COVID-19: CSIR-CFTRI را بیسکویت رسیدن به بيماران در AIIMS

میسور/Mysuru: Mysuru Apr. 18 - پروتئین بالا بیسکویت حاوی توسط CSIR-مرکزی غذایی موسسه پژوهش فن آوری (CFTRI), My

توسط ATSHNEWS در 30 فروردین 1399

میسور/Mysuru: Mysuru Apr. 18 - پروتئین بالا بیسکویت حاوی توسط CSIR-مرکزی غذایی موسسه پژوهش فن آوری (CFTRI), Mysuru رسیده است COVID-19 بيمار در حال حاضر تحت درمان در تمام هند موسسه علوم پزشکی (AIIMS), New Delhi.

CFTRI عرضه 500 کیلوگرم پروتئین بالا بیسکویت و 500 کیلوگرم پروتئین بالا گراز به Dietitics گروه پزشکی موسسه برای عرضه به بیماران است.

بیسکویت عرضه شد در صورت درخواست از مقامات این موسسه. بیسکویت حاوی 14 درصد پروتئین در حالی که معمول بیسکویت حاوی حدود 8-9% پروتئین است.

"بیسکویت غنی شده ارائه خواهد شد پروتئین مورد نیاز برای recuperating بیماران می گوید:" Dr. K. S. M. S. Raghavarao مدیر CSIR-CFTRI.

"آن نیز مربوط به ذکر است که این دستور العمل تدوین پروتئین غنی شده محصولات در حال انجام است و با اختصاص یافته دانشمندان CSIR-CFTRI, Mysuru و تولید هر FSSAI مقررات" می گوید: دکتر Parmeet Kaur, رئیس متخصص تغذیه, AIIMS دهلی نو در مورد بیسکویت.

COVID بيماران تحت درمان در بیمارستان همراه با دیگران خواهد بود دریافت بیسکویت به عنوان بخشی از رژیم غذایی معمول خود را.

بیسکویت تولید شد در Noida تا با هفت دریا Private Limited بر اساس فرمول از CSIR-CFTRI و پشتیبانی لجستیک برای عرضه به نیازمندان ارائه شده توسط جامعه هند از کشاورزی حرفه ای, New Delhi.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب