جمعیت پاره کردن مجسمه, حمله سناتور ایالت ویسکانسین

اسکات بائرMADISON, Wis. (AP) — رژیم صهیونیستی. تونی Evers گفت او آماده شد برای فعال کردن گارد ملی برای حفاظت ا

توسط ATSHNEWS در 4 تیر 1399

اسکات بائر

MADISON, Wis. (AP) — رژیم صهیونیستی. تونی Evers گفت او آماده شد برای فعال کردن گارد ملی برای حفاظت از دولت خواص پس از معترضان در خارج از ویسکانسین کنگره پاره کردن مجسمه بزرگداشت یک طرفدار الغای برده داری و حقوق زنان و پرتاب کوکتل مولوتف به ساختمان دولت در طول یک شب از خشونت است که همچنین شامل یک حمله در یک سناتور ایالت.

خشونت را شکست سه شنبه شب به عنوان یک گروه 200 تا 300 نفر در اعتراض به دستگیری یک مرد سیاه و سفید که برای فریاد زدن در رستوران به مشتریان از طریق یک بلند گو حرف زدن در حالی که حمل بیس بال خفاش.

افسران داخل کنگره با استفاده از اسپری فلفل برای مقابله با معترضان که تلاش برای شکستن به مرکز تاریخی دولت, Madison, پلیس گفت:.

"چه اتفاقی افتاد در مدیسون شب گذشته با ارائه یک تضاد کامل از تظاهرات مسالمت آمیز ما را دیده اند و در سراسر دولت ما در هفته های اخیر از جمله آسیب قابل توجهی به اموال دولتی" Evers در بیانیه ای گفت.

خشونت آشکار در شهرستان های طولانی شناخته شده به عنوان یک لیبرال سنگر و استحکامات با سابقه ای طولانی در اعتراض قدمت آن به اعتراضات دانشجویی در دانشگاه ویسکانسین پردیس در 1960s. حدود 100000 نفر اعتراض کردند در سال 2011 بیش از آن رژیم صهیونیستی است. اسکات واکر ضد اتحادیه های پیشنهادی. کوچکتر تظاهرات تقریبا به صورت هفتگی و گاهی روزانه ثابت در کنگره بر یک میزبان از مسائل.

آن را نیز در معرض خشم نهفته بیش 2015 تیراندازی توسط پلیس از یک جوان 19 ساله مرد سیاه پوست توسط یک مامور بود که در نهایت پاک و باقی مانده در نیروی. که تیراندازی شده است اشاره شده توسط معترضان در هفته های اخیر.

خشونت آغاز شده و روز شنبه پس از مدیسون پلیس بازداشت یک معترض که به یک رستوران در سراسر خیابان را از کنگره با یک خفاش بر روی شانه خود را. ویدئو منتشر شده توسط پلیس مدیسون نشان می دهد که مرد Devenore Johnson, صحبت کردن را از طریق یک بلند گو حرف زدن در حالی که راه رفتن در اطراف رستوران پاسیو در فضای باز. او پیاده روی در داخل و قدم از طریق رستوران با the bat را بر روی شانه خود گفت: او را "نگران کننده" رستوران و صحبت کردن در مورد خدا و پلیس قبل از راه رفتن.

در یکی دیگر از ویدئو های منتشر شده توسط پلیس به عنوان بسیاری از پنج افسران دیده می شود مصرف جانسون به پیاده رو و حمل او را به تیم ملی پلیس خودرو پس از او در برابر بازداشت. پلیس گفت: این مرد به طور خلاصه فرار از تیم ملی ماشین قبل از اینکه پنجه.

جانسون متهم شده بود در سال 2015 با یک مسافر در یک ماشین به سرقت رفته, مقاومت در برابر یک افسر و سرقت با توجه به آنلاین سوابق دادگاه. او التماس کرد گناه را به عنوان یک مسافر و محکوم شد به مشروط شدن. سال بعد با او متهم بود که یک حزب به سرقت مسلحانه و سرقت است. تحت یک درخواست معامله او محکوم به آزادی مشروط پس از شفاعت گناه به سرقت است.

پلیس گفت: سه شنبه شب یک گروه از 200 به 300 نفر جمع آوری شده و وارد خصوصی مشاع ساختمان که در آن آنها احاطه یک کامیون یدک کش وادار راننده به ترک آن. جمعیت را شکست پنجره ها در ساختمان های متعدد پرتاب کوکتل مولوتف به شهرستان-شهرستان, ساختمان را پایین آورده و مجسمه در محوطه کنگره.

معترضان شعار برای جانسون انتشار نیز شکست شیشه در تامی تامپسون, مرکز, نام سابق جمهوری خواه فرماندار و شکست پنجره ها و چراغ ها در کنگره. اوایل روز شنبه پلیس ضد شورش می کرد به پاک کردن جمعیت از حدود 100 نفر باقی مانده است که در این منطقه است.

یکی از مجسمه سرنگون, شماری کشیده و به یک دریاچه در حدود نیم مایل دور از جنگ داخلی سرهنگ هانس کریستین Heg. او یک ضد برده داری فعال و رهبر ضد برده گیر شبه نظامی در ویسکانسین که در مبارزه برای اتحاد و درگذشت از آسیب رنج می برد در طول نبرد Chickamauga.

پایه Heg مجسمه بود مخدوش با نقاشی های دیواری پنج شنبه صبح که خواندن "آتش مت کنی" یک مرجع به یک سفید مدیسون افسر پلیس که به ضرب گلوله کشته و 19 ساله تونی رابینسون یک نوجوان سیاه پوست در سال 2015. کنی گفت رابینسون بود به او حمله کردند و او می ترسید او را به تفنگ خود را. Dane County District Attorney اسماعیل Ozanne که سیاه و سفید است, پاک کنی از هر کیفری تخلف و او همچنان یک مدیسون افسر.

دیگر مجسمه گرفته شده نشان دهنده ویسکانسین شعار "رو به جلو است." مجسمه شده بود تخریب در گذشته تظاهرات با رنگ انداخته و روی آن اسپری گرافیتی-نقاشی در و اطراف آن است.

"رو به جلو" نصب شده بود 125 سال پیش اما با جایگزین یک برنز ماکت در سال 1998 است. آن نشسته برجسته در خارج از کنگره رو به دانشگاه ویسکانسین دانشگاه و خیابان صف با میله, رستوران ها و کسب و کارهای کوچک. که در راهرو بوده است هدف از خیلی از خرابکاری پس از مرگ جورج فلوید در مه 25 در مینیاپولیس پس از یک افسر پلیس مورد استفاده زانو خود را به پین دست به دستبند, سیاه, مرد گردن و حتی پس از فلوید متوقف شد.

تخریب به دنبال مشابه ناآرامی در سراسر کشور زیر فلوید مرگ اما در شهرهای دیگر مجسمه های مؤتلفه سربازان و نمادهای دیگر از برده داری نابود شدند.

دولت دموکراتیک از سوی دیگر ، تیم نجار بود حمله پس از گرفتن یک تلفن همراه تصویری از معترضان.

"پانچ/لگد به سر و گردن و دنده" نجار توییتی حدود 4 صبح "شاید ضربه مغزی سکس اسارت در چشم چپ است کمی تار, درد گردن و دنده. 8-10 نفر به من حمله کردند. مردم بی گناه در حال رفتن برای کشته شدند. کنگره قفل شده است - در گیر کرده ، توقف خشونت nowPlz!"

معترضان میکا لو گفت: آسوشیتد پرس در یک متن است که دو مجسمه رنگ یک عکس از ویسکانسین به عنوان یک نژاد مترقی دولت که در واقعیت برده داری همچنان ادامه دارد و در قالب اصلاحات سیستم ساخته شده در اطراف incarcerating سیاه پوستان.

"سقوط مجسمه های بزرگ برای به دست آوردن جنبش هر چند من فکر می کنم که لیبرال و محافظه کار رسانه ها سعی خواهد کرد به نمایندگی از شب گذشته به خشونت بی معنی به جای استراتژیک سیاسی حرکت آن را واقعا بود:" لو نوشت:.

خشونت درو دو حزبی خشم از ویسکانسین سیاستمداران است. جمهوریخواهان به نام Evers و مدیسون دموکراتیک شهردار به انجام بیشتر برای محافظت از کاپیتول. جمهوری خواه مجلس سخنران رابین Vos مارک معترضان به عنوان "اراذل و اوباش است."

سرهنگ رژیم صهیونیستی است. ماندلا بارنز, اولین فرد سیاه و سفید به نگه دارید که کار به خشونت اما گفت: "راست تحریک" حال "دامن زد شعله های آتش از نفرت است."

"این شامل مؤثر مخرب ترین تصمیم گیری در سیاست به تکان دهنده احساسات با بیشترین نفرت یک طرفه گفتمان سوراخ سوراخ شدن جوامع در برابر یک دیگر" بارنز توییتی.

مدیسون Alderman پل Skidmore گفت: او ناراحت است و با شهردار Satya رودز-کانوی برای محکوم کردن خشونت و نشان دادن حمایت بیشتر برای پلیس.

"آنها در حال از بین بردن ما آثار" Skidmore گفت. "آنها در حال از بین بردن دولت ما پارچه. آنها در حال عبور از آن خط با مصونیت از مجازات. اوباش تبدیل شده است بسیار جسورانه است. آنها با دیدن آنها دور می توانید با کمی و آنها اینچ به جلو و بیشتر و بیشتر. (مرکز شهر مدیسون) یک نبرد منطقه در حال حاضر و من از ترس برای من شهر."

رودز-کانوی با صدور بیانیه ای خواستار آخرین تظاهرات "بسیار خطرناک" و امیدوار کننده پلیس در حال بررسی است. او همچنین با اشاره به تلاش های این شهرستان انجام شده پس از فلوید مرگ را بهتر کنترل پلیس از جمله ایجاد یک پلیس حسابرس و یک غیر نظامی پلیس نظارت کمیته.

"هر کس – پلیس از معترضان منتخب رسمی صاحب کسب و کار اقامت – هر کس باید در پیدا کردن آن را در درون خود برای نشان دادن شفقت و مهربانی به یکدیگر و به مراقبت در مورد هر یک از دیگر و ایمنی و رفاه" شهردار گفت.

___

آسوشیتد پرس writer Todd ریچموند کمک به این داستان.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن