سانتی متر و راهنمای کار به عنوان یک درمانگر آنلاین

به دنبال یک مسیر حرفه ای در روانشناسی? برای هر دو جوانه زدن و متخصص روانشناسان درمان آنلاین کار می تواند به شم

توسط ATSHNEWS در 21 خرداد 1399

به دنبال یک مسیر حرفه ای در روانشناسی? برای هر دو جوانه زدن و متخصص روانشناسان درمان آنلاین کار می تواند به شما کمک کند رسیدن به اهداف خود. رسیدن به میلیون ها نفر از مردم در سراسر کشور شما می توانید با ارائه خدمات و جلسات از راحتی از خانه خود را! BetterHelp یکی از محبوب ترین آنلاین درمان سایت در حال حاضر فراهم می کند تخصصی درمان آنلاین به صورت غیر شدید مسائل مربوط به سلامت روان. بسیاری از آنلاین خدمات درمانی مانند BetterHelp و 7 فنجان چای شامل نامحدود "پیام های, درمان," تماس های تلفنی و ویدئو کنفرانس با مجوز مشاورانو روانشناسان اجتماعی کارگران و ازدواج و خانواده درمانگران. آنها در درمان افراد مبتلا به اضطراب و افسردگی و استرس پس از سانحه اختلال دو قطبی اختلال و بیماری های دیگر.

در ادامه به یادگیری در مورد داخل جهان از این درمان آنلاین خدمات و بسیاری دیگر.

داخل جهان از درمان آنلاین

online therapy
unsplash.com

به عنوان یک درمانگر آنلاین باعث می شود شما بیشتر در دسترس به مشتریان در همه جا. این به شما می دهد فضا و زمان خود را به مدیریت کار و زندگی هر دو در خانه و در دفتر. همچنین از آن می توانید با هزینه بسیار کمتر به مشاوره آنلاین نسبت به فرد–این توضیح می دهد که درمان آنلاین را افزایش محبوبیت. به عنوان یک مجوز مشاور یا روانشناس شما باید توانایی برای تشخیص مشتریان خود را درست مثل شما را در فرد. روانپزشکان حتی می توانید با تجویز دارو از جلسات آنلاین.

درمان آنلاین به شما اجازه انجام کار پاداش در حالی که کار از راه دور. این اجازه می دهد تا شما را به ترویج یک محیط سهولت و بهره وری برای هر دو پزشکان و مشتریان. "توانایی دیدن مشتریان از راه دور ارائه می دهد یک سطح از آزادی است که ممکن است در گذشتهگفت:" کتی Pembleton مجوز ازدواج و خانواده درمانگر و مجوز بالینی اعتیاد مجدد مشاور در خدمات درمانی. مجدد خدمات درمانی طول می کشد یک رویکرد مشترک که درمانگران و مشتریان با هم کار کنند. "به عنوان یک درمانگر من سعی می کنم به کار من راه خروج از یک شغل. منظورم این است که من امیدوارم که مشتریان من را به یک محل که در آن آنها می گویند, " من دیگر در نیاز به خدمات خود را. من خودم را در سالم و پایدار تر جای" Pembleton گفت. به عنوان یک درمانگر آنلاین شما اغلب در اواخر شب پیام از مشتریان. آن را تا به شما برای هر پاسخ بلافاصله و یا برنامه ریزی یک جلسه برای زمانی که شما آماده برای آنها را.

حجم کار

online therapy
instagram.com

آنلاین ترین درمان کار شما نیاز به ارسال پیام های شخصی به مشتریان خود را حق دور. این یک اصلی است به علاوه برای مشتریان و در طول زمان که در آن آنها نمی تواند از نظر جسمی خود را ببینید ، "به عنوان یک ارائه دهنده در BetterHelp بهتر است برای پاسخ به مشتریان به عنوان به زودی به عنوان آنها به شما اختصاص داده شده," با مجوز ازدواج و خانواده درمانگر JJ Wett گفت. اگر شما پاسخ نمی دهند در 4 ساعت یا کمتر سیستم به طور خودکار ارسال یک pre-پیام نوشته شده است. "حرکت نزولی این است که این پیام این است که به شخصی به عنوان آن می تواند اگر من برای ساخت آن خودم" Wett گفت. شما همچنین می توانید برای ایجاد ویدئو و یا تماس تلفنی و جلسات با مشتریان خود را برای رسیدن به می دانم که آنها را حتی بهتر است. این کمک می کند تا زمانی که تشخیص دلیل این که شما قادر به مشاهده تغییرات در تن خود را خلق و خوی و پیچیدگی های خاص از کلمات خود را برای رسیدن به ریشه مشکل.

آنچه شما یاد بگیرند و به عنوان یک درمانگر آنلاین

online therapy
unsplash.com

آنلاین درمان عالی برای مشاوران تازه از کالج و یا فقط وارد شدن به این زمینه است. دلیل این است که شما به دست آوردن آزادی خود را برای کنترل ساعت تعداد مشتریان و شیوه های. "من عاشق انعطاف پذیری است که من می تواند برای بیماران من و که من می تواند به ارائه درمان به کسانی که به آنها نیاز دارید و باید از موانع به درمان است. آن است که در واقع واقعا سرد به ببینید که در آن مردم زندگی می کنند و حیوانات خانگی خود را! من پیدا کرده اند که تمام بیماران من خیلی راحت با این ایده" مالک اولیه و درمانگر بی سر و صدا بینش مشاوره Services, LLC, اشلی اسپیتزر برنت گفت. هنگامی که همسان با مشتریان شما یاد بگیرند که چگونه به تمایل به نیازهای خاص خود را دارند. شما می توانید این کار را با گوش دادن و یادداشت برداری و سپس ایجاد اهداف برای بهبود بخش هایی از زندگی خود را که آنها می تواند کار کند. شما ممکن است یاد بگیرند که چگونه به مقابله با کسی که در یک وضعیت بحران و مداخله با مقامات مناسب. برای مثال هنگامی که کسی یک خطر برای خود و یا دیگران و یا اگر یک کودک یا سالمند فرد است که مورد آزار قرار گرفته, از آن خواهد شد تا به شما برای تماس با راست مقامات به منظور صرفه جویی در زندگی کسی.

تبدیل شدن به یک درمانگر قطعا نیاز به قوی مکالمه و مهارتهای ارتباطی اما کار در این زمینه کمک خواهد کرد که به شما در بهبود و حتی بیشتر. سازمان دیده بان با دقت در راه شما توضیح همه چیز به شما و مشتریان شما و یادداشت های خود را در رفتار و افکار. شما دیدار با تمام انواع از مردم با مسائل اعم از افسردگی به OCD یا PTSD. شما حتی ممکن است مشتریان است که باید هر سه ، در نهایت آن را تا به شما برای کشف کردن چه نیازهای خود هستند و چگونه شما می توانید کمک به آنها برای بهبود زندگی خود را.

فرود کار

online therapy
unsplash.com

ترین آنلاین درمان سایت ها نیاز به حداقل کارشناسی ارشد در هر نوع از مشاوره شما می خواهید برای تمرین. برخی از مشاوره سایت آیا شما نیاز به یک مجوز. برای مثال 7 فنجان چای رایگان ارائه می دهد پشتیبانی از آنچه به آنها تماس بگیرید "همسالان" و یا بدون مجوز روت شنوندگان که ارائه حمایت عاطفی است. این شامل برنامه ریزی, گروه حمایت از جلسات که مقابله با مسائل خاص که مشتریان ممکن است مانند افسردگی و اضطراب و یا مشتریان که نیاز به ارتباط و/یا تجاوز+ پشتیبانی می کند.

BetterHelp و سایت های دیگر شامل یک سخت افزار روند. آنها نیاز به اثبات مجوز-کشتی توسط یک هیأت دولت و شما می خواهید به نوشتن در مورد مفهومسازی. این اطلاعات یک مشتری را ارائه مشکلات فرهنگی زمینه ارزش های قبلی تشخیص و پس از آن خواهد شد تا به شما برای حضور در نوشتن آنچه شما می خواهم برای شروع درمان است. به دنبال حرفه ای در این زمینه در ارتباط و رسیدن به دیگر مشاوران در مورد آنچه آنها را به کار و ببینید اگر شما می توانید یک توصیه از آنها. آماده برای شروع سفر خود را به عنوان یک درمانگر آنلاین!

مهارت های شما نیاز به تحت تاثیر قرار دادن کارفرمایان

online therapy
unsplash.com

انعطاف پذیری و اشتیاق برای مشاوره مهارت های بزرگ خود را به نشان می دهد هنگامی که نوشتن نامه پوشش و مصاحبه برای آنلاین درمان و موقعیت. تجربه در مشاوره برای بزرگسالان زوج و/یا نوجوانان و عالی مهارت های نوشتن هستند به علاوه به دلیل ماهیت کار خود را. اما درمان آنلاین ممکن است اولین گام در kickstarting حرفه ای خود را. که یک رابط خوب و محقق می تواند کمک به شما در زمین کار چون روانشناسی نیاز به مقدار زیادی از بحث. آن است که همیشه در حال رشد در زمینه تئوری و در حالی که یک تئوری ممکن است برای یک مشتری ممکن است مخل به دیگری. برخورد با زندگی واقعی مردم و درونی کار از ذهن خود کار آسانی نیست و باید بسیار جدی گرفته شود. نشان می دهد کارفرمایان چگونه پرشور شما با توصیف چگونه شما احساس می کنید هنگامی که شما کمک کرده اند کسی که از طریق یک بحران است.

سرد قدرت پردازش است که با این کار

online therapy
pinterest.com

کار از خانه به عنوان یک درمانگر آنلاین اجازه می دهد تا شما بیشتر زمان خود را به تعادل زندگی و کار و زندگی چون شما در ایجاد برنامه خود را برای بیشتر قسمت ها. جایزه اضافه شده: شما انتخاب کنید که چگونه بسیاری از مشتریان شما را در. "به عنوان درمانگران ما محدودیتی برای چگونه بسیاری از مشتریان ما می تواند در درمان و هنوز هم حفظ یک زندگی سالم است. پس از همه ما انسان ها بیش از حد," Wett گفت. مردم مشغول زندگی و یک خانواده باید در نظر درمان آنلاین از آنجا که شما لازم نیست که به نگرانی در مورد رفت و آمد. همچنین راه را به شما در سازماندهی زمان خود را به شما است.

که در آن برای شروع سفر خود را

online therapy
instagram.com

وجود دارد بسیاری از درمان آنلاین سایت را انتخاب کنید. آن را به شما را انتخاب کنید که مناسب نیازهای شما و شخصی درمانی ، سایت های بالا شامل BetterHelp, Talkspace, نوجوانی, مشاوره, 7 فنجان چای دستیابی به موفقیت من درمانگر و Amwell. مقدار زیادی بیشتر در خارج وجود دارد, برخی از خاص تخصص دارند. سایت هایی مانند غرور مشاوره تمرکز بر تجاوز+ جامعهو به دست آوردن مجدد آن ارائه می دهد کمک در رابطه با مسائل.

هنگامی که شما تصمیم می گیرید در سمت راست سایت شروع سفر خود را به عنوان یک درمانگر آنلاین و شروع به کمک به مردم است. کمک به کسی که مرتب کردن بر اساس از طریق درد است فوق العاده با ارزش و نیاز به مقدار زیادی از صبر و مراقبت. مطمئن شوید که شما رفتن به آن را به دلیل آن شور و شوق خود را. به یاد داشته باشید برای اعمال که همان مراقبت از خود را بنابراین شما می تواند قوی ترین درمانگر ممکن است برای مشتری خود را.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب