CM راهنمای یوگا: همه چیز شما نیاز به دانستن

قرمز و سیاه و سفید. ورزشگاه سانفورد. Dawgs و tailgates. از آن روز شنبه در آتن. دانشگاه گرجستان (UGA) است خانه

توسط ATSHNEWS در 20 تیر 1399

قرمز و سیاه و سفید. ورزشگاه سانفورد. Dawgs و tailgates. از آن روز شنبه در آتن. دانشگاه گرجستان (UGA) است خانه را به بسیاری از دانش آموزان مختلف از بسیاری از زمینه های مختلف و منافع اما آن را به آنها. فکر می کنم یوگا می تواند صفحه اصلی را برای شما بیش از حد ؟

خوانده شده در برای پیدا کردن همه چیز شما نیاز به دانستن در مورد یوگا.

یوگا را Instagram

پرنیان

کلاسیک مدرسه دولتی

آنچه در آن احساس می کند مانند به اینجا بروید

wikimedia.org

به عنوان زادگاه عمومی آموزش عالی در امریکا, دانشگاه جورجیا نشان دهنده هر معلم مدرسه ابتدایی بالا, رویای زیبایی است. 465-ساختمان و 762 هکتار کالج شامل 17 مدارس مختلف فارغ التحصیل از. وجود دارد حدود 800 تشکل های دانشجویی از جمله علمی افتخار جوامع فرهنگی و مذهبی دولت های دانشجویی, نشریات و البته زندگی یونانی.

اگر چه یک بار پس از یک زمان یک عامل به معنای بسیار متفاوت یوگا. مدرسه رتبه شماره 1 در سال 2010 برای بالا حزب مدارس در کشور در پرینستون را نقد کنید اما شده است وجود ندارد و از این لیست بوده است. با توجه به Atlanta Journal-Constitution گزارش یوگا نوشیدن نرخ کاهش یافته است در طول پنج سال گذشته. حدود 55 درصد از دانشجویان ورودی در سال 2018 به عنوان abstainers یا غیر مصرف کنندگان است. اما اجازه ندهید که حقایق شما احمق. تاپیک مسلم کار-سخت-بازی-سخت اورا در مورد این مدرسه به عنوان بستری می شود و بیشتر و بیشتر انتخابی در حالی که یوگا خود را در برابر محبوبیت بیش از سال است.

یوگا دانش آموزان خونریزی قرمز و سیاه و سفید برای تیم خود و بیشترین مست عفونی مدرسه روح در میان تمام مدارس دولتی. بازی فوتبال نیست فقط این سایت متعلق به 'محبوب بچه ها و یا برای کسانی که در زندگی یونانی. همه نشان می دهد که برای خود Dawgs. قابل توجه احساس comradery و آسایش شما را دور ضربه دوم شما گام به گام بر روی یوگا را در محوطه دانشگاه.

عالی فارغ التحصیلان

pinterest.com

احتمالا قابل تشخیص ترین از همه بولداگ آلوم خواهد بود رادیو و تلویزیون شخصیت Ryan Seacrest. او میزبانی بت آمریکایی, American Top 40, و, On Air with Ryan Seacrest. شما همچنین می توانید را فراموش نکنید سابق گرجستان فرماندار ظل میلر که قطعا خواهد بود یک نام آشنا برای بسیاری سپاسگزار یوگا دانش آموزان به دلیل باارزش ظل میلر بورس تحصیلی. روزنامه نگار و دبورا Norville خونریزی قرمز و سیاه و سفید با مطالعه روزنامه نگاری در UGA. او در حال حاضر به عنوان لنگر برای CBS نشان می دهد در داخل Edition. و البته ما باید به یاد یوگا را فوق العاده قدرتمند تیم فوتبال است که تولید مشهور در حال اجرا به عقب و بازیکن حرفه ای فوتبال هرشل واکر.

که در آن ما را قطع

wikimedia.org

امکانات بی پایان هستند در چنین گسترده و دعوت از دانشگاه و حتی بیشتر دعوت مرکز شهر. یوگا اصلی کتابخانه به عنوان یک منطقه مناسب مطالعه. در نزدیکی شمال چمن وجود دارد به همان اندازه به عنوان یک نقطه مناسب برای tailgating قبل از بازییک majorly محبوب گذشته هم برای یوگا دانش آموزان است. برای کسانی که ترجیح می دهند, هوای آزاد, لکه های شما پیدا بنیانگذاران باغ به پچ آرام سبز از راه از مسیر بیشتر است. همچنین به شدت آباد نقاط در محوطه دانشگاه در حال تیت مرکز دانشجویی وحشت زده و عصبی جو قهوه و سالن های غذاخوری معمولا پر از دانش آموزان چت و یا غذا خوردن در بین کلاس ها.

پس از آن وجود دارد در مرکز شهر آتن کانون برای دانش آموزان در خارج از کلاس و در شب. "مورد علاقه من نقطه واکر. قطعا بهترین قهوه در آتن!" ارشد گفت: سوفیا Hanchey. "نقطه مناسب برای فقط دلسرد کننده با دوستان و یا اگر شما یک مقدار زیادی از مطالعه انجام دهید." مرکز شهر تساوی زندگی از شناخته شده جاذبه ها و مغازه ها از جمله برگزاری کنسرت گرجستان تئاتر که در آن محلی و ملی عمل می کند انجام دهد. دیگر از eateries مورد علاقه عبارتند از Pauley را Taqueria سونامی کوچک ایتالیا و بی خوابی کوکی ها.

Q&A

1. چقدر دانش آموزان مهمانی ؟

"دانش آموزان, پارتی, زمانی که لازم است و البته کودکان و نوجوانان است که حزب روزمره است. اما بسیاری از مردم من می دانستم که خواهد از آن لذت ببرید پس از گرفتن کار انجام می شود" گفت: دانشجوی سال دوم سیف Murshedi.

2. چه خواهد شد شما را در دردسر در مدرسه خود را ؟

"قوانین و مقررات اطراف الکل و مواد مخدر بسیار جدی گرفته شود در UGA. خوشبختانه من هرگز برای هر چیزی در اینجا در UGA. با این حال بسیاری از همسالان من دچار مشکل شده است برای الکل در خوابگاه و یا در اختیار داشتن ID جعلی" گفت: ارشد کرینا Hazelrig.

3. چگونه است رابطه جنسی سالم تشویق در دانشگاه ؟

"دانشگاه مرکز بهداشتی رایگان ارائه می دهد و کاندوم که آنها می تواند ارائه به شما. آنها زنان درمانگاه در مرکز بهداشت و درمان, بنابراین شما لازم نیست که به ترک دانشگاه اگر شما هر گونه نیازهای بهداشتی" گفت: ارشد لوسی فیشر.

4. چه شما بگویید ورودی اول در مورد مدرسه خود را ؟

"بسیاری از باشگاه ها و نوع مردم است که اگر شما در خارج از منطقه راحتی خود را, شما می توانید پیدا کردن گروهی از مردم به شما تعلق و پیدا کردن آنچه شما می خواهید به درگیر با" ارشد گفت: گابریل Simcoe.

5. یوگا در زندگی یونانی. اگر چه که چیز خود را?

"نه شرکت کننده در زندگی یونانی بوده است نه یک چالش است. با یوگا بزرگ جمعیت فراوانی از گروه ها و باشگاه ها و سازمان های درگیر با ایجاد و متنوع محافل اجتماعی در آنچه که شما منافع" گفت: junior Deemah Alamoudi.گزارش این آگهی

دانشجو, بررسی,

"تجربه من در UGA بزرگ بوده است! من ملاقات بسیاری از مردم در آن فقط مکیده است که من سال اول رو برش های کوتاه (به دلیل COVID-19). آن سخت بود در ابتدا تنظیم به زندگی به دور از خانه برای اولین بار, اما شما باید درک کنند که هر کس در تلاش است با هم. کلاس من نیست بیش از حد دشوار است اما این یک تغییر بزرگ از دبیرستان پس تنها نمرات این موضوع در دانشگاه ها نمرات آزمون. ما سالن های غذاخوری نیز بسیار عالی و ارائه انواع مواد غذایی ساخته شده است که آن را آسان به غذا خوردن وجود دارد هر روز" گفت: Murshedi.

"تجربه من در یوگا به طور کلی شده است بسیار مثبت است. این اساتید در اینجا فوق العاده و الهام بخش من برای قرار دادن بهترین من پا به جلو هنگام اتمام دوره و پس از چیزی که من در مورد پرشور. زمانی که معرفی دوره های آموزشی از قبیل زیست شناسی, بسیاری از دانش آموزان مشاهده و آن را به عنوان یک وظیفه آنها باید به سادگی کامل و نه به عنوان چیزی است که آنها استفاده خواهد شد بعد از آن. با تشکر از دکتر کشاورز او ساخته شده زیست شناسی چیزی است که من به درخواست من فوقانی سطح دوره و در معرض مرا به مناطقی است که من خواهد بود علاقه مند به تحقیقات خودم" گفت: Hazelrig.

"یوگا می تواند احساس قریب به اتفاق در زمان از آنجا که بسیاری از افرادی که درگیر در بسیاری از چیزها است. آن می تواند شما را احساس شما درگیر نمی به اندازه کافی. آن را مانند یک مدرسه بزرگ است اما من آن را دوست دارم. فقط آن را آسان به از دست رفته در میان جمعیت. بزرگترین چالش من این است که در یوگا است که به اندازه کافی دور از پدر و مادرم که از Alpharetta. آنها همیشه من را به خانه می آیند در هر آخر هفته! من می دانم آن را وسوسه انگیز است اما سعی کنید به ماندن در محوطه دانشگاه به ویژه دانشجویان سال اول سال بنابراین شما می توانید ایجاد دوستی" گفت: Alamoudi.

"یوگا است پر جنب و جوش و استقبال به عنوان بسیاری وجود دارد و مدرسه را روح و روان. شما احساس می کنید که شما می توانید صحبت کردن با هر کسی در محوطه دانشگاه. وجود دارد بسیاری از باشگاه ها و نوع مردم است که اگر شما در خارج از منطقه راحتی خود را, شما می توانید پیدا کردن گروهی از مردم به شما تعلق دارند و در پیدا کردن آنچه شما می خواهید به درگیر با. من هم تشویق دانشجویان برای دریافت به دانستن استادان خود را و از آنها بخواهید برای کمک به هنگامی که شما به آن نیاز دارید. وجود دارد بسیاری از منابع در محوطه دانشگاه به صورت حرفه ای کمک کند و یا ساخت یک رزومه که بسیار مفید هستند. من هم مطمئن شوید که به یاد بگیرند که چگونه به تعادل زندگی اجتماعی و مطالعات خود را به عنوان شروع کردن خود را در کالج حرفه ای با معدل واقعا کمک خواهد کرد که در دراز مدت" گفت: Simcoe.

"تجربه من در UGA شده است فوق العاده! من شده اند قادر به دیدار با تنوع شگفت انگیز از مردم از جمله اقشار مختلف جامعه و گسترش دانش من همه در همان محل. من همیشه احساس در خانه در پردیس پس از اولین بار من بازدید. من واقعا نمی توانم تصور کنید که مشغول به کارشناسی سال در هر نقطه دیگری گفت:" فیشر.

بالا 3 رشته

1. امور مالی

2. روانشناسی

3. کسب و کار

بالا 3 محبوب ترین سازمان های دانشجویی

1. یوگا معجزه

UGA
instagram.com

این سرویس گرا باشگاه به عنوان مدرسه بزرگترین سازمان دانشجویی با بهره گیری کودکان بهداشت و درمان از آتلانتا. هر چند خدمت به عنوان مقام انسان دوستی برای زندگی یونانی, معجزه شامل انواع دانش آموزان با متقابل هدف برای ارائه یک دوست و توانمند سازی جامعه است. "یوگا معجزه های مورد علاقه من است سازمان در پردیس به دلیل تمام کار ما برای کودکان بهداشت و درمان از آتلانتا و Aflac سرطان خون و اختلالات مرکز گفت:" فیشر.

2. یوگا Student Government Association

facebook.com

متشکل از رهبران این سازمان در عمل از مرکز برای فعالیت های دانشجویی & دخالت. آنها برنامه ریزی رویدادهای سالانه در دانشگاه برای دانش آموزان برای لذت بردن از, مانند دانشجویان سال اول خوش آمدید و گرجستان-Auburn بهتر روابط در روز است.

3. یوگا HEROs

facebook.com

یکی دیگر بشردوستانه باشگاه یوگا قهرمانان را فراهم می کند جمع آوری کمک به بهبود کیفیت زندگی برای کودکان در گرجستان آلوده یا مبتلا به HIV/AIDS. "یوگا به من ارائه با فرصت های بیشتر از من می توانست تا کنون تصور! قبل از آمدن به UGA من نمی بینم خودم را به عنوان یک رهبر اما با تشویق ثابت از استادان من و همسالان من در حال حاضر تردد در هیئت اجرایی برای یوگا قهرمانان گفت:" ارشد مگی دانکن.

در

در حالی که درست این مدرسه تبدیل به یک کمی بیشتر انتخابی هر سال شما هرگز باید اجازه دهید جزئیات جزئی دلسرد کردن شما. امیدوار بالا معلم مدرسه ابتدایی اول باید تصمیم بگیرید که آیا شانس خود را بهتر اعمال اقدام اولیه و یا به طور منظم تصمیم گیری است. EA متقاضیان باید آماده برای برنامه های خود را ارزیابی و بر اساس نمرات از طریق پایان سال سوم دقت خود را در انتخاب برنامه درسی در مقایسه با آنچه در مدرسه خود را ارائه می دهد و SAT یا ACT نتایج با توجه به UGA پذیرش در مقطع کارشناسی سایت.

در نظر دوم اهدا خواهد شد بر روی انواع مختلفی از عوامل از جمله فکری/تلاش خلاق, عمومی خدمات extracurriculars مشارکت جامعه و تمامیت/شخصی بلوغ. برای اضافه کردن برخی از اعداد را به مخلوط (هر چند اعداد به دور از همه چیز) یوگا جدیدترین کلاس 2023 ساعت در دمای عمل نمره از 31 (یک رکورد برای یوگا ورودی کلاس) و میانگین SAT نمره 1359. به یاد داشته باشید یوگا ارزش های گرد و افراد با شخصیت و اخلاق بالاتر از هر چیز دیگری.

آمار

محل سکونت: Athens, GA

شهریه & هزینه ها: 11,380 در دولت 30,404 از دولت

کل هزینه در پردیس: $17,808 در دولت 36,848 خارج از دولت (پس از کمک های مالی)

دانشجویان دوره لیسانس ثبت نام: 29,848

Grads ثبت نام: 9,072

پذیرش رای: 54%

درصد پذیرفته شده که ثبت نام: 41.7%

اول ثبت نام: 5,515

درصد از دانش آموزان پسر: 43%

درصد از دانش آموزان دختر: 57%

درصد دریافت کمک های مالی: 85%

درصد دریافت کمک های مالی فدرال: 62% (اول; شامل کمک هزینه تحصیلی)



tinyurlis.gdv.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن