6 تیر 1399

لوول — محققان به دست آمده حکم شارژ 20 ساله لوول با قتل در ارتباط با سه شنبه شب قتل 23 ساله بوستون که داشت با زخم گلوله به سر خود را داخل یک SUV در خیابان مرجان.

لوول پلیس و Middlesex منطقه دفتر دادستان اعلام کرد بعد از ظهر پنجشنبه که خاویر DeJesus است می خواستم در یک حکم شارژ او را با قتل Deija مندز.

Middlesex منطقه وکیل ماریان رایان در مرکز به نظر می رسد به سمت مسافر درب شورلت تاهو که در آن یک زن ناشناس کشته شد در خیابان مرجان در لوول شنبه بعد از ظهر. سخنگوی رایان گفت: مرگ به نظر می رسد مشکوک. خورشید/رابرت میلز

مندز پیدا شد در روز سه شنبه حدود 3:30 p. m. و رنج از زخم گلوله به سر در صندلی راننده از یک شورلت تاهو که پارک شده بود در مقابل 21 مرجان سنت در لوول با توجه به Meghan کلی سخنگوی میدلسکس دا ماریان رایان.

مندز بود در صحنه مرده.

کلی گفت: در آزادی مطبوعات است که یک بررسی مقدماتی نشان می دهد مندز و DeJesus یکدیگر می دانستند و آنها گفته می شود که در یک "اختلاف بر سر در اختیار داشتن یک موتور خودرو" قبل از کشتار.

حکم بازداشت به اتهام DeJesus با قتل تخلیه اسلحه گرم در 500 فوت از یک خانه حمل اسلحه بدون مجوز و در اختیار داشتن مهمات بدون FID با توجه به آزادی مطبوعات.

DeJesus توضیح داده شده است که در حدود 5 فوت 7 اینچ قد بلند و 140 پوند است.

مرجان خیابان بسته بود بین شاخه و گرو خیابان برای ساعت ها در روز سه شنبه شب به عنوان پلیس و دادستان ها جمع آوری شواهد. سیاه شورلت تاهو با فلوریدا پلاک که مندز بود که در داخل باقی مانده پارک شده در خیابان با یک AAA دو کامیون پارک شده در سراسر خیابان در پشت آن.

مقامات نه اظهار نظر در مورد اینکه آیا این دو کامیون و آن را به راننده درگیر شدند و یا شاهد حادثه.

چند همسایه که با حضور در صحنه در سه شنبه شب گفت: همه آنها تا به حال چیزی شنیده و یا دیده می شود هر گونه اغتشاش قبل تعداد زیادی از پلیس تا حدود 3:30 p. m. رایان گفت: چند 911 تماس هشدار پلیس که کسی کشته شد در روز سه شنبه بعد از ظهر.

کلی گفت: اعضای عمومی نباید رویکرد DeJesus اگر او دیده می شود.

هر کسی با اطلاعات در محل DeJesus خواسته است برای تماس لوول پلیس در 978-937-3200. کسانی که مایل به ناشناس باقی می ماند می توانید تماس بگیرید 978-459-8477.

آخرین مطالب