کلمبیا گاز به پرداخت 56 میلیون دلار دولتی مجازات زمستان

بوستون – کلمبیا گاز این شرکت که التماس گناه در ارتباط با 2018 گاز فاجعه در مرریمکک دره موافقت کرده است به پردا

توسط ATSHNEWS در 13 تیر 1399

بوستون – کلمبیا گاز این شرکت که التماس گناه در ارتباط با 2018 گاز فاجعه در مرریمکک دره موافقت کرده است به پرداخت 56 میلیون دلار و انتقال آن کسب و کار در ماساچوست به Eversource زمان آب و هوای سرد می گرداند.

دادستان کل Maura هیلی روز پنجشنبه اعلام کرد توافق و گفت که آن را حل و فصل او را بررسی کلمبیا گاز برای نقض دولت در حمایت از مصرف کننده قوانین و بخش خدمات عمومی' سوالات به شرکت خط لوله رعایت ایمنی و واکنش اضطراری مربوط به سپتامبر سال 2018 انفجار.

از 56 میلیون دلار پرداخت از شرکت مادر NiSource — یک جمع بزرگتر از 53 میلیون دلار جنایی خوب اعمال شده توسط یک قاضی فدرال — فرم مبنای جدید "انرژی صندوق امداد" کمک خواهد کرد که در مورد 26,000 کم درآمد کلمبیا مشتریان گاز با پاک کردن دور نزدیک به 15 میلیون دلار در قبض گاز بدهی هیلی گفت.

"دره Merrimack انفجار گاز شد دلخراش و مخل برای زندگی هزاران نفر از خانواده ها و کسب و کار — که بسیاری از آنها هنوز در دوره نقاهت" هیلی گفت. "امروز برای اولین بار از آن نوع توافق تضمین می کند که کلمبیا گاز هرگز نشانی از کسب و کار در ماساچوست دوباره, سرمایه گذاری میلیون ها دلار در مرریمکک دره و کمک به کم درآمد مشتریان خود را پرداخت قبض گاز. این نتیجه مهم را زمینه سازی برای امن تر گاز سیستم در منطقه و آوردن مزایای ما اقتصاد مبتنی بر انرژی پاک به بیشتر ساکنان."

بقیه پول $41 میلیون دلار را به یک دره Merrimack تجدید صندوق برای پاک کردن برنامه های انرژی و کمک های مالی برای مالکان و مستاجران و کسب و کار, و شهرداری ها در لارنس, Andover, و, North Andover. برخی از پول در دسترس خواهد بود برای صاحبان اموال به بهبود خواص خود را اجازه می دهد تا برای استفاده از انرژی بیشتری بهره وری ابزار. صندوق خواهد شد نظارت هیلی و وزارت انرژی و منابع است که مذاکره و توافق در کنار دفتر دادستان کل است.

"اعلام و حل و فصل است که بخش از منابع انرژی مذاکره تحت [کمیسیون] پاتریک Woodcock رهبری و دادستان کل واقعا نشان می دهد که دولت تعهد به بهبود این جوامع و همچنین به بهبود کلی ایمنی خط لوله و پرداختن به بسیاری از بهره وری انرژی با چالش های ما در این جوامع در حالی که در حال حرکت به سمت ما تغییر آب و هوا اهداف" انرژی و محیط زیست معاونت وزیر کاتلین Theoharides گفت.

آتش سوزی و انفجار که لرزاند لارنس, Andover و اندرور شمالی ، سپتامبر. 13, 2018, کشته شدن یک نوجوان Leonel Rondon, زخمی شدن 22 نفر دیگر و آسیب دیده بیش از 130 خانه و کسب و کار.

"من می خواهم برای تشکر از دادستان کل هیلی برای گرفتن پول از دست کلمبیا گاز و قرار دادن آن را به عقب به نهفته ساکنان که به این روز هنوز در تلاش برای بهبود یافتن از اثرات آتش سوزی گاز" لارنس شهردار دن ریورا گفت. "این یک گام به سمت عدالت و فرصت را برای جامعه ما به ادامه درمان است. من مشتاقانه منتظر به فصل گرم بدون کلمبیا گاز در راس و اولویت قرار داده است که امنیت مردم بیش از سود لطف AG هیلی و تیم او."

تعدادی دیگر از مقامات منتخب از جمله سنسور. بری Finegold و دیانا DiZoglio و مظنونان حمله به دانشگاه فرانک مورن, مارکوس Devers و کریستینا Minicucci, بعد از ظهر پنجشنبه در واکنش به توافق است.

"من هیجان زده هستم که دادستان کل هیلی و وزارت منابع انرژی مبارزه کرده اند و موفق به کسب نمایندگی از ترکیبات که تحت تاثیر کلمبیا انفجار گاز. دو سال پس از فاجعه بسیاری از خانواده ها و کسب و کارهای کوچک هنوز در تلاش برای قرار دادن زندگی خود را به عقب با هم" Finegold گفت. "این راه حل کمک خواهد کرد که آنها را تمام خواهد شد و بسیاری در مسیر بازگشت به تعمیر خود را زندگی می کند."

در عرض چند ساعت از دادستان فدرال اعلام کرد که کلمبیا گاز موافقت کرده به اعتراف به گناه به فدرال جنایت و شرکت مادر آن دستور داده شد به فروش کلمبیا گاز ماساچوست Eversource انرژی اعلام کرد که توافق کرده که برای خرید کلمبیا گاز را ماساچوست دارایی 1.1 میلیارد دلار است.

به عنوان بخشی از حل و فصل اعلام کرد پنجشنبه Eversource را مجبور به استخدام یک مشاور مستقل برای انجام یک تجزیه و تحلیل ترسیم decarbonization استراتژی برای کسب و کار گاز در خط با بیکر دولت net-zero انتشار گازهای گلخانه ای تا سال 2050 هدف است.

Eversource نیز باید تحقق کلمبیا گاز موجود سه سال بهره وری انرژی در برنامه ریزی. و در حل و فصل نرخ تعیین شده برای کلمبیا گاز در سال 2015 تمدید خواهد شد از طریق نوامبر 2021 و Eversource مورد نیاز خواهد بود برای گسترش تاثیر آن در آینده افزایش نرخ بیش از دو سال — $6.3 میلیون در ماه نوامبر سال 2021 و $16.7 میلیون در ماه نوامبر سال 2022. این شرکت همچنین باید بازگشت به مشتریان بیش از $6.7 میلیون پس انداز آن را از فدرال کاهش مالیات مشاغل و عمل می کنند.

"از ایمنی و قابلیت اطمینان بهبود به کاهش کربن و افزایش حمایت از بهره وری انرژی, این توافق یک گام مثبت به سمت نهایی شدن معامله ارائه می شود که منافع دراز مدت به کلمبیا گاز مشتریان" Eversource رئیس جمهور از گاز عملیات لایحه Akley گفت.

رژیم صهیونیستی. چارلی بیکر قبلا پیشنهاد کرد که او در هیئت مدیره با فروش آن منوط به تایید توسط DPU و وزارت دادگستری ایالات متحده.

"بدیهی است که ما تا به حال مقدار زیادی از تجربه با Eversource تا در مرریمکک ولی در آن تراژدی وحشتناک یک زن و شوهر از سال پیش, و من فکر می کنم ما تو را دیدم که در آن نقطه در زمان است که وجود دارد منافع واقعی به داشتن محلی متعلق به محلی مدیریت شرکت هیچ گونه نگرانی در مورد ابزار مسائل مربوط به او گفت:" در ماه فوریه است.

در روز پس از انفجار گاز در مرریمکک دره بیکر اعلام وضعیت اضطراری و با استفاده از قدرت است که فراهم شده و او را به جای کلمبیا گاز قرار داده و Eversource مسئول بهبود تلاش "به نمایندگی از کشورهای مشترک المنافع." بیکر گفت: در آن زمان که او معتقد است که تغییر خواهد "تفاوت بزرگ" در روابط بین آنچه که دولت و مقامات محلی گفته می شود و آنچه در واقع اتفاق می افتد.

در این اطلاعیه از حل و فصل هیلی دفتر گفت: فروش کلمبیا گاز و انتقال کسب و کار خود را به Eversource است که انتظار می رود به جای on Nov. 1.

فروش خواهد بیش از دو برابر تعداد مشترکین گاز Eversource در ماساچوست از 300,000 نزدیک به 630,000. کلمبیا گاز کار نمی کند و تنها در دره Merrimack. این شرکت در خدمت مورد 325,000 مشتریان در سراسر ماساچوست از جمله خدمات مناطق اطراف برککتن و Springfield. Eversource نیز در خدمت 1.5 میلیون الکتریکی مشتریان در 51 ماساچوست جوامع است.

هنگامی که فدرال ملی ایمنی حمل و نقل منتشر شد گزارش نهایی خود را در ماه سپتامبر سال 2018 overpressurization حادثه که باعث گاز, انفجار در Andover, Lawrence and North Andover, تنظیم کننده های با ماساچوست DPU در اکتبر 2019 افتتاح دو جداگانه تحقیقات به این حادثه و کلمبیا گاز دست زدن به آن.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن