COVID-19 مرگ و میر کاهش با وجود افزایش موارد بستری شدن در بیمارستان

در ماه ژوئن آن را به یک داستان دو شیوع است.از یک طرف افزایش جدید COVID-19 عفونت نگران کننده است, با ایالات متح

توسط ATSHNEWS در 8 تیر 1399

در ماه ژوئن آن را به یک داستان دو شیوع است.

از یک طرف افزایش جدید COVID-19 عفونت نگران کننده است, با ایالات متحده تنظیم back-to-back روزانه سوابق مثبت آزمون. و رای مثبت آزمون در سراسر کشور شده است معلق در هوا در حدود 5 درصد افزایش یافته است و به حدود 8 درصد است.

در همان زمان تعدادی از COVID-19 مرگ و میر به طور پیوسته کاهش یافته است کل ماه. در پنج روز از ماه ژوئن به طور متوسط تعداد مرگ و میر در هر روز 886. از ژوئن 20 تا 25 ژوئن آن را 537 40% افت.

و در حالی که بستری شدن در بیمارستان رز — در بعضی از نقاط فشار بیمارستان محلی ظرفیت نزدیک به محدودیت های خود را — آنها افزایش یافته است تقریبا به عنوان به سرعت به عنوان عفونت های جدید.

آیا روند نزولی در مرگ و میر همچنان خواهد بود این سوال بسیار مهم در تعیین میزان واقعی این ویروس گسترش بیش از چند هفته گذشته.

در نیویورک تایمز بیش از 20 متحده در حال تجربه افزایش موارد جدید. در روز پنج شنبه 25 ژوئن رکورد بالا 39,327 جدید کروناویروس عفونت گزارش شده توسط دولت در بخش سلامت.

رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن به عقب رانده بارها و بارها نشان می دهد که این خوشه در موارد با توجه به افزایش تست به جای واقعی افزایش ویروس.

این توضیح ندارد آب به عنوان بسیاری از کشورهای با مورد موج نیز شاهد افزایش در تست مثبت نرخ. این بدان معنی است که ایالات موج در آزمون مثبت در حال پیشی بسط خود را تست قابلیت های.

بستری اعداد است که در حال تاثیر پذیری از افزایش تست نیز ارائه شواهد از افزایش گسترش ویروس هر چند نه کاملا به همان اندازه به عنوان موارد جدید.

یک CNBC تجزیه و تحلیل نشان داد که 14 متحده دیدم upticks در COVID-19 بستری شدن در بیمارستان و Axios گزارش داد که هفت متحده "تنظیم پرونده برای تعدادی از افراد بستری با کوروناویروس."

در ضمن مرگ و میر ناشی از coronavirus را به طور مداوم کاهش یافته است پس از اوج خود در مارس 18.

مرگ و میر به طور طبیعی تاخیر در پشت موارد به عنوان ویروس به طور معمول طول می کشد دو تا پنج هفته به کشتن یک فرد پس از عفونت است. این تاخیر باعث شده است که برخی از کارشناسان بهداشت عمومی از جمله دکتر Anthony Fauci, به نگرانی که چند هفته آینده را ببینید موج در مرگ و میر متناظر با مورد افزایش متحده در حال حاضر شاهد.

یک InsideSources تجزیه و تحلیل آمار و ارقام از جهان ما در داده اما متوجه شد که مرگ و میر کاهش یافته است به طور قابل توجهی بیشتر در هفته های اخیر بیش از انتظار نخواهد بود اگر آنها به سادگی آینه مورد آمار و ارقام از چند هفته قبل از آن.

از ژوئن 17 به 24 ژوئن به مدت سه روز در حال حرکت به طور متوسط روزانه مرگ و میر کاهش یافت و کمی از 509 به 503. سه هفته زودتر از مارس 27 ژوئن 3, سه روز در حال حرکت به طور متوسط روزانه تایید موارد جدید رز 4.9 درصد از 19,514 به 20,479.

این اختلاف سازگار بود در دو هفته گذشته و همچنین:

از 10 ژوئن تا ژوئن 17 مرگ و میر کاهش یافت و 30.7% در حالی که دوره سه هفته پیش بود فقط 3.5 درصد کاهش در موارد و هفته ژوئن 3 تا 10 ژوئن دیدم 8% کاهش در مرگ و میر, در حالی که سه هفته قبل برگزار موارد ثابت است.

این ارقام نشان می دهد که مرگ و میر در حال سقوط سریع تر از موارد و مرگ و میر در ادامه به سقوط حتی به عنوان موارد افزایش است.

چگونه این می تواند بدون یک درمان برای ویروس?

اسکات Gottlieb سابق کمیسر FDA پیشنهاد آخر هفته گذشته است که ممکن است توضیح برای این پدیده عبارتند از: "بهبود در مراقبت های پزشکی و تشخیص موارد رخ داده در خفیف تر بیماری و بیماران جوانتر به افراد مسن تر از خود محافظت کنند بهتر است."

تحقیقات ایجاد کرده است که افراد جوان هستند احتمال بیشتری برای زنده ماندن COVID-19 بنابراین اگر سهم بیشتری از جدید تست مثبت است تا از افراد جوان کاهش مرگ و میر خواهد بود انتظار می رود.

اطلاعات جامع در سن متوسط جدید COVID-19 مورد آزمایشات سخت است اما نیویورک تایمز در گزارش "به تعداد زیادی از موارد عطف در بزرگسالان جوان" در جنوب پشت کردن Gottlieb این فرضیه.

در حالی که بدون شک بهتر از موج در موارد در سایر گروههای سنی افزایش موارد در میان افراد جوان هنوز هم می تواند خطرناک باشد.

افراد جوان هستند و به احتمال بسیار زیاد برای زنده ماندن ویروس اما COVID-19 مرگ و میر در میان کسانی که در سنین 18 تا 49 است که هنوز هم به طور قابل توجهی بالاتر از آنفولانزا برای همان گروه سنی است.

بیشتر دکتر Fauci کنگره گفت شنبه که او انتظار دارد افزایش یافته است گسترش از افراد جوان تر بیشتر در معرض خطر افراد است.

به عنوان برخی از کشورهای پاسخ به افزایش موارد بستری شدن در بیمارستان را با کاهش و یا عقب خود را reopenings مرگ و میر خواهد بود که مهم ترین COVID-19 متریک به سازمان دیده بان در هفته های آینده.

اگر آنها همچنان به سقوط آن خواهد شد یک تشویق نشانه ای از پیشرفت در برابر ویروس.

متناوبا یک چشم انداز مثبت در مرگ و میر در هفته های آینده خواهد بود یک گریم نشانه آن است که یک ملت آماده به حرکت می کند ممکن است در یک تابستان.

جک Derwin مادام العمر است نیوهمپشایر ساکن که کار کرده با Josiah Bartlett مرکز و Federalist جامعه است. او نوشت: این برای NHJournal.com

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن