Coronavirus است 'روزهای سختی را در هفته های پیش رو' به صورت ماساچوست بیکر می گوید: رونمایی جدید بیمارستان

بورن — هشدار از "دشوار روزها و هفته های آینده" رژیم صهیونیستی. چارلی بیکر پرده برداری از یک میدان جدید بیمارست

توسط ATSHNEWS در 27 فروردین 1399

بورن — هشدار از "دشوار روزها و هفته های آینده" رژیم صهیونیستی. چارلی بیکر پرده برداری از یک میدان جدید بیمارستان روز سه شنبه در پایگاه مشترک کیپ کاد و اعلام کرد دو نفر دیگر گفت کمک خواهد کرد گسترش بیمارستان ظرفیت در میان پیش بینی افزایش coronavirus موارد است.

"اطلاعات ما نشان می دهد که ما باید برخی بسیار دشوار است روزها و هفته های آینده" بیکر گفت: پس از یک تور از 94-تخت تسهیلات در پایگاه مشترک کیپ کاد — متشکل از اوتیس هوایی گارد ملی پایه و ماساچوست نظامی رزرو. موقت بیمارستان آماده خواهد شد را به بیماران این آخر هفته, مقامات گفت.

دو رشته جدید در بیمارستان ها نیز ظاهر — 95-تخت تسهیلات در UMass Lowell و 140 تخت در UMass Dartmouth بیکر گفت. هفته گذشته پاپ آپ بیمارستان در ورچستر را DCU مرکز و جنوب بوستون مرکز کنوانسیون شروع به مصرف بیماران. ترکیب این زمینه سایت های افزایش دولت بیمارستان ظرفیت 1,579 دفاع کرد گرفته شد تخت.

وی به عنوان بیکر هشدار داد "ما هنوز در شکوفایی در این بیماری همه گیر" در ماساچوست است. به عنوان انتظار می رود افزایش دوره — پیش بینی برای ضربه دوشنبه — تساوی در نزدیکی بیکر گفت: دولت نیز از نزدیک نظارت بر ظرفیت تخت در بیمارستان ها و ویژه-مراقبت های ويژه.

بیکر همچنین تشویق مردم به حفظ "بازی با قوانین" و تمرین های اجتماعی فاصله و جدا.

"گرفتن پا کردن پدال با توجه به آنچه که ما نیاز به انجام به عقب براند در حال حاضر بر روی این ویروس خواهد اسراف در بسیاری از موارد بسیاری از پیشرفت است که ما ساخته شده ایم" فرماندار گفت.

روز سه شنبه دولت راه اندازی یک رو پلت فرم ردیابی اشغال 15,900 تخت های موجود در سراسر منطقه که ارسال خواهد شد روزانه به روز رسانی. این مخلوط شامل حدود 5000 غیر حاد-مراقبت تخت 2,000 تخت ICU و 1000 تخت بیمارستان.

حدود نیمی اشغال شده با توجه دولت به بهداشت و درمان داده است. بالاترین غلظت از تخت های بیمارستانی در بوستون که در آن منطقه وجود دارد 5,800. نیمی از بوستون تخت اشغال شده که در آن 10 درصد از بیماران در بخش مراقبت های ویژه — بالاترین از هر منطقه دیگر.

MetroWest منطقه بيشترين تخت نرخ بهره به عنوان روز سه شنبه با بیماران در 60 درصد از 2,500 در دسترس تخت.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب