ستون: اولین کمپ تابستانی پس از آن یک فصل دیگر

توسط تیم DahlbergAP ورزشی نویس بزرگ ورزشی اخبار از لس آنجلس در این هفته — دیگر از پر شور خود بازی clubhouse هم

توسط ATSHNEWS در 26 تیر 1399

توسط تیم Dahlberg

AP ورزشی نویس

بزرگ ورزشی اخبار از لس آنجلس در این هفته — دیگر از پر شور خود بازی clubhouse همراه فرانسیسکو "چیکو" هرا بود که داجرز ملحق خواهد شد برخی از تیم های دیگر و فروش فن cutouts برای پر کردن صندلی در ورزشگاه طفره زن.

که البته بلافاصله آورده تا سوال: آیا آنها مانند واقعی طفره زن طرفداران و ترک پس از هفتم دور?

نه این که آن را واقعا مهم است. مانند چیکو, مقوا, cutouts فقط یک یادآوری است که همه چیز را نه به عنوان شما فکر می کنم شما آن را ببینید در لیگ اصلی بیس بال.

هنوز هم ما به عنوان لبه سمت اول تابستان روز افتتاحیه در تاریخ بیس بال ما دیده می شود به اندازه کافی در چه MLB حسن تعبیر تماس اردوگاه تابستانی برای آمدن به این نتیجه رسیدند:

یک فصل شبیه هیچ دیگر است که واقعا هیچ فصل در همه.

مقوا cutouts در می ایستد. بازیکنان شما در تلاش برای نام برروی آن بکشید و خاموش میشه. قوانین است که به نظر می رسد ساخته شده است تا در برخی از فانتزی geek کنوانسیون.

و از همه بدتر 60 دوام بازی برای تصمیم گیری چیزهایی که — فرض کنید یک معجزه اتفاق می افتد و فصل در واقع می رود به طرح.

آینده از بیس بال — حداقل در کوتاه مدت — در حال آمدن است به تمرکز. متاسفانه به نظر می رسد در مورد به عنوان واقعی را به عنوان مقوا cutouts که اشغال ورزشگاه طفره زن صندلی در پشت صفحه اصلی به طور معمول جمعیتی از نخبگان هالیوود.

در واقع کمیسر راب مانفرد و شرکت باید تبدیل به هالیوود برای این نسخه خلاصه شده از یک فصل بیس بال. کارشناسی ارشد از پرده نقره ای ممکن است تا به حال به اندازه کافی کلاهبرداری به رول قادر به احمق طرفداران آنها را باور تمام چیزی که ارزشمند است.

آن را به عنوان intrasquad بازی خواهد کرد که آماده ترین تیم برای هفته پیش رو نشان داده اند. آنها بوده ام یکنواخت و خسته کننده امور است که تنها نماد پوچی از تلاش برای بازی فشرده فصل در میان مواج بیماری همه گیر.

آن را نمی کند به شکل بسیار بهتر هنگامی که بازی شروع اگر فقط به این دلیل چیکو نخواهد گشت چپ زمینه برای داجرز.

در حالت عادی زمان Herrera می کند لباس های شسته شده را میسازد محل باشگاه وانجمن بوفه و حضور روزانه می خواهد و خواسته از بازیکنان در ورزشگاه طفره زن. اما با بازیکنان عقب مانده در اواخر مدیر دیو رابرتز گفت: او را به قرار دادن بر روی لباس و پس از اجرا هر چیزی ضربه به سمت چپ میدان.

پس از شروع سنگی او انداخت از یک دونده در پایه دوم در یک بازی و سرقت Mookie بتی از پایگاه های اضافی با گرفتن در یکی دیگر از. او حتی به ثمر رساند یک بار و پیشرفته برای پایه سوم در خود پرواز توپ هنگامی که در قرار, برای خرج کردن اجرا شود.

که به اندازه کافی به جاستین ترنر قرار داده و بر روی یک تی شرت که گفت: "اجازه دهید چیکو رسید." آن را به اندازه کافی برای دریافت طفره زن گوینده Orel Hershisher بر روی ارابه موسیقی و به اندازه کافی برای یک لبخند از هر کسی که تا به حال از قرار دادن در یک لیگ بزرگ ،

اما چیکو خواهد بود به عقب تاشو جوراب در محل باشگاه وانجمن زمانی که فصل باز می شود. طرفداران خواهد شد که برای پیدا کردن چیزی دیگری برای تحریک علاقه خود را و گوینده را مجبور به جستجو برای چیزی دیگری برای پر کردن طولانی سکوت لحظات خواهد شد که بیس سال 2020 است.

حدس من این است که آنها در حال رفتن به پیدا کردن آن در این زمینه است. آنها حتی ممکن است تشخیص بازی آنها شناخته شده و دوست داشتنی برای مدت طولانی.

در مورد تنها مثبت شیب شما می توانید در این فصل قرار داده — و این که به دنبال واقعی سخت است که این بازی بیشتر به دلیل وجود دارد بسیاری کمتری از آنها از حد نرمال است.

"این رفتن به برخی از هیجان انگیز ترین بازی بیس بال شما را دیده ام" کلیولند پارچ مایک Clevinger گفت. "شما 60-بازی مسابقه به پایان رسید. همه در آن است. این است که رفتن به وقت برای تماشای بازی بیس بال."

که می تواند ثابت کند حتی اگر تنها دلیل واقعی به بازی فصل است, بنابراین می تواند صاحبان جیب تلویزیون پول و بازیکنان می توانند بخشی از حقوق خود را. جهان عنوان سری — با فرض وجود دارد و حتی یک سری جهانی — نمی آیند با ستاره وصل شده اما با مختصر از برنامه و با هیچ هواداران برای تشویق بازیکنان در آن را نمی خواهد به نظر می رسد همان به هر کسی.

منظورم اینه که چه نقطه و حتی برنده شدن در مسابقات قهرمانی اگر شما نمی توانید یک رژه به مناسبت آن ،

گذشته از هیجان در مورد در واقع از دیدن بازی — که باید پراکنده در یک هفته یا بیشتر — و وجود دارد مقدار زیادی باقی مانده است. غیرفعال کردن جعلی جمعیت سر و صدا همه شما می خواهید, اما بسیار وجود دارد برای تشویق, در مورد, حتی اگر شما نگاه کنید و ناگهان ببینید یک دونده در پایه دوم در 10 زمین باز یافته کراوات به بازی.

در ضمن سایه coronavirus را قطع بیش از همه چیز. ماسک خواهد بود در همه جا پچ پچ خواهد بود در مورد تست مثبت به جای صفحه اصلی اجرا می شود و شانس هر تیم را به شدت تکیه بر محدود کردن تعدادی از بازیکنان که مریض است.

شاید از همه بدتر چیکو هرگز در خفاش. سابق junior college shortstop خواهد شد بازگشت به وظایف خود در محل باشگاه وانجمن که بهترین تابستان اردوگاه عمر خود را به پایان می رسد. او را مجبور به محتوا و شستن لباس به جای پوشیدن یک.

بیایید امیدوار باشیم که او بازیکنان دیگر او را ترک نوک بزرگ.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب