پلیس: تیراندازی در خارج از شیکاگو کفن شد باند مربوط

توسط همین BABWINشیکاگو (AP) — فوران از تیراندازی در خارج از خانه مراسم تشییع جنازه در شیکاگو سمت جنوب که در سم

توسط ATSHNEWS در 1 مرداد 1399

توسط همین BABWIN

شیکاگو (AP) — فوران از تیراندازی در خارج از خانه مراسم تشییع جنازه در شیکاگو سمت جنوب که در سمت چپ 15 نفر زخمی شد بخشی از درگیری های جاری مربوط به این باند از یک مرد جوان در حال سوگواری و باند رقیب پلیس گفت که دولت فدرال برنامه ریزی شده برای ارسال بیشتر عوامل به شهرستان برای مبارزه با افزایش خشونت اسلحه.

رئیس کارآگاه برندان Deenihan گفت: مردی که در مراسم تشییع جنازه مردم حضور داشتند کشته شده در یک درایو توسط تیراندازی هفته گذشته و این که او کشته شد در تلافی قبلی تیراندازی.

پلیس گفت: مردم در خارج از خانه مراسم تشییع جنازه در گرشام محله روز سه شنبه هنگامی که سه نفر کشیده در یک ماشین به سرقت رفته و دو نفر از آنها آتش گشودند. مردم در مراسم تشییع جنازه به آتش خودرو سقوط یک زمان کوتاه بعد از آن و سه نفر از سرنشینان فرار با پای پلیس گفت:.

سرپرست پلیس دیوید براون گفت: حداقل 60 پوسته پوسته شد و بهبود پس از تیراندازی که اتفاق افتاده است با وجود پلیس داشتن دو تیم ملی اتومبیل در خارج از funeral home — احتیاط بخش به طور منظم طول می کشد در تشییع جنازه مربوط به یک عضو باند یا کسانی که در ارتباط با باندهای — به عنوان به خوبی به عنوان یک تیم تاکتیکی مستقر به محله.

"ما تا به حال اطلاعاتی که مرحوم کشته شد در یک درایو توسط تیراندازی و ... وجود دارد یک باند اتصال و ما مستقر منابع ما بر این اساس" او به خبرنگاران گفت: در یک کنفرانس خبری.

تمام کسانی که به ضرب گلوله بودند بزرگسالان است. پلیس گفت که دو تن از آنان در شرایط بحرانی و 13 مجروح در حال انتظار به بهبود می یابند. آنها گفته اند که یک نفر از بهره گرفته شده برای بازجویی سه شنبه شب و روز چهارشنبه پلیس کاهش یافته است به ارائه اطلاعات بیشتر است.

تیراندازی می آید به عنوان وزارت امنیت داخلی در حال برنامه ریزی برای استقرار ده ها تن از ماموران فدرال به شیکاگو برای مقابله با یک چشم انداز مثبت قابل توجهی در جرم و جنایت خشونت آمیز در این شهر است. نه قهوه و نه شهردار لری Lightfoot اظهار نظر در کنفرانس خبری در روز برنامه ریزی شده افزایش فدرال حضور در شهرستان.

Lightfoot پس از تهدید به شکایت اگر رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در عمل بدون اجازه اشاره کرده بود که روز سه شنبه در این شهرستان مشغول به کار بود با ماموران فدرال به مبارزه با جرم و جنایت.

Lightfoot شده است شک و تردید از ماموران فدرال در حال ارسال به شیکاگو با مغلوب ساختن پیشی جستن به دلیل اختلاف در پورتلند اورگان که در آن مغلوب ساختن پیشی جستن دولت فدرال فرستاده ماموران پس از هفته ها تظاهرات وجود دارد بیش از خشونت پلیس و نژادی و بی عدالتی که به دنبال کشتن جورج فلوید در مینیاپولیس.

Lightfoot گفت که او انتظار دارد شیکاگو دریافت منابع است که وصل به موجود سازمان های فدرال که در حال حاضر کار در این شهرستان از جمله FBI آژانس مبارزه با مواد مخدر و اداره الکل و تنباکو و سلاح گرم و مواد منفجره است.

اورگان فرماندار و پورتلند شهردار ابراز خشم با حضور ماموران فدرال گفت که این شهر تظاهرات آغاز شده بود به سهولت فقط به عنوان ماموران فدرال شروع به اقدام.

مغلوب ساختن پیشی جستن دارای قاب تظاهرات از جمله در کشور شهرهای بزرگ به عنوان یک شکست "لیبرال دموکرات" که اجرای آنها ستایش ماموران اقدامات و گفت که او به دنبال عوامل ارسال به شهرهای دیگر.

وی با اشاره به افزایش خشونت مسلحانه در شیکاگو, ملت, سومین شهر, که در آن بیش از 63 نفر به ضرب گلوله کشته شدند, 12 ضرب, بیش از آخر هفته.

در روز سه شنبه, کسانی که خارج از خانه جنازه شامل 10 زنان از سنین 21 و 65 از جمله یکی از آنها به ضرب گلوله کشته شد در قفسه سینه, پلیس گفت:. 65 سال تحت درمان قرار گرفت و در صحنه است. دیگر قربانیان شامل یک مرد بود که به ضرب گلوله در قفسه سینه و بازو و ساعد و دو مرد 32 و 22 که به ضرب گلوله کشته شدند در یک دست پلیس گفت:.

بیشتر تفنگ خشونت زده در اوایل روز شنبه. چند مایل دور این شهر در ساحل جنوبی محله 3-ساله در بیمارستان بستری شد در شرایط جدی پس از ضربه به سر در حالی که سوار یک وسیله نقلیه با پدر و مادر او به پلیس گفت:. پدر و مادر او به پلیس گفت دو نفر از کار اخراج آنها از یک گوشه. هیچ کس بلافاصله دستگیر شد.

روز سه شنبه تیراندازی برجسته چه قهوه ای گفتند که صدها نفر از باند درگیری رخ می دهد که در همه جا در این شهرستان مربوط به 117,000, اعضای باند, ده ها تن از باندهای صدها نفر از باند و جناح و بیش از 2000 آنچه که او به نام جناح های فرعی.

به عنوان پلیس و مقامات شهر در گذشته انجام داده اند بارها و بارها قهوه ای و Lightfoot التماس مردم با اطلاعات در مورد تیراندازی به گزارش آنچه که آنها می دانند که به پلیس قبل از آنچه که مقامات به طور کامل انتظار خواهد بود یکی دیگر از حمله در تلافی روز سه شنبه تیراندازی.

"کسی که گوش دادن به اطلاعات است که کمک خواهد کرد که جلوگیری از اقدامات تلافی جویانه است که متاسفانه احتمالا در حال برنامه ریزی در این لحظه" Lightfoot گفت.

قهوه ای اضافه شده: "این همان چرخه تکرار می شود و بیش از بیش و بیش از دوباره."

___

آسوشیتد پرس نویسندگان هربرت G. McCann و تورانس Latham کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن