CM راهنمای دانشگاه آیووا ورزشی ارتباطات کارآموزی

اگر فکر یک شغل در ورزش تا به حال ذهن شما عبور آن را از دانشجویان که در دانشگاه آیووا ورزشی ارتباطات کارآموزی.

توسط ATSHNEWS در 2 تیر 1399

اگر فکر یک شغل در ورزش تا به حال ذهن شما عبور آن را از دانشجویان که در دانشگاه آیووا ورزشی ارتباطات کارآموزی. این کار می تواند سرد و پر زرق و برق اما در آن طول می کشد بسیاری از کار سخت و تعهد برای رسیدگی به یک کار شبیه به این است. کارآموزی در این زمینه است فقط همین.

نه هر ورزشی کالج وزارت کارآموزی اجرای همان. در دانشگاه آیووا آنها القای یک مقدار زیادی از اعتماد به دانش آموز خود کارورزان. این کار شامل گرفتن در نقش اصلی تماس با رسانه ها برای برخی از ورزش های ارسال و نوشتن یو پی اس, بازی, خلاصه, آمار رسانه های اجتماعی و بیشتر. این یک حلال فرفره اما اگر شما پرشور در مورد آن کار سرگرم کننده است.

اتمام CM راهنمای دانشگاه آیووا ورزشی ارتباطات کارآموزی.

چگونه برای پیدا کردن خود را "در"

athletic communications intern
giphy.com

یک راه به جلو در هر فرصت شغلی? داوطلبانه و یا کار سایه. هر دو به فرصت به آنها نشان می دهد آنچه که شما منافع و چگونه شما می توانید تبدیل به یک دارایی به آنها. "من داوطلب در بازی بسکتبال در من دانشجوی سال دوم سال تحصیلی, و من فقط از نوع inched راه من در و به آنها نشان داد من در مورد آن جدی است و من می توانم نشان می دهد و قابل اعتماد," دانشگاه آیووا فارغ التحصیل فضل Tafolla گفت. "در زمان ترم بهار آمد, ورزشی وزارت رسیده به من برای کارآموزی موقعیت. من رفتم برای مصاحبه و به نوعی من آن را کردم." مرحله اول: نشان می دهد.

نگه داشتن روابط قوی با مردم شما را ملاقات و شبکه با همراه با داوطلب نقش بزرگی در کمک به دانش آموزان این ورزشکار ارتباطات کارآموزی. "از آنجا که من در حال حاضر یک رابطه خوب با آنها می دانستند که من و اعتماد من با این موقعیت" Tafolla گفت. شبکه نقش مهمی در هر شغلی میشه. بیشتر مردم شما می دانید و ارتباطات شما را به طور جدی می تواند کمک به شکار کار خود را پس از کالج رفتن بسیار نرم و صاف.

آنچه در آن می تواند برای شما انجام دهد

athletic communications internship
instagram.com

اکثر دانش آموزان به دست آوردن تجربه ارزشمند دوران ورزشی خود را در ارتباطات کارآموزی در آیووا در طول سال تحصیلی. اما کارآموزی همچنین می توانید باز کردن درب به فرصت های مختلف با دیگر دوره های کارآموزی و شرکت ها. "من تا به حال کارآموزی در شهرهای دوقلو برای تابستان, کار ملی مرکز ورزشی به عنوان یک رسانه روابط کارآموز" Tafolla گفت. "وجود دارد خیلی از دانش کارآموزی در آیووا که به من کمک کرد که در مجموع ، من می خواهم به استرس است که آن را واقعا مهم است به تنوع در فرصت های مختلف کارآموزی و اشتغال در شهرهای مختلف و یا متحده است. شما همیشه یادگیری بسیار در محیط های مختلف." همین حالا خودتان را محدود به تنها یک رشته محل یا مسیر.

امکان استفاده از زمان شما را در دانشگاه و به حداکثر رساندن آن را به بهترین توانایی خود را. "من بسیار سرد فرصت هایی که نمی بسیاری از دانشجویان تا کنون," Tafolla گفت. "من برای رفتن به ده بزرگ مسابقات بسکتبال زنان زمانی که تیم برنده آن است. شما هرگز فرصت هایی که هر روز." به یاد داشته باشید برای نگه داشتن ذهن باز هنگامی که شما را در جدید کارآموزی و مشاغل چرا که آنها ممکن است همیشه نمی شود دقیقا مانند یکی از شما تا به حال قبل از اینکه حتی اگر آن است که همان عنوان شغلی.

فرصت های مختلف را فراهم می کند

athletic communications internship
instagram.com

مانند Tafolla دانشگاه آیووا junior ناتالی Iacpoetti نیز زندانی با آیووا ورزشی اداره در سال گذشته و آن این بود که او برای اولین بار در سال دچار آن است. این فصل Iacpoetti زمان در زنان, ژیمناستیک, پارو زدن و کمک کردن با بسکتبال زنان. "من به زندگی می کنند صدای جیر جیر هر زنان خانه بسکتبال بازی که رویای من. من به نشستن در رسانه ها ردیف ها و برخی از سرگرم کننده فایل های Gif و به روز رسانی رسانه های" Iacpoetti گفت. "که من تجربه بالا اما همچنین کار با تمام بخش های مختلف یک تجربه بزرگ است." ورزشی ارتباطات برنامه کارآموزی ارائه می دهد فرصت های مختلف برای دانش آموز خود کارورزان سعی کنید از چیزهایی که آنها علاقه مند هستید را همراه با کارهای دیگر که در شرح شغل.

خود قرار داده وجود دارد

athletic communications internship
عکس مری کلارک instagram.com

Iacopetti کشف برنامه کارآموزی در حالی که کار برای Daily Iowan تلویزیون و ارتباط با کارآموزان و کارگران دیگر در داخل ورزشی بخش. "من به سایه Dracula بریت (دستیار مدیر بازاریابی و رسانه های اجتماعی هماهنگ کننده در دانشگاه آیووا دو و میدانی) برای بسکتبال زنان مسائل و این که چگونه من در بر داشت کارآموزی" Iacopetti گفت. "من برای هر داوطلب فرصت ها و نگهداری در تماس با آنها است." اگر شما در حال تلاش برای دریافت کارآموزی حفظ ظاهر به صندوق پستی خود را برای فرصت های داوطلب. هنگامی که برنامه زمان اطراف می آید در بهار آنها می دانند که شما می خواهید یک شات.

آنها را گرامی خود کارورزان

athletic communications internship
instagram.com

آیووا کارآموزی برنامه به ارمغان می آورد در دانش آموزان که پرشور در مورد ورزش و کسانی که واقعا لذت بردن از این تجربه در دنیای واقعی. سخت کوش و کارورزان را بالاتر یو پی اس' مشاغل ساده تر و لذت بخش تر نیز هست. "کارآموزان بهترین بخشی از آنجا که آنها بسیار مشتاق به یادگیری به ویژه هنگامی که آن را در سال اول خود را," دانشگاه آیووا دستیار مدیر ورزشی ارتباطات هانا Ossman گفت. "آنها فقط می خواهید برای یادگیری همه چیز را و آمد تا با ایده های بزرگ! آنها همچنین آوردن یک دید تازه و دیدگاه های مختلف." حتی اگر شما احساس می کنید همه را در خود مردم شما می خواهید شما را به موفقیت. کارآموزان ناظران لذت بردن از داشتن کارورزان در اطراف به گسترش حجم کار و به آنها آموزش کار است.

این است که با تجربه در دنیای واقعی

athletic communications internship
برایان ری/hawkeyesports.com

Ossman نیز محبوس در طول کارشناسی و به عنوان یک گرادیان دستیار در دانشگاه ایلینوی شمالی. او می گوید تفاوت بین برنامه های ورزشی غیر قابل مقایسه است. "آیووا برنامه های مختلف حیوانی زیرا آنها مقدار زیادی از اعتماد که در آن دانشجو کارورزان. آن را نیز بسیاری از ساعت, و آن این است که افرادی که می خواهند به وجود داشته باشد" Ossman گفت. "این بسیار معتبر و پس از دنبال فرصت است. آنها به بچه ها که می خواهند به تجربه نه فقط چک است." آن را فوق العاده مهم است که شما پیدا کردن ارزش و لذت بردن در کارآموزی خود را و آن را انجام نمی دهد فقط برای پول است. کارآموزی کمک به شما در پیدا کردن تو رفتگی در دیوار خود را و شاید بالقوه خود را حرفه ای.

تجربه همه کاره است

athletic communications internship
برایان ری/hawkeyesports.com

به طور کلی این تجربه panned خوبی به کارآموزان درگیر در برنامه است. "صرف نظر از آنچه در زندگی حرفه ای من تابه به کار وجود دارد به من آموخت که چگونه برای پیدا کردن یک شغل من در مورد پرشور. شما همیشه رفتن به استرس و یا ساعت های طولانی گاهی اوقات. اما اگر شما پرشور در مورد آن آن را به احساس می کنم مثل کار در همه," Tafolla گفت. "پیدا کردن به عنوان بسیاری از چیزهایی که شما دوست دارید و سعی کنید همه آنها را. شما در نهایت پیدا کردن که یک منطقه و یا شور و شوق است که شما می خواهم عشق را به رفتن به." دانش آموزانی که از این برنامه بر این باورند هر جا که خود را در مسیرهای شغلی منجر آنها آنچه را که آنها آموخته از طریق آیووا دو و میدانی ترجمه خواهد شد هر کجا که آنها را تا پایان.

آخرین مطالب