COVID-19 گزارش قطعی ترسیم شده به آزمایشگاه کامپیوتر

بوستون – آزمایشگاه گزارش خطا که ایجاد وقفه در COVID-19 اطلاعات در ماساچوست در پایان هفته گذشته نتیجه یک سیستم

توسط ATSHNEWS در 8 اردیبهشت 1399

بوستون – آزمایشگاه گزارش خطا که ایجاد وقفه در COVID-19 اطلاعات در ماساچوست در پایان هفته گذشته نتیجه یک سیستم کامپیوتری دگرگونی که با تاخیر زمانی که نتایج تست فرستاده شد به برخی از کشورها وجود دارد اما تاخیر در گرفتن نتایج به بیماران این شرکت اعلام کرد.

وزارت بهداشت روزانه coronavirus به روز رسانی داده ها به تعویق افتاد, یک زن و شوهر از ساعت جمعه "با توجه به یک آزمایشگاه ملی گزارش موضوع" و هنگامی که شماره منتشر شد, آنها آمدند با قابل سلب مسئولیت از DPH که آن را دریافت کرده بود تعداد حدود 10000 نتایج آزمون از تلاش که در هفته.

DPH ثبت این نتایج که مورخ به تاریخ 13 آوریل به دولت داده عطف به ماسبق است که ارائه یک تصویر دقیق تری از COVID-19 فعالیت بیش قبلی 10 روز بلکه بدان معنی است که تعداد COVID-19 موارد گزارش شده توسط دولت شات نزدیک به 5000 نفر در یک روز.

تلاش سخنگوی گفت: یکشنبه شب که این موضوع بین تلاش و دولتی بهداشت عمومی بخش بین آزمایشگاه و بیمار و یا ارائه دهنده دستور داد که تست.

"تلاش تشخیص مولکولی را فراهم می کند تشخیصی تست برای COVID-19 با استفاده از سه آزمون های مختلف برای فعال کردن بزرگ COVID-19 تست ظرفیت. در اواسط ماه مارس ما ما اصلاح این سیستم برای حمایت از یک آزمون واحد کد برای این سه آزمون است. این تغییر در برخی از موارد کاهش تحویل گزارش به ادارات دولتی بهداشت عمومی" تلاش سخنگوی کیمبرلی خارج از کشور گفت: اخبار سرویس. "این موضوع تحت تاثیر قرار نمی, گزارش نتایج جستجو برای ارائه دهندگان و یا دقت و صحت آزمون. این مسئله حل شده است و بهداشت عمومی گزارش تکمیل شده است برای بسیاری از این موارد است."

در مورد گزارش خطا بعد از ظهر روز شنبه Gov. چارلی بیکر به نظر می رسد اعتنا نمیکند و صحبت کردیم تا تلاش خود را برای کار به گسترش آزمایش ظرفیت در ماساچوست است.

"این گزارش موضوع به ما این بود که گزارش موضوع به موسسات و امکانات که درخواست آزمون در وهله اول و ظاهرا این بود که درست در تعدادی از کشورهای" او گفت:. در سراسر کشور تلاش انجام "40000 تا 50000 آزمون در هر روز و من از ذهن است که اطلاعاتی که مورد نیاز برای بازگشت به مردم که در واقع دستور تست کردم وجود دارد و وجود دارد در زمان مناسب قاب."

بیکر اضافه شده از تلاش "آنها شده ایم بسیار منظم و خبرنگاران به ما در شش هفته گذشته یا بیشتر. من نمی دانم دقیقا چه مسئله بود."

تلاش برای تشخیص به پردازش بیش از 63,000 COVID-19 آزمون در ماساچوست بود و یک بازیکن مهم در دولت تلاش های اولیه به سطح شیب دار تا روزانه تست ظرفیت در اینجا. در اواسط ماه مارس بیکر بازدید تلاش را مارلبرو تسهیلات و تبلیغ تغییرات شرکت تا به حال ساخته شده را اولویت بندی COVID-19 تست.

هفته گذشته بیکر اعلام کرد که تلاش خواهد بود بخشی از یک همکاری با ماساچوست لیگ مراکز بهداشتی و درمانی و آزمایشگاه شرکت قصد دارد به ارسال 2,200 آزمون در روز به 12 مراکز بهداشتی و درمانی با ظرفیت برای افزایش تست از جمله مراکز در کوئینسی برککتن لاول, پاییز, رودخانه, New Bedford, Worcester مقصد provincetown و سایت های متعدد در بوستون.

"تلاش انجام داده است یک کار فوق العاده با بسیاری از شرکای کلیدی" بیکر گفت: روز شنبه. "آنها را پردازش فوق العاده ای تعداد آزمون نمایندگی از ابتدا مراقبت از سلامت سازمان است."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن