احکام دادگاه در حفظ و مغلوب ساختن پیشی جستن سوابق مالی خصوصی در حال حاضر

توسط MARK SHERMANواشنگتن (AP) — دیوان عالی کشور صادر شده مخلوط حکم پنج شنبه در خواسته های رئیس جمهور دونالد مغ

توسط ATSHNEWS در 19 تیر 1399

توسط MARK SHERMAN

واشنگتن (AP) — دیوان عالی کشور صادر شده مخلوط حکم پنج شنبه در خواسته های رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن سوابق مالی است که برای نگه داشتن خود را در اظهارنامه مالیاتی و بانکی و سایر اسناد و مدارک از چشم های عمومی است.

دادگاه رد گسترده استدلال با مغلوب ساختن پیشی جستن وکلا و وزارت دادگستری است که رئیس جمهور این است که ایمنی از بررسی در حالی که او دارای دفتر یا که دادستان باید نشان دهد نیاز بیشتری از حد نرمال برای به دست آوردن سوابق.

توسط 7-2 رای قضات تایید دادستان منطقه منهتن تقاضا برای مغلوب ساختن پیشی جستن, اظهارنامه مالیاتی, اما نگه داشته و نگه دارید در مغلوب ساختن پیشی جستن سوابق مالی که کنگره شده است به دنبال بیش از یک سال است.

مغلوب ساختن پیشی جستن رئیس جمهور تنها در دوران مدرن است که حاضر به اظهارنامه مالیاتی خود را عمومی نمی بلافاصله با توجه به نتیجه به عنوان یک پیروزی حتی اگر از آن است که به احتمال زیاد برای جلوگیری از مغلوب ساختن پیشی جستن مخالفان در کنگره از اخذ به طور بالقوه شرم آور شخصی و سوابق کسب و کار پیش از روز انتخابات.

اسناد و مدارک باید از این پتانسیل به فاش کردن جزئیات بر روی همه چیز از امکان سوء رفتارهای به ماهیت واقعی رئیس جمهور vaunted ثروت – نه به ذکر است ناراحت کننده آشکار در مورد چگونه او را به صرف پول خود را و چقدر او داده شده به موسسه خیریه.

"این همه سیاسی دادستان است. من برنده مولر جادوگر هانت و دیگران و در حال حاضر من باید به مبارزه ادامه در سیاسی فاسد, New York. منصفانه نیست به این ریاست جمهوری و یا دولت!" مغلوب ساختن پیشی جستن شدت انتقاد کرد در توییتر.

رد تهمت ادعای ریاست جمهوری ایمنی مشخص شده آخرین نمونه ای که در آن تهمت را گسترده ادعای قدرت اجرایی رد شده است.

مغلوب ساختن پیشی جستن دو دادگاه عالی منصوب, قضات, Neil Gorsuch و برت Kavanaugh پیوست اکثریت در هر دو مورد همراه با قاضی جان رابرتز و چهار لیبرال قضات. رابرتس نوشت: هر دو نظرات.

"کنگره احضاریه برای کسب اطلاعات از رئیس جمهور, اما دلالت نگرانی خاصی در مورد تفکیک قوا. دادگاه زیر را مناسب حساب کسانی که نگرانی" رابرتز نوشت: در این کنگره مورد.

حکم بازگشت پرونده به دادگاه های پایین و بدون چشم انداز روشن برای زمانی که آن را ممکن است در نهایت حل و فصل شود.

اظهارنامه مالیاتی مورد نیز به دادگاه بدوی اما تهمت عمده استدلال در حال حاضر شده است را رد کرد. به این دلیل که هیئت منصفه در روند محرمانه مغلوب ساختن پیشی جستن مالیات به طور معمول نمی خواهد بود ساخته شده است.

عدالت ساموئل Alito که عقیده داشت با عدالت کلارنس توماس در هر دو مورد هشدار داد که رئیس جمهور آینده خواهد رنج می برند به دلیل تصمیم گیری در مورد تهمت مالیات است.

"این مورد تقریبا قطعی است به تصویر کشیده شده به عنوان یک مورد در مورد رئیس جمهور فعلی و وضعیت کنونی سیاسی اما این مورد بسیار عمیق تر اهمیت" Alito نوشت. "در حالی که تصمیم گیری خواهد شد البته باید اثر مستقیم بر رئیس جمهور تهمت چه دادگاه دارد امروز را نیز تحت تاثیر قرار همه رئیس جمهور آینده—است که می گویند, آن را تحت تاثیر انتخابات ریاست جمهوری و ماده بزرگ و ماندگار اهمیت به ملت است."

دادستان منطقه منهتن سایرس ونس جونیور گفت: تحقیقات خود را بر روی نگه دارید در حالی که دادگاه مبارزه با بازی در حال حاضر رزومه.

"این یک پیروزی فوق العاده ای برای ملت ما به سیستم قضایی و تاسیس آن اصل است که هیچ کس — حتی یک رئیس جمهور — بالاتر از قانون است. بررسی ما بود که با تاخیر تقریبا یک سال این طرح دعوی در دادگاه از سر گرفته خواهد هدایت مثل همیشه توسط هیات منصفه جدی تعهد به پیروی از قانون و حقایق در هر کجا که ممکن است منجر," ونس گفت.

مورد استدلال شد با تلفن در مارس به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

مبارزه بیش کنگره احضاریه اثرات قابل توجه در مورد یک رئیس جمهور را از قدرت به رد یک درخواست رسمی از کنگره است. در جریان مبارزه در دادگاه تجدید نظر فدرال در واشنگتن دی سی بیش از یک میلیون تقاضا برای شهادت سابق کاخ سفید مشاور همین McGahn دولت است که ساخت گسترده استدلال که رئیس جمهور نزدیک مشاوران هستند "کاملا ایمنی بدن" را از داشتن به نظر می رسد.

در دو مورد زودتر بیش از قدرت ریاست جمهوری به دادگاه عالی عمل کرده به اتفاق آرا در نیاز به ریچارد نیکسون رئیس جمهور به نوبه خود بیش کاخ سفید نوار به واترگیت ویژه دادستان و در اجازه دادن به آزار و اذیت جنسی طرح دعوی در دادگاه در برابر کلینتون برای رفتن به جلو.

در آن موارد, سه نیکسون انتصاب و دو کلینتون انتصاب به ترتیب رای دادند در برابر رئیس جمهور که انتخاب آنها را برای دادگاه عالی. یک چهارم نیکسون منصوب ویلیام Rehnquist, شنبه از نوار مورد به دلیل او تا به حال از نزدیک کار می کرد به عنوان یک وزارت دادگستری رسمی با برخی از واترگیت توطئه گران که آینده محاکمه موجب این حکم به دفتر بیضی ضبط شده است.

این احضاریه کارگردانی نه در تهمت خود را. به جای خانه کمیته ها می خواهند پرونده از دویچه بانک سرمایه و Ncmec ایالات متحده آمریکا شرکت حسابداری. Ncmec نیز دریافت دادستان منطقه منهتن سایرس ونس را احضاریه.

دادگاه استیناف در واشنگتن و نیویورک خار کنار رئیس جمهور استدلال در تصمیم گیری است که با تمرکز بر این واقعیت است که احضاریه شد و خطاب به اشخاص ثالث درخواست پرونده از مغلوب ساختن پیشی جستن کسب و کار و مالی معاملات به عنوان یک شهروند خصوصی نه به عنوان رئیس جمهور.

دو کمیته های کنگره subpoenaed بانک اسناد به عنوان بخشی از تحقیقات خود را به تهمت و کسب و کار. دویچه بانک شده است یکی از چند بانک ها مایل به قرض دادن به تهمت و پس از یک سری از ورشکستگی شرکت و پیش فرض شروع در اوایل 1990s.

ونس و خانه نظارت و کمیته اصلاحات به دنبال سوابق از Ncmec مورد تهمت و کسب و کارهای مبتنی بر پرداخت که مغلوب ساختن پیشی جستن سابق وکیل شخصی مایکل کوهن مرتب به نگه داشتن دو از پخش ادعا می کند خود را از دهه پیر امور خارج از زناشویی با مغلوب ساختن پیشی جستن در طول سال 2016 ریاست جمهوری.

___

آسوشیتد پرس نویسنده Zeke میلر کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن