خلاق انزوا: Sask. شاعر Akintade رشد در داستان سرایی

محتوای مقاله در ادامهس: چه چیزی شما زمانی که شما می گویند شعر "می تواند به شما کمک کند"?یک: "من انجام شده است

توسط ATSHNEWS در 2 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

س: چه چیزی شما زمانی که شما می گویند شعر "می تواند به شما کمک کند"?

یک: "من انجام شده است شعر برای پنج سال در حال حاضر و آن را تمام شده در کلاس زبان انگلیسی. ... معلمان به شما بگویم که شما نیاز به نوشتن این نوع از شعر و این نوع شعر. و اکثر بچه ها که نوشتن شعر آنها آن را دوست دارم اما پس از آن که قرار دادن آن در کنار و در مورد آن صحبت نمی کنه.

"بنابراین به عنوان ساسکاچوان جوانان شاعر برجسته, من می خواهم به قادر به ایجاد کارگاه های آموزشی است که کمک خواهد کرد که جوانانی را ببینید که آنها می تواند به توسعه کار خود را بیشتر و راه وجود دارد که شما می توانید آن را نشان می دهد. ... من می خواهم آنها را به می دانم که آنها می توانید آن را توسعه و آن را نه فقط چیزی است که به پایان می رسد با کلاس زبان انگلیسی."

س: چرا شما عشق به نوشتن شعر و چه چیزی به شما الهام بخش?

یک: "بنابراین من یک آفریقایی راست و من در آفریقا زندگی می کردند در این روستای کوچک در ابوجا. و در آن ایجاد کرد ما این چیزی که به نام قصه گویی ... مردم رفتن در اطراف در یک دایره و صحبت کردن در مورد قصه و صحبت کردن در مورد همه آنها افسانه ها و چیزهایی که اخلاق در پایان. پس از سن جوان من به داستان سرایی من به نشستن در شومینه و دکلمه سرایی. ... و پس از آن زمانی که من آمد به کانادا (در سال 2012) آن را در حال حاضر نوع از توسعه به شعر است.

"یکی دیگر از دلایل من مانند نوشتن شعر است چرا که این یک جای خوب برای فقط لخت تمام احساسات خود را. زبان انگلیسی است که واقعا رسا اگر شما می دانید که چگونه به استفاده از آن. بنابراین برای من این نوع از راه در نظر گرفتن تمام این کلمات و قرار دادن آن در راه است که باعث می شود من احساس فیزیکی تبدیل.

"من شعر بسیار توصیفی; آن را بسیار توصیف طبیعت و آن مربوط به آنچه اتفاق می افتد در زندگی من است. به طوری که راه شده است درمانی برای من. من قادر به استفاده از آن به عنوان یک راه برای بیان خودم. اگر شما از شنیدن اشعار من از وقتی که من 13 به در حال حاضر شما می توانید ببینید که 13 وجود دارد مقدار زیادی از احساس وحشت و نگرانی ... کسانی که واقعا تاریک اشعار است که همه غمگین و در حال حاضر آن را شادتر. بنابراین شما واقعا می توانید ببینید پیشرفت با شعر است."

س: صحبت از تم های تیره — شما یک شعر به نام "آفتابگردان قبر" که احساس خوش بینانه حتی اگر آن شروع می شود با یک تصویر از "دفن من است." آنچه که الهام گرفته از شعر?

یک: "'آفتابگردان قبر' من بود یکی از جدیدترین. چیزی که الهام بخش من برای نوشتن بود که در طول Black Lives Matter جنبش نوشتم بیشتر گرافیکی, شعر در مورد خشونت بود که اتفاق می افتد و پس از آن من هم می خواستم برای نوشتن یک شعر خوش چون من واقعا عشق, خوش بینانه, شعر, انگیزه, poems — اشعار است که هنگامی که شما را ترک شما احساس شادی و احساس با آن محتوا.

"(آفتابگردان) رشد می کند و واقعا, بلند, پس, تصویر برش پایین که آفتابگردان و دفن آن است نوع مانند چگونه مردم سیاه و سفید ما داستان قطع بودن — حتی اگر ما می تواند رشد کند واقعا بلند آن را قطع بودن و به خاک سپرده شد. به طوری که تصویر است که من واقعا می خواستم به ایستادگی کردن."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن