جامعه شرکای تولید بیش از 4000 ماسک...و قوی

لوول - سازمان های جامعه در سراسر Merrimack ولی در حال دریافت کمک های مالی از ماسک صورت برای کمک به کاهش سرعت گ

توسط ATSHNEWS در 2 تیر 1399

لوول - سازمان های جامعه در سراسر Merrimack ولی در حال دریافت کمک های مالی از ماسک صورت برای کمک به کاهش سرعت گسترش COVID-19 لطف UMass Lowell داوطلب ابتکار به ایجاد و توزیع تجهیزات حفاظت شخصی.

این پوشش صورت برای جامعه کمپین داوطلب خدمت سربازی داوطلبان از جمله UMass Lowell دانش آموزان و کارکنان و فارغ التحصیلان و دیگران برای تولید این اقلام است.

تلاش کرده است در حال حاضر نزدیک به 4000 ماسک صورت برای بیش از 15 خدمات اجتماعی سازمان ها در سراسر منطقه از جمله دختران و پسران باشگاه بیشتر لاول لوول جامعه مرکز بهداشت لوول ارشد مرکز و L'Arche بوستون شمالی در هورهیلل.

ابتکار همکاری بین UMass Lowell جامعه روابط دانشگاه مد Makerspace به کارگردانی دیانا Coluntino و UMass Lowell نوآوری Hub واقع در 110 کانال خیابان لوول.

یک ویدئو در مورد تلاش های در دسترس است www.youtube.com/watch?v=dDsOca0HfJ8&feature=youtu.be.

فراتر از کار خود را در پوشش صورت پروژه makerspace کمک به پیشگام نسل بعدی هوشمند, پوشاک و منسوجات به عنوان بخشی از UMass Lowell پارچه کشف مرکز نوآوری Hub.

زمانی که نیاز به پوشیدن پوشش صورت به سرعت گسترش coronavirus آشکار شد makerspace پا است.

"به عنوان COVID-19 بحران عمیقتر ما به سرعت بسیج ما UMass Lowell نوآوری Hub و مد Makerspace تیم به repurpose موجود و تجهیزات و پرسنل و منابع مالی به سرعت در حال طراحی و ساخت و توزیع پوشش صورت برای پاسخ به نیاز رو به رشد در بیشتر لوول جامعه است. با ساخت این موارد کاربردی و شیک و راحت و قابل استفاده مجدد ما می دانیم که ما در حال داشتن یک تاثیر مثبت که باعث می شود آن همه ارزشمند گفت:" تام اودانل UMass Lowell ارشد مدیر نوآوری و ابتکارات.

در هر صورت پوشش ساخته شده است با یک لایه بیرونی از پارچه های پنبه ای با یک فیلتر داخلی و جیب های ورزشی-سایش بوش که فتیله رطوبت دور. پارچه برش به صورت فله در makerspace و بسته بندی شده به کیت برای داوطلبان برای خیاطی در خانه است. شرکت های اهدای منسوجات و لوازم ضروری برای تولید این ماسک عبارتند از: آب نمک ورزشی کنکورد دراپر بافندگی شرکت ، کانتون زرق و برق دار پارچه بیلریکا و بروکس کفش سیاتل بشویید.

محافظ می پوشند در حال ساخت یک تفاوت افراد برای دریافت خدمات پزشکی با توجه به کلر گونتر رئیس پیشرفت افسر لوول جامعه مرکز بهداشت.

"ما با دریافت 100 ماسک صورت از طریق UMass Lowell پوشش برای جامعه برنامه که ما قادر به ارائه به بیماران نیازمند است. با تشکر از شما برای کمک به ما برای نگه داشتن بیماران ما و جامعه ما امن در طول COVID-19 بحران است. این یکی از راه های بسیاری UMass فوق العاده جامعه شریک است. نه تنها پوشش صورت عملی آنها در حال ساخت نیاز به پوشیدن صورت پوشش فقط کمی بهتر است," او گفت:.

خانواده های محلی و کودکان نیز بهره با توجه به جو Hungler, مدیر اجرایی, از پسران و دختران باشگاه بیشتر لوول.

"ماسک اهدا شده توسط UMass Lowell باید کمک کرد تا این باشگاه خانواده به هر دو احساس و امن تر خواهد بود. ما توزیع آنها را به ما خانواده ها و جوانان است و آنها باید به ما گفت که چقدر مهم است برای آنها را به عنوان آنها نمی دانند که در آن برای دریافت ماسک – اما می دانستند که آنها مورد نیاز است. کارکنان ما همچنین با استفاده از آنها در مواد غذایی ما برنامه توزیع و خوشحال بودند به پوشیدن ماسک روزانه" او گفت:.

این پروژه همچنان به رشد با توجه به UMass Lowell جامعه مدیر روابط Patty Coffey.

"تعهد به جامعه است و یکی از ارزش های اصلی ما در UMass Lowell و این راه برای ما برای کمک به همسایگان ما در این زمان بحرانی" او گفت:.

سازمان های جامعه نیاز به پوشش صورت یا افراد و یا شرکت هایی که مایل به کمک مالی خود را در زمان و یا ارائه تجهیزات با ما تماس بگیرید در Coffey Patricia_Coffey@uml.edu.

اعضای عمومی که مایل به کمک به این طرح باید بازدید http://alumni.uml.edu/facecoverings.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب