مقابله با کروناویروس: دانشجویان به اشتراک گذاری داستان های خود را

هر کس احساس می کند اثرات coronavirus در زندگی خود را, اما دانشجویان صورت یک مجموعه منحصر به فرد از چالش ها; نا

توسط ATSHNEWS در 3 اردیبهشت 1399

هر کس احساس می کند اثرات coronavirus در زندگی خود را, اما دانشجویان صورت یک مجموعه منحصر به فرد از چالش ها; ناگهانی پایان ترم, ترک خانه های خود در حال حرکت آنلاین برای ترم در میان مسائل دیگر. دانشجویان منجر شود بسیار متفاوت زندگی از جمعیت عمومی. آنها زندگی می کنند به طور مداوم احاطه شده توسط همسالان و باید یک جریان ثابت از تعهدات است که باعث عجیب و غریب برنامه.

زندگی در خانه تحت قرنطینه احساس فراز و نشیب از زندگی معمول خود را.

کالج می کند و زمان آخرین برای همیشه لطفا برای چهار سال رفتن سریع و دانش آموزان دست در برنامه های خود مدت زمان محدود با دوستان خود و یک بار در طول عمر تجربه است. با وجود کالج خود را بهترین تلاش های بسیاری از دانش آموزان احساس استرس با میزان آنلاین مدرسه میان برخورد با عزاداری ترم و coronavirus نگرانی.

نه معمولی سال اول

coping with coronavirus
giphy.com

هر دانشجو احساس می کند تاثیر coronavirus در زندگی خود را در راه های مختلف. "من احساس می کنم ما خیلی خوش شانس است که ما سه سال بیشتر به انجام تمام کارهایی است که ما انجام نداد" پن استیت دانشجوی سال اول گوئن بانک مرکزی انگلیس گفت. "اما در همان زمان من احساس می کنم مانند آن آمد و در واقعا بد زمان برای ما به عنوان ما فقط استفاده می شود برای زندگی به دور از خانه و ما فقط نقل مکان کرد و من احساس می کنم می خواهم به حرکت به عقب در با پدر و مادر خود را برای طولانی تر از یک نمونه دانشجویی است که استفاده می شود به نوع وقفه ای که در روند انتقال فقط از مورد استفاده قرار گرفتن به خود است."

برای بسیاری از دانشجویان سال اول آنها فقط به نوسان از چیزهایی که در محوطه دانشگاه. دانشجویان سال اول بیشتر از آنها زندگی در خوابگاه نیز باید برای رسیدگی به لجستیکی مبارزه در حال حرکت است. پن دولت بسته شدن دانشگاه مانند بسیاری دیگر از مدارس به انتظارنشسته بودند با زمانی که دانشجویان به سمت چپ محوطه دانشگاه برای شکستن بهار.

آنها رفت و از های یک طبقه با 40 دانش آموزان دیگر به در حال حاضر در داخل به دام افتاده در زیر سقف از پدر و مادر خود را فقط به عنوان آنها چند سال پیش با نگرانی در انتظار روز آنها لازم نیست که به متن مادر "من اینجا هستم!" هر بار که آنها وارد است ، "من نمی گرفتن تعامل اجتماعی و نوع رفتن دیوانه," می سی سی پی امور خارجه سال اول خواهد Jamison گفت.

در حال حرکت آنلاین

coping with coronavirus
giphy.com

در حالی که دانش آموزان در مقابله با از دست دادن ترم آنها نیز نیاز به تنظیم به در نظر گرفتن تمام کلاس های آنلاین است که میزبان خود را از مسائل. برخی از مدارس به زمین برخورد در حال اجرا هنگامی که آن را به کلاس های آنلاین و بلافاصله پس از آغاز بهار ، دیگران در زمان یک یا دو هفته اجازه دهید به کارکنان و دانش آموزان تنظیم به محیط آنلاین.

دانشگاه کنتاکی شروع کلاس های آنلاین درست بعد از رخصتی بهار که در سمت چپ برخی از دانش آموزان احساس تیره و تار. "این نوع از سخت تنظیم کنید که سریع و بلافاصله پرتاب می شود بازگشت به مدرسه" دانشگاه کنتاکی ارشد پاییز پین گفت. دیگر دانش آموزان با تلاش چرخش سریع به کلاس های آنلاین. برخی از دانشگاه ها را انتخاب کنید به پرتاب دانش آموزان در تقریبا سربار آنها را با کار بیشتر از آنها داده شده است در طول هفته به طور منظم.

لحظات از دست رفته

coping with coronavirus
giphy.com

Coronavirus بسیار متنوع تاثیر یک دانش آموز کالج ، برخی از تجربیات بسیاری از دانشجویان می تواند به مانند دوستان از دست رفته دانشگاه یا کلاس. اما برخی از سنت های شکسته طرح ها و مبارزات انتقال به بقیه ترم به طور خاص تاثیر فردی دانش آموزان است. "من آرزو می کنم که من تا به حال آن لحظه که در آن من بود" آه این آخرین بار من قصد دارم به خواب من دانشجوی سال اول خوابگاه و یا این آخرین باری است که من میخوام راه رفتن به این کلاس در این محل و یا آخرین بار من قصد دارم برای به دست آوردن غذا در سالن غذاخوری. من احساس می کنم مانند بسیاری از مردم از نوع فقط عزاداری این واقعیت است که آنها را دریافت نمی کند آخرین," بانک مرکزی انگلیس گفت.

سالمندان به ویژه سوگواری از دست دادن این آخرین لحظات به دلیل آنها نمی خواهد این شانس را به آنها را. "ما تا به حال به از دست دادن مقدار زیادی از چیزهایی مانند مسائل است که تحت فشار قرار دادند و چهره هر کس کمی ضرر و زیان است. آره وجود دارد مانند مشکلات بزرگ در, بدیهی است, شما می دانید, مرگ و بیماری وحشتناک اما آن را خوب به سرند مانند ضرر و زیان است که ما باید به صورت بیش از حد" پین گفت. آیا تشخیص داده یا نه COVID-19 اثرات همه.

چشم انداز امیدوار

coping with coronavirus
giphy.com

با وجود سخت گذر و بسیاری از مبارزات دانشجویان بهترین های اجتماعی فاصله وضعیت. تلاش برای اتخاذ نگرش مثبت, مجموعه برنامه ها و قرار دادن وضعیت در چشم انداز کمک کرده است تا آنها برآید. "برای من, من می دانم که احتمالا یک مشکل شده است اگر من تا به حال سعی کردم به پیاده سازی آن. و من فکر می کنم واقعا نگه داشتن یک نگرش مثبت در مورد همه چیز شده است واقعا مفید" پین گفت.

با وجود فاصله فیزیکی همه ما در حال رفتن را از طریق این با هم. هر کس در مواجهه با ضرر و زیان است. هر کس از دست رفته بر فارغ التحصیلی و یا آنها اولین فینال هفته از ترم بهار. "این نوع به خوبی می دانیم که همه رفتن را از طریق آن در همان زمان مانند وجود حس جامعه" بانک مرکزی انگلیس گفت. همانطور که جهان به نظر می رسد به آینده پس از اثرات coronavirus دانشجویان شروع به دنبال به جلو بیش از حد–فقط پس از ماتم از دست دادن پایان ترم.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن