شورای شهروندان پشت پانل مشاوره برای پلیس

لوول — باید به اداره پلیس شهروندان ایجاد یک کمیته مشورتی? شهر نمایندگان می گویند سمت راست جلو بروید.در یک 8-0

توسط ATSHNEWS در 4 تیر 1399

لوول — باید به اداره پلیس شهروندان ایجاد یک کمیته مشورتی? شهر نمایندگان می گویند سمت راست جلو بروید.

در یک 8-0 رای در روز سه شنبه نمایندگان, حمایت, حرکت, آموزش بخش قانون به پیش نویس یک فرمان. این فرمان را ایجاد یک هیئت مدیره از ساکنان به ارائه ورودی و توصیه به لوول اداره پلیس.

هر چند عضو شورا Vesna Nuon همكاري حرکت با عضو شورا ویلیام ساماراس, Nuon نمی شد حاضر در جلسه و رای ندادند.

"مرگ جورج فلوید باعث دیوانگی و به عنوان یک نتیجه از ادارات پلیس در سراسر کشور به زیر آتش" ساماراس گفت. "این مهم است که یک بحث و عملیات را به اطمینان حاصل شود که برابری نژادی است که واقعا بخشی از بافت است که باعث می شود تا این شهرستان از لوول."

حرکت زیر مشابه در یک اطلاعیه توسط سرپرست پلیس کلی ریچاردسون. در اوایل این ماه ریچاردسون اعلام کرد او در نظر گرفته شده برای شهروندان ایجاد یک کمیته مشورتی که "آوردن صدای بیشتر به جدول" و "افزایش توانایی ما برای پاسخ به نیازهای لوول ساکنان."

ساماراس ستایش ریچاردسون اعلام. او همچنین به یاد می آورد بخش قبلی افتخارات از جمله به رسمیت شناختن توسط کاخ سفید community policing نیروی کار در سال 2016 و دیدار از رئیس جمهور بیل کلینتون و دادستان کل ژانت رنو زمانی که Ed Davis شد سرپرست پلیس.

"همه چیز در مورد گوش دادن و درک بهتر خدمت" ساماراس گفت.

عضو شورای Sokhary Chau همچنین صحبت در حمایت از این حرکت است.

"ما می دانیم که اداره پلیس یک رابطه خوب با جامعه و ... وجود خواهد داشت کمتر جرم و جنایت در این شهر درک بهتر و بیشتر احترام" Chau گفت.

نمایندگان نیست بحث در مورد جزئیات این کمیته را و یا صلاحیت هر چند یک گروه اجتماعی — لوول تنوع سهام و ورود کنسرسیوم — هل دادن بدن به طور مستقل از اداره پلیس و شهرستان.

آخرین مطالب