ستون: به طور خوش بینانه در مورد لیگ بازگشت

به تازگی من بوده ام که احساس می کنید زمانی که شما خرید چند پنج دلار بلیط خراش در یک فروشگاه.شما احتمالا می دان

توسط ATSHNEWS در 18 تیر 1399

به تازگی من بوده ام که احساس می کنید زمانی که شما خرید چند پنج دلار بلیط خراش در یک فروشگاه.

شما احتمالا می دانید احساس — اگر شما تبریک در استفاده از پول خود را عاقلانه تر از من انجام دهد. این بخش پیش بینی و هیجان برای آنچه ممکن است اتفاق می افتد. و آن بخشی که بسیار نا امید در خودتان برای اینکه ساده لوح.

عجیب و غریب قسمت است, من نمی خرید هر بلیط خراش به تازگی. اما برنامه ریزی بازگشت تیم حرفه ای ورزشی خود احساس خراش-tickety. من می خواهم به این باور است که لیگ در حال آمدن به عقب , اما من احساس می کنم من باید آن را باور نمی کند.

به عنوان یک مهره ورزشی و sportswriter من فراتر از آن هیجان زده در مورد برنامه ریزی بازگشت به NBA و لیگ اصلی بیس بال در اواخر این ماه. من نیز نمی تواند خلاص شدن از شر این فکر در ذهن من است که هیچ شانسی این لیگ در حال آمدن به عقب هر زمان به زودی نیست با COVID-19 pandemic هنوز هم مواج و ایجاد خوشه در مواردی بیش از نیمی از استانهای کشور است.

آن را ثابت سوار rollercoaster می رود که از با احتیاط خوش بینانه به سوپر بدبین و آمدن به مقابله با این واقعیت است که من می تواند در نهایت تماشای یک دوجین ببر پادشاه spinoffs قبل از من یکی دیگر از زنده بازی NBA.

من امیدوارم که این مورد نیست.

این برنامه ریزی شده است به خوبی فکر شده و دقیق. من فکر می کنم لیگ را قطعا انجام می شود خود را به علت سعی و کوشش در بررسی بهترین و امن ترین راه برای از سرگیری رقابت است. آن را فقط اتفاق می افتد که علم و ویروس ها نمی توان اعتماد کرد به همکاری که منجر شما به تعجب می کنم اگر یک بازگشت در سال 2020 مناسب است یا حتی آن را به ارزش. من حدس می زنم زمان خواهد شد بگویید.

NBA ساخت آن در داخل یک دنیای دیزنی حباب به نظر می رسد مانند ایده های هوشمند در سطح. آنها فضا و امکانات لازم برای انجام آن است. اما فلوریدا است که در حال حاضر یک coronavirus نقطه داغ و بازیکنان مردد هستند در بهترین حالت برای سفر به اورلاندو و به دور از خانواده خود را برای یک دوره ثابت از زمان.

در روز سه شنبه شما تا به حال ستاره مانند بوستون سلتیکز به جلو Jayson تاتوم و فیلادلفیا 76ers مرکز Joel Embiid اعتراف آنها کاملا راحت با رفتن به دیزنی و نبود تصمیم گیری آسان برای آنها را به انجام این کار با وجود این واقعیت است که آنها بازی در تیم های که در نظر گرفته مدعی قهرمانی.

در بالا از آن شما باید از بازیکنان که در حال امید بستن به خارج از balling در حباب زیرا آنها آزمایش مثبت برای coronavirus یا باور رفتن وجود دارد و نه در بهترین مورد علاقه خود را. و واقعا چه کسی می تواند آنها را سرزنش ؟

حتی NBA کمیسر آدم نقره ای قابل نگرانی است.

"ما نمی شود شگفت زده زمانی که آنها برای اولین بار به اورلاندو اگر ما برخی از بازیکنان اضافی تست مثبت" نقره گفت: در طول یک مجازی مصاحبه با ثروت اشفتگی فکری موقتی سلامت. "چه می تواند بیشتر در مورد هنگامی که بازیکنان وارد این دانشگاه و سپس از طریق ما دوره قرنطینه و سپس اگر آنها به تست مثبت و یا اگر ما به هر گونه تست مثبت ما می دانیم ما باید یک موضوع است."

در حالی که این یک ورزش است که بیشتر منجر به اجتماعی فاصله بیس بال هنوز خود بسیاری از نگرانی ها. شناخته شده بازیکنان مانند لس آنجلس داجرز پارچ و سابق Boston Red Sox lefty دیوید قیمت آتلانتا بریوز outfielder نیک Blackburn و اتباع واشنگتن infielder Ryan زیمرمن اعلام کرد در حال حاضر آنها را به نشستن.

Red Sox left-hander Eduardo Rodriguez تشخیص داده شده است با کروناویروس و "احساس نمی 100 درصد" با توجه به Sox مدیر Ron Roenicke.

این همه بسیار خطرناک باشد.

من برای اولین بار به اعتراف زمانی که NBA منتشر شد این برنامه به طور منظم فصل من واقعا هیجان زده است. سپس من هیجان زده دوباره زمانی که MLB منتشر شد برنامه خود را در اوایل این هفته.

سپس هیجان عینک و من از سر تفکر این است که همه بیش از حد خوب درست باشد.

من نمی خواهد باور ورزشی هستند تا زمانی که من دیدن یک بازی زندگی با چشمان خودم. حتی پس از آن من واقعا نمی خواهد باور ورزشی هستند تا زمانی که من دیدن فصل به طور منظم و postseason نتیجه گیری بدون توقف.

امیدوارم که شما مانند rollercoasters به این دلیل این نیست در حالی که برای.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب