Coronavirus بافندگی بیش از چین ملی و قانونی جلسه

توسط کن MORITSUGUپکن (AP) — هنگامی که چین برگزار آن ملی در روز جمعه خواهد 3000 نمایندگان ایستاده شانه به شانه

توسط ATSHNEWS در 1 خرداد 1399

توسط کن MORITSUGU

پکن (AP) — هنگامی که چین برگزار آن ملی در روز جمعه خواهد 3000 نمایندگان ایستاده شانه به شانه آنها به عنوان در سال گذشته است ؟ آنها را ماسک می پوشند?

در این سال نسخه ای از چین بزرگترین سالانه در جلسه سیاسی خواهد بود بر خلاف هر گونه دیگر است. با تاخیر از ماه مارس و پس از آن-فزاینده شیوع کروناویروس تصمیم به جلو بروید در حال حاضر سیگنال های جزئی بازگشت به حالت عادی در کشور که در آن همه گیر برای اولین بار شکست. "نسبی" بودن کلمه از عمل: این کنگره خواهد بود تا از عادی.

برای حزب کمونیست و رهبر Xi Jinping, برگزاری کنگره حتی در محدود فرم ارائه می دهد یک فرصت به نمایش گذاشتن موفقیت چین در مهار گسترش ویروس در حالی که بسیاری از کشورهای دیگر هنوز هم گریبان با آن است. اما این دولت است که مصرف گسترده اقدامات احتیاطی برای جلوگیری از هر گونه عفونت در کنگره بالقوه روابط عمومی کابوس.

شیعه Shusi یک پکن اجتماعی مبتنی بر مفسر گفت: "دو جلسه" — کنگره و همزمان مشاوره بدن جلسه شروع می شود که پنج شنبه — همراه با بازگشایی مدارس دیده می شود به عنوان شاخص از اینکه این بیماری همه گیر به پایان رسیده است.

"این نگرانی از ایمنی کودکان و مقامات دولتی که بسیار مهم است در چین" شیعه گفت. "افتتاح دو جلسه است که به دنیا بگویید که این بیماری همه گیر وضعیت تحت کنترل است."

کلاس ها از سر گرفته در پکن برای برخی از نمرات این ماه از جمله سالمندان دبیرستان که باید برای آماده شدن برای امتحانات ورودی کالج و دیگران را به دنبال خواهد داشت و در ماه ژوئن. دانشگاه ها بسته باقی می ماند حداقل تا سپتامبر.

ترافیک بازگشت یکی دیگر از نشانه آن است که زندگی در لبه سمت عادی در پایتخت. کارگران دفتر جمعیت دادگاه های مواد غذایی در موقع ناهار پوشش برای رشته فرنگی چینی یا کره ای کاسه برنج در وعده های غذایی هر چند نشانه اصرار شام معطل نکنید و معاشرت.

ژو یو پکن کارمند بانک گفت که او احساس می کند مطمئن باشید چون باز از دو جلسه به معنی این بیماری تحت کنترل است. او و مشتریان پوشیدن ماسک زمانی که آنها را ملاقات کند.

"ما از سر کار در ماه مارس و تقریبا همه ما در حال بازگشت به کار در حال حاضر," او گفت:. "از آنجا که همه ما توجه به هشدارها و ضد عفونی کردن زمینه های کار در هر روز وجود دارد هیچ چیز به نگرانی در مورد."

به عنوان شب از راه برسه گروه های رقص از سر خود را دریافت-togethers در فضاهای عمومی بسیاری از زیر جدید و رسمی راهنمایی که ماسک های دیگر مورد نیاز در خارج از منزل. اکثر تماشاچیان هر چند هنوز هم آنها را می پوشند. سینما بسته باقی می ماند و عمده توریستی نیاز به پیش ثبت نام به منظور محدود کردن تعدادی از بازدید کنندگان روزانه.

کنگره به طور معمول یک گرند امر با مقدار زیادی از مراسم خواهد بود کوتاه تر از حد معمول شاید یک هفته به جای دو. برخی مقامات صحبت از راه دور توسط تصویری به جلسات برک آوت از نمایندگان. شرکت کنندگان در حال آزمایش و جدا جلوتر از جلسات و اخبار همایش ها برگزار خواهد شد با ویدئو.

زودتر حدس و گمان است که برخی از 3,000 نمایندگان ممکن است حضور با لینک ویدئو کمرنگ شده با رسانه های چینی گزارش در حال حاضر بر روی آنها متمرکز شدن coronavirus آزمایشات قبل از ترک پکن.

خرید اینترنتی از شیوع ویروس اقتصادی و در غیر این صورت به احتمال زیاد به تسلط بر دستور کار است. به وخامت شدید از آمریکا و چین روابط سوخت توسط یک بازی سرزنش بیش از یک بیماری همه گیر است که بیش از کشته 323,000 مردم در سطح جهان را نیز قطع بیش از این نشست است.

Xi عمومی جایگاه افزایش یافته است در خانه برای هر دو دست زدن به او از شیوع و جایگاه خود را به خارجی اتهامات که دولت او در واکنش بیش از حد به آرامی و تحت پوشش جدیت از شیوع بیماری در ابتدا گفت: Cheng Li چین سیاست متخصص در موسسه بروکینگز در واشنگتن ،

در خارج از کشور نظرات یازدهم کمتر گلگون حداقل در برخی از محله های. در حالی که برخی از کشورها در آغوش تحویل از ویروس های مربوط به تجهیزات از چین ایالات متحده و استرالیا و برخی در اروپا را مورد سوال دولت باز بودن و bristled در مبارز retorts توسط برخی از دیپلمات ها.

Xi را از دست داده و همه گیر است "تایید بدترین نظر از شخصیت رهبری او در میان بسیاری در جامعه بین المللی گفت:" الیزابت اقتصاد مدیر مطالعات آسیا در نیویورک-بر اساس شورای روابط خارجی.

رشد تقسیم با آمریکا به عنوان برگ برنده دولت طول می کشد بیشتر مقابله رویکرد به افزایش چین در تجارت, تکنولوژی و مسائل دیگر می افزاید: به چالش احیای رشد اقتصادی و اشتغال که هر دو ضربه شد. با این بیماری همه گیر.

این کنگره تا حد زیادی یک مهر لاستیکی مهر کردن بدن است که به تصویب رسمی به اوایل رهبری تصمیم گیری است که محل حزب کمونیست به بررسی سال گذشته و اعلام اهداف خود را برای سال جاری است. رشد اقتصادی هدف است که انتظار می رود به کمتر از سال گذشته 6.0 درصد به 6.5 درصد و برخی از تحلیلگران بر این باورند که حزب ممکن است حتی اعلام یکی از داده فعلی اقتصادی عدم قطعیت است.

"دولت باید صادقانه بگویم عمومی در مورد این خطرات و مشکلات در راه مسئول گفت: Peng Xizhe, یک استاد جامعه شناسی در هیلونگجیانگ دانشگاه در شمال شرقی چین است. "مشکلات مانند بیکاری باید مورد توجه همه جامعه است."

در پکن رستوران که در آن لی Jinfeng کار می کرد برای بیش از پنج سال 10 از 60 کارکنان شده اند به نام های نیمه پرداخت از حدود 2000 یوان ($280) در ماه است. لی است که در میان آنها نیست.

او شده است در پیدا کردن شغل های عجیب و غریب پس از بازگشت از زادگاه او یک ماه و نیم پیش و مشتاق برای رستوران کار می کنند و آن نسبتا خوب پرداخت.

"من احساس می کنم این پرتاب دل تنگی بیش از زندگی من" او گفت:. "من نمی تواند به طور کامل برطرف شده تا این بیماری همه گیر است که به طور کامل بیش از. ... اگر من می توانید بروید و فقط ماندن در رستوران من احساس رها شوند."

___

آسوشیتد پرس محققان یو بینگ و لیو ژنگ کمک به این گزارش.

___

این داستان درست شده است نشان می دهد که رشد اقتصادی هدف این است که برای زمان تقویم سال نه 12 ماه آینده.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن