راه آهن رفت و آمد اپراتور می شود تمدید قرارداد

بوستون – Keolis رفت و آمد خدمات شرکت فرانسوی که افتاده بود از نفع در اوایل قرارداد خود را ادامه خواهد داد به ک

توسط ATSHNEWS در 27 خرداد 1399

بوستون – Keolis رفت و آمد خدمات شرکت فرانسوی که افتاده بود از نفع در اوایل قرارداد خود را ادامه خواهد داد به کار ماساچوست رفت و آمد سیستم راه آهن حداقل تا سال 2025 تحت renegotiated قرارداد تایید شده توسط MBTA هیئت مدیره در روز دوشنبه.

تحت توافق جدید Keolis می تواند همچنان به اجرای MBTA قطار برای چهار سال فراتر از اصل هشت سال قرارداد 2022 پایان تاریخ. این تی شرت می توانید انتخاب کردن برای پایان دادن به این همکاری پس از تنها سه سال دیگر اگر مسئولین احساس می کنید آماده برای راه اندازی یک جستجو برای آنچه که آنها به عنوان یک "تحول" جانشین.

در سال 2017, حمل و نقل, وزیر استفانی پولاک گفت: MBTA برنامه ریزی شده به دنبال یک اپراتور جدید در قرارداد نتیجه گیری به جای استفاده از یک یا هر دو از دو سال الحاقات موجود است. دولت موضع نرم است از آن.

مقامات روز دوشنبه در توصیف به روز گسترش به عنوان یک معامله بهتر از آنچه T می تواند در زمان بیماری همه گیر متاثر از بازار و گفتند آن را نیز ارائه می دهد انعطاف پذیری لازم برای تهیه یک برنامه بلند مدت — که فنر از راه آهن چشم انداز پروژه — برای reimagining رفت و آمد راه آهن با مکرر به هم پیوسته و به طور بالقوه هیجانی خدمات.

"من فکر می کنم که این فوق العاده است گفت:" مونیکا Tibbits-Nutt, معاون رئیس FMCB. "من بسیار هیجان زده در مورد ادامه با Keolis. من فکر می کنم این همکاری فقط در ادامه به دریافت بهتر و من فکر می کنم که ما به دنبال در راه آهن چشم انداز و آنچه دولت به اهداف در حال همانطور که ما حرکت رو به جلو با راه آهن رفت و آمد تحول این است که بهترین راه برای ما برای حرکت به جلو, به خصوص در طول این فوق العاده نامشخص زمان است."

این FMCB رای دادند 4-0 به تصویب این قرارداد از طریق 30 ژوئن سال 2025 یا ژوئن 30, 2026 با صندلی یوسف Aiello پرهیز از آنجا که از آنچه او به عنوان "پتانسیل تضاد منافع." Keolis مدیره در فرانسه در حال حاضر رای به ثبت نام در قرارداد با توجه به MBTA رفت و آمد راه آهن, مدیر اجرایی, Rob DiAdamo.

Keolis شنود گذاشته شد در سال 2014 به بیش از رفت و آمد راه آهن عملیات در هشت سال تقریبا معادل 2.7 میلیارد دلار پایه قرارداد با بیشتر از دو سال الحاقات موجود است. از آن پس این شرکت شده است مسئول روز به روز مدیریت 12-خط سیستم است که متصل به ده ها تن از شهرستانها در شمال غرب و جنوب بوستون به دولت سرمایه است. قبل از همه گیر مختل رفت و آمد الگوهای رفت و آمد راه آهن سیستم به طور متوسط حدود 114,000 سفر هر هفته کمی کمتر از یک پنجم از روزانه مترو ridership.

MBTA و Keolis کارکنان شده است تبادل پیشنهادات پس مارس و نسخه آنها در حل و فصل خواهد پرداخت شرکت فرانسوی حدود 2.56 میلیارد دلار در هزینه های عملیاتی و $97 میلیون دلار در هزینه های سرمایه ای بیش از شش سال است. برچسب قیمت کل خواهد بود در حدود 200 میلیون دلار به $224 میلیون بالاتر از در اصلی قرارداد باقی مانده سال به علاوه پسوند.

دقیق هزینه در هر سال متفاوت خواهد بود در بخشی مبتنی بر عملکرد. به روز شده در قرارداد شامل جدید برنامه های تشویقی پاداش Keolis برای بیش از مورد نیاز در زمان عملکرد نیروی انسانی و صندلی ظرفیت استاندارد.

مزایای آن می توان پرداخت را در یک لایه line-by-line ساختار اعضاء را در مجموع حدود 5 میلیون دلار در هر سال است. اما DiAdamo گفت: T خواهد پرداخت هر گونه پاداش اگر برخی از خطوط نیز با کاهش به زیر حداقل عملکرد مورد نیاز با امید به جلوگیری از پاداش Keolis از اولویت خاصی قطار در هزینه دیگران است.

برایان Shortsleeve سابق MBTA مدیر کل است که در حال حاضر عضو FMCB توصیف برنامه های تشویقی به عنوان "یک پیروزی بزرگ برای سواران."

"این باید درایو خدمات بهتر بالاتر کرایه مجموعه ها و افزایش سرمایه, سرمایه گذاری," او گفت:.

این توافق همچنین گسترش درآمد های اول توافق رسید و در جولای 2017 از طریق زندگی دیگر قرارداد. MBTA مقامات گفت که توافق کمک خواهد کرد که اطمینان از نصب و راه اندازی طولانی برنامه ریزی شده کرایه گیتس در شمال ایستگاه ایستگاه جنوبی و بازگشت خلیج و جبران میلیون ها دلار در هر سال در فراهم نشده و یا طفره رفت کرایه.

تحت این توافق T را در هزینه های قطعات مکانیکی و همچنین شروع به 2021 یک بخش که DiAdamo به عنوان "تخصیص ریسک و هزینه های که در آن تعلق دارد." این قرارداد همچنین شامل 6 درصد هزینه جدید مکمل کار با هدف incentivizing اتمام پروژه های سرمایه ای.

Keolis مواجه انتقاد از سواران و ماساچوست رهبران قبلا در قرارداد خود را به صورت غیر قابل اعتماد عملکرد نقشه کشی جریمه در اواخر سال 2014 برای عملکرد مربوط به مجازات و تجربه خدمات عمده اختلال در طول زمستان 2015.

این شرکت ساخته شده پیشرفت هر چند آمار و ارقام ارائه شده در جلسه روز دوشنبه نشان داد که این آمار به طور متوسط تعدیل نشده در زمان عملکرد هر کدام از 89 درصد یا 90 درصد هر یک از پنج سال گذشته. قبل از همه گیر ضربه Keolis تا به حال بهترین حالت آن-تا کنون انجام سه ماهه.

در سال گذشته مقامات اشاره کرده بودند و گرم شدن به این ایده از یک فرمت هر دو به دلیل Keolis بهبود یافته و به دلیل FMCB انداخت و وزن خود را در پشت یک دسته مورد نظر در دراز مدت ارتقاء به رفت و آمد به شبکه راه آهن.

در نزدیکی پایان از تمدید قرارداد این سازمان قصد دارد برای قرار دادن یک درخواست جدید برای سرمایه گذاری با شش ماه عمومی فرایند تهیه و سپس جایزه بعدی قرارداد در ماه ژانویه سال 2026 — یا 2025 اگر آنها را انتخاب کنید به پایان Keolis قرارداد یک سال و اوایل اجازه می دهد تا برای شش ماه دوره گذار است.

MBTA مقامات تبلیغ مالی یقین در تمدید قرارداد و اشاره کرد که نگه داشتن Keolis در محل را به آنها زمان کافی برای ارزیابی COVID-19 شیوع تاثیر می گذارد رفت و آمد روند و برای تعیین آینده قرارداد نیاز دارد اگر T در نظر دارد برای رسیدن به این چشم انداز گسترده است که هیئت مدیره گذاشته به عنوان یک هدف نهایی.

"ما باید چهار سال از هزینه یقین اگر ما به آن نیاز دارند اما ما تنها نیاز به سه سال اگر ما احساس ما را در درک هر چه زودتر به جای بعد که ridership است رفتن و چه بعد از تحول تدارکات باید مانند نگاه" گفت: MBTA مدیر کل استیو Poftak. "ما واقعا مانند انعطاف پذیری است که این سه به علاوه یک ساختار به نظر می رسد مانند ما در مورد آینده فکر می کنم."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن