ستون: محلی مورد علاقه دبیرستان سالن های ورزشی

بازگشت زندگی ورزشی است که هنوز هم بسیار نامشخص است که ما همچنان غرق در COVID-19 بیماری همه گیر.آنچه ما میدانیم

توسط ATSHNEWS در 23 اردیبهشت 1399

بازگشت زندگی ورزشی است که هنوز هم بسیار نامشخص است که ما همچنان غرق در COVID-19 بیماری همه گیر.

آنچه ما میدانیم این است که ورزش دبیرستان را تا ماه سپتامبر در اولین.

بنابراین در حالی که ما باید برخی از زمان به نظر می رسید مانند یک فرصت خوب برای چند لیست از مورد علاقه های محلی دبیرستان سالن برای تماشای یک رویداد.

من آن را تنگ پایین به میدان بیس بال استادیوم فوتبال و بسکتبال در سالن تربیت بدنی. البته اکثر مدارس نیز استفاده خود را در زمینه فوتبال به, فوتبال, هاکی روی چمن, چوگان سرپهن, و سایر رشته های ورزشی نیز هست. هاکی روی یخ است که دشوار است به رتبه چون تعداد کمی از مدارس خود را rinks و اکثر برنامه های به اشتراک گذاری میدان با تیم های مختلف.

بدون ado بیشتر, در اینجا چیزی است که من کردم. به یاد داشته باشید این فقط یک نظر است.

بیس بال: Stoklosa فارغ التحصیلان رشته

من معتقدم این انتخاب به صورت محلی مورد علاقه میدان بیس بال است یکی از آسان است. لوول بالا را در ورزشگاه خانگی فارغ التحصیلان رشته باز شد برای بازی در سال 1902 و بازسازی شد و به منظور تبدیل شدن به خانه سابق لوول اسپینرها قبل از آنها نقل مکان کرد به LeLacheur پارک. با ظرفیت 4000 و وسيع مطبوعات جعبه فارغ التحصیلان همیشه فراهم می کند یک بازی احساس می کنید. این کمک می کند که LHS به طور معمول زمینه های با استعداد فوق العاده-تیم رقابتی که ایجاد یک محصول سرگرم کننده به تماشای. آن را نیز مکرر سایت برای دولت مسابقات بیس بال بازی. سمت راست میدان قطب ناپاک است تنها 276 پا از خانه بشقاب اما بقیه ورزشگاه ارائه می دهد عمیق ابعاد. فقط یک محل عالی برای گرفتن یک ballgame.

ذکر شریف: Shawsheen فناوری فارغ التحصیلان ورزشگاه

فوتبال: وستفورد آکادمی فارغ التحصیلان ورزشگاه

شاید به این خاطر که اول دبیرستان فوتبال بازی من تا کنون تحت پوشش برای خورشید بود در این ورزشگاه. یا شاید به این دلیل است که اولین روز شکرگزاری بازی من تا کنون تحت پوشش برای خورشید نیز در این ورزشگاه. در هر صورت من همیشه از طرفداران بزرگ از gameday جو و اطراف آن پر از درخت مناظر. آن را به بزرگترین محل برگزاری مدرسه فوتبال بالا اما جمعیت معمولا قوی و پر انرژی. روشنایی نیز استثنایی است که باعث می شود برای یک تجربه مشاهده لذت بخش در یک شب جمعه در پاییز. آن را لمس خوب است که از مطبوعات جعبه شما یک دید واضح و روشنی در سراسر راه فراتر از حوزه مدرسه آراسته با حروف بزرگ WA.

ذکر شریف: Acton-Boxboro را Leary زمینه

بسکتبال: مرکزی کاتولیک مراسم یادبود تربیت بدنی

هیچ جایی بهتر برای تماشای یک دبیرستان بسکتبال بازی از این محل است. این جذابیت از یک مدرسه قدیمی در زمینه خانه با عملکرد مرحله در پایان یکی از ورزشگاه. آن را نیز می شود با صدای بلند در یک عجله در بازی شب. شما می توانید انتخاب برای تماشای از حقه که به نظر می رسد در سمت راست بالا از دادگاه و ایجاد یک محیط خصمانه برای دیدار از تیم های. و یا شما می توانید از بالا بالا بالا حقه در راهروهای مدرسه و یک نمایش بزرگ به دنبال کردن در عمل است. با یک صفحه اصلی دادگاه این جای تعجب نیست که چرا اظهارات همیشه در میان بهترین پسران و دختران تیم بسکتبال در دولت است. یادبود تربیت بدنی هرگز ناامید.

ذکر شریف: لوول کاتولیک را سالیوان دادگاه در کیت تربیت بدنی



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن