ستون: نیوتن باعث می شود Pats سرگرم کننده دوباره... و یادداشت های دیگر

تخلیه کردن نوت بوک در حالی که بی وقفه تعجب که چرا برخی از مردم حاضر به پوشش بینی خود را در حالی که با پوشیدن ی

توسط ATSHNEWS در 10 تیر 1399

تخلیه کردن نوت بوک در حالی که بی وقفه تعجب که چرا برخی از مردم حاضر به پوشش بینی خود را در حالی که با پوشیدن یک ماسک ...

دقیقا دو ماه پیش من با استفاده از این فضا به درخواست/آرزو لایحه Belichick و میهن پرستان جدید انگلستان به ثبت نام رایگان agent ستاره کارفرمایی Cam Newton.

روز یکشنبه که آمد. در حال حاضر ما فقط باید به امید این که سال 2020 NFL فصل می توانید با خیال راحت اتفاق می افتد و احساس می کند که هیچ بهتر از یک 50/50 گزاره در این نقطه به عنوان COVID-19 pandemic همچنان به خشم در.

با کسب نیوتن 31 ساله سابق NFL MVP که انجام Carolina Panthers به سوپر باول در سال 2015 فصل پرستان در حال حاضر جذاب ترین تیم در لیگ. بله, حتی جذاب تر از تام بردی Tampa Bay Buccaneers.

نیوتن یک شخصیت منحصر به فرد با استعداد و قوی بازو و او چیزی را ثابت کند پس از اینکه اجازه رفتن توسط پلنگ در اوایل این سال است. اگر سالم و پویا Heisman برنده خواهد شد اجازه می دهد Pats به دریافت فوق العاده خلاق و باز کردن راهکار در راه هرگز قابل تصور زمانی که بزرگ بردی بود تحت مرکز جدید انگلستان است. اگر نیوتن است که نیوتن ما در گذشته دیده ام, جدید, انگلستان یک سوپر باول مدعی. این چیزی است که احساس نمی کند و در همه ممکن است پس از بردی سمت چپ و در زمان خود آووکادو بستنی به فلوریدا.

داشتن نیوتن در انگلستان سرگرم کننده خواهد بود. هر داستان خواهد بود فریبنده. رقابت برای شروع کار بین او و دوم-سال QB جارت Stidham چگونه او می شود همراه با Belichick و متناسب به میهن پرستان' فرهنگ خود را postgame کنفرانس های مطبوعاتی و لباس — آن خواهید بود.

و در اینجا یک پیش بینی: با فرض نیوتن سالم باقی می ماند او و Pats برنده خواهد شد بیشتر بازی ها از بردی و Bucs.

بیش از حد بسیاری از غنائم

دولت به اندازه ماساچوست هیچ کسب و کار با داشتن هشت بخش از فوتبال دبیرستان یا چهار بخش (به علاوه سوپر 8) از دبیرستان پسران هاکی. این همه -- می شود یک جایزه در استروئید. هیچ کس آب-پایین سفر به مسابقات قهرمانی کشور مانند ما در اینجا انجام دهید. و حتی من آغاز شده در چگونه بسیاری از تمام کنفرانس ها و همه ستاره انتخاب هر یک لیگ دست هر فصل.

فراموش نکنید که در مورد سقوط

با کالج سقوط ورزش های نجومی فقط چند ماه دور جدید انگلستان را بدست آورد 3 مدارس در حال حاضر اعلام کرد که آنها نمی خواهد شرکت در سقوط دو و میدانی. کسانی که در مدارس در حال Williams, کالج, Bowdoin دانشگاه UMass بوستون. این احتمال وجود دارد فقط آغاز یک روند به عنوان بیشتر و بیشتر موسسات را به دقت وزن خطر ابتلا به تلاش برای ادامه ورزش در طول همه گیر به خصوص بخش 3 و بخش 2 مدارس که در آن برنامه های ورزشی نیست پول قابل توجهی سازان.

BG فیشر برنده Gatorade افتخار

تبریک به اسقف Guertin را کارولین فیشر در نام 2019-20 Gatorade, نیوهمشایر, دختران Track & Field ورزشکار از سال است. او اولین ورزشکار از اسقف Guertin انتخاب شود برای این جایزه. 5-پا-8 ارشد 16-همه-دولت honoree در بین مسیر و عبور از کشور و چهار بار جدید انگلستان انتخاب شده است. او همچنین در زمان 15 در مایل در تعادل جدید اتباع ، فیشر نگهداری 3.82 معدل در کلاس درس و امضا ملی نامه ای از قصد به اجرا در کمک هزینه تحصیلی در کالج پراویدنس.

پرتال تخصصی اولی ثابت

شده است وجود دارد هیچ بسکتبال سازمان دیده بان برای نزدیک به چهار ماه اما من برای آن ساخته شده با تماشای روروک مخصوص بچه ها کوچک حداقل چهار بار. داغ را هشدار: نورمن دیل واقعا که بزرگ نیست یک مربی است.

صحبت از بازی بسکتبال NBA بازگشت برنامه ریزی شده در ماه آینده در اورلاندو حباب در نهایت احساس واقعی است. هفته گذشته زمانی که لیگ منتشر شد برنامه من در نهایت اجازه دهید خودم را هیجان زده است که بسکتبال واقعا که (بزنم به تخته) بازگشت. اما تا زمانی که ما در واقع یکی از چهار نفر اصلی تیم حرفه ای ورزشی بازی یک بازی واقعی وجود دارد هنوز هم بیم و هراس است که COVID-19 ادامه خواهد داد برای به تاخیر انداختن رقابت است. هنوز NBA انجام داده است بسیار قابل تحسین از کشیدن این همه با هم. تنها تغییر من می خواهم این است که این تیم با بدترین رکورد در داخل دیزنی جهان, حباب, واشنگتن ویزاردز باید به ماندن در قلعه بیابان رفت و آمد مکرر.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب