CM راهنمای تبدیل شدن به یک روانپزشک در سال 2020

سلامت روان یکی از بزرگترین مسائل پیش روی کشور ما در حال حاضر. در عین حال با توجه به اتحاد ملی در بیماری های رو

توسط ATSHNEWS در 6 تیر 1399

سلامت روان یکی از بزرگترین مسائل پیش روی کشور ما در حال حاضر. در عین حال با توجه به اتحاد ملی در بیماری های روانی کمتر از نیمی از بزرگسالان مبتلا به بیماری های روانی درمان در سال 2018 است. که در آن روانپزشکان در آمده است. یک روانپزشک پزشکی دکتر که متخصص در تشخیص و درمان روانی و عاطفی و اختلالات رفتاری. روانپزشک ممکن است مقابله با شرایط مانند افسردگی و اضطراب و اختلال و اعتیاد. اگر شما می خواهید برای ایجاد یک تفاوت در مبارزه با بیماری روانی در اینجا شانس خود را.

اجازه دهید بحث در مورد آنچه در آن طول می کشد برای تبدیل شدن به یک روانپزشک است.

چه یک روانپزشک انجام دهید ؟

Psychiatrist discusses results with patient
pexels.com

به عنوان متنوع و انعطاف پذیر حرفه روانپزشکان می تواند در بستری یا سرپایی امکانات و تجهیزات در بیمارستان ها و یا در فردی درمانگاه. افراد آموزش دیده در روانپزشکی نیز ممکن است را انتخاب کنید به تمرکز بر روی تحقیق و یا آموزش و پرورش به جای عمل ، "با وجود همه این گزینه های متنوع است که مسئولیت اصلی یک روانپزشک است که به ارائه بهترین شکل ممکن مراقبت از بیمار است که آنها ارائه می کنند گفت:" دکتر فرانچسکو سانچز مدیر آیووا روانی جامعه است. اگر چه روانپزشکان تخصص ممکن است در یک منطقه روانپزشکان به طور کلی:

  • انجام ارزیابی سلامت روان
  • تشخیص و درمان بیماران روانی, عاطفی یا مسائل رفتاری
  • طراحی طرح درمان منحصر به فرد
  • مشاهده و ثبت تغییرات در بيماران رفتار
  • تجویز داروها
  • درک شرایط بهداشتی اساسی که ممکن است منجر به مشکلات روانی

چه آن را برای تبدیل شدن به یک روانپزشک?

Medical school and becoming a psychiatrist takes a lot of studying
pexels.com

بر خلاف آنچه که شما ممکن است فکر روانپزشکی نیست فقط یک پسر گوش دادن به شما صحبت می کنید در حالی که شما دروغ بر روی نیمکت و خیره به سقف. اگرچه عناصری از حقیقت به روایت; روانپزشکان در حال پزشکانرا نباید با روانشناسان و یا درمانگران. تفاوت کلیدی این است که روانپزشکان دنبال یک pre-med آهنگ و رفتن به دانشکده پزشکی. روانپزشکان به طور کلی تکمیل حداقل 12 سال از آموزش و پرورش به شرح زیر است:

مرحله 1: کارشناسی

شما لازم نیست برای عمده در روانشناسی به یک روانپزشک است. بسیاری از دانش آموزان به دنبال به دنبال یک حرفه ای در روانپزشکی شروع یک pre-med, آهنگ, رشته زیست شناسی, شیمی و یا اعصاب. سعی کنید دو رشته و یا اضافه کردن یک جزئی در اخلاق, فلسفه یا روانشناسی به شما می دهد یک لبه حرفه ای. اگر چه این مناطق از مطالعه را می توان به چالش کشیدن این مهم است به ماندن متمرکز: بالا معدل را افزایش می دهد شانس خود را از وارد شدن به دانشکده پزشکی. متوسط معدل های متقاضیان پذیرفته شده است 3.71.

مرحله 2: MCAT

قبل از شما درخواست به دانشکده پزشکی همه دانش آموزان باید MCAT پزشکی در امتحان ورودی مدرسه. دانش آموزان باید طرح را به آزمون سال قبل از درخواست به دانشکده پزشکی. MCAT متشکل از سه انتخاب چند بخش و هفت ساعت طول می کشد. نمره متوسط برای پذیرش دانشکده پزشکی متقاضیان است 511 از 528. مطمئن شوید که به استفاده از دوره های مقدماتی در حالی که شما به دنبال مدرک کارشناسی خود را; افراد تنها می تواند MCAT هفت بار در طول عمر خود.

مرحله 3: دانشکده پزشکی

شما از آن ساخته شده خود را از طریق چهار سال اول و پذیرفته شده به دانشکده پزشکی. در حال حاضر برای 4 سال آینده خود را 12 سال سفر است. دانش آموزان به مقصد برای تبدیل شدن به روانپزشکان می توانید بین دو نامگذاریهای: دکترای پزشکی (MD) برنامه یا دکتر Osteopathic پزشکی (فراموش) برنامه است. بدون در نظر گرفتن مسیر خود را در دو سال اول به طور کلی از پایه کلاس مانند پاتولوژی آناتومی و زیست شناسی. نیمه دوم با تمرکز بر چرخش بالینی به دانش آموزان نشان می دهد چه موقعیت یک روانپزشک واقعا مستلزم.

گام 4: اقامت

هشت سال پایین تنها چند مطلب بروید! هنگامی که دانش آموزان فارغ التحصیل از دانشکده پزشکی آن زمان برای برخی از نظارت و آموزش است. دانش آموزان قرار می گیرد در رزیدنتی چه می شود که یک بالينی و یا محیط بیمارستان. در طول این زمان آینده روانپزشکان با سنگ تیز کردن مهارت های خود را زیر جهت مجوز روانپزشکان. تکمیل اقامت خود را اجازه می دهد تا به شما برای به دست آوردن در روانپزشکی و یاد بگیرند که چگونه به درمان های مختلف شرایط روانی. در حالی که دانشکده پزشکی همه چیز در مورد کتاب درسی اقامت است که در آن شما می توانید کسانی که 8 سال از آموزش و پرورش به عمل است.

گام 5: صدور مجوز

پس از شما با موفقیت به اتمام دانشکده پزشکی و اقامت آن زمان به آن را رسمی خود را با پروانه پزشکی و هیئت مدیره گواهینامه. دانش آموزانی که فارغ التحصیل از MD برنامه را در ایالات متحده Medical Licensing Examination, در حالی که کسانی که فارغ التحصیل از انجام برنامه های جامع Osteopathic Medical Licensing examination. پس از شما دریافت مجوز جدید روانپزشکان می را برای معاینه هیئت مدیره گواهینامهارائه شده از طریق هیئت آمریکایی روانپزشکی و مغز و اعصاب. نگه داشتن در ذهن که این گواهینامه تمدید باید هر 10 سال پس از اقامت متمرکز و به یاد داشته باشید همه چیز گذشته 12-ish سال تدریس شما.

آنچه شما باید بدانید در مورد تبدیل شدن به یک روانپزشک?

A psychiatrist consults with a patient in their hospital bed
unsplash.com

چقدر روانپزشکان پرداخت می شود?

به عنوان حرفه ای پزشکی روانپزشکان درآمد نسبتا بالا درآمد. با توجه به اداره آمار نیروی کار متوسط حقوق سالانه برای روانپزشکان است $208,000 به عنوان 2018. بالاترین حقوق و دستمزد محدوده اطراف $75,590.

چقدر من خواهد بود انتظار می رود به کار می کنند ؟

در حالی که بسیاری از روانپزشکان خواهد کار معمولی 9-5 روز آن همه بستگی به منطقه شما از تجربه و تخصص. "من لازم نیست که هر روز که به نظر می رسد همان" دکتر گفت: جس Fiedorowicz یک روانپزشک و دانشیار روانپزشکی اپیدمیولوژی و طب داخلی در دانشگاه آیووا. هر روز منحصر به فرد است با توجه به این که هر فرد بیمار دارای نیازهای خاص خود. ساعت همچنین می تواند نامنظم به عنوان بسیاری از روانپزشکان باقی می ماند در تماس برای مقابله با بیمار در شرایط اضطراری.

آنچه که در محیط کار بود ؟

محیط کار تا حد زیادی متفاوت است به عنوان روانپزشکان می توانند به کار در درمانگاه ها و بيمارستان ها و بیشتر. همانطور که در بسیاری از زمینه های پزشکی در برخورد با استرس و فشار شرایط می تواند تلفات در یک روانپزشک خود را رفاه. دیدن بیماران مبارزه با روانی و عاطفی و یا رفتاری اختلالات محدود را به هر کسی روحیه پایین. اما این مهم است به یاد داشته باشید که چرا روانپزشکان انجام کار که آنها را فراموش: برای کمک به مردم. فقط کمک به یک فرد باعث می شود که تجربه آن را به ارزش.

آیا من نیاز به دانستن در مورد آینده روانپزشکی?

اگر چه ما نمی توانیم آینده را پیش بینی ما می دانیم یک چیز برای مطمئن شویم که: روانپزشکان در تقاضای بالا هستند. بسیاری گفته اند که ایالات متحده در حال تجربه یک سلامت روانی بحران به عنوان یکی از پنج بزرگسالان با تجربه بیماری های روانی در سال 2018 به تنهایی. "وجود دارد رفتن به هیچ کمبود کار," Fiedorowicz گفت. "وجود دارد در حال حاضر عمده کمبود روانپزشکان و تمام متخصصان سلامت روانی. آن را قطعا یک زمینه که در آن شما می توانید تمرین در هر نقطه." با تبدیل شدن به یک روانپزشک شما در حال پیوستن به صفوف به خوبی آموزش دیده و حرفه ای آماده برای رویارویی با این بحران و کمک به مردم در سراسر کشور است.

مهارت های کلیدی

Psychiatrist discusses patient's condition on couch
pexels.com

صبر

درمان و روانی و عاطفی و اختلالات رفتاری نیست به عنوان ساده به عنوان قرار دادن یک پانسمان در برش. از آن نیاز به مراقبت مداوم چک-فهم و بازسازی استراتژی های درمان. "من فکر می کنم این مهم است که هم بیمار و روشمند به عنوان درمان لزوما رفتن به یک چرخش سریع," سانچز گفت. "ما می خواهیم مطمئن شوید که ما شواهد خوبی برای درمان است که ما ارائه. یک فرد خاص ممکن است نیاز به برخی از مقدار از زمان برای علائم خود را بهبود بخشد." صبر نیز کمک می کند تا در برخورد با بیمارانی که در تلاش برای برقراری ارتباط موثر.

همدلی

به عنوان یک روانپزشک به شما در مقابله با برخی از سنگین مسائل مانند افکار خودکشی و اختلالات خوردن و تروما است. آن کار خود را به مطمئن شوید که بیماران خود را راحت احساس می کنید و خود را به محل کار یک فضای امن برای آنها. "[شما نیاز] توانایی برقراری ارتباط و گوش دادن غیر judgmentally برای نشان دادن دلسوزی و توانایی برای دیدار با مردم که در آن آنها در ارتباط با مشکلات گفت:" کارور Nebbe روانپزشک و رئیس ستاد در ایالت آیووا Thielen دانشجویی مرکز بهداشت. با نشان دادن همدلی و شفقت خوب روانپزشکان می توانید بیماران خود را به باز کردن و داستان خود را. همدلی نیز کمک می کند تا هنگامی که صحبت کردن به خانواده های بیماران. حتی اگر شما در حال رفتن را از طریق همان تجربه تلاش برای خودتان قرار دادن در کفش خود را می رود راه طولانی.

دانش پزشکی

روانپزشکان نمی رفتن به دانشکده پزشکی فقط برای خنده. دانش پزشکی فرآیندهای مهم است که روانپزشکان برای تشخیص چگونه و روانی و عاطفی و اختلالات رفتاری ممکن است ریشه در دیگر مسائل فیزیکی. "به منظور عالی روانپزشک به هم بود آگاه از بسیاری از شرایط پزشکی دیگر و مسائلی که ممکن است باعث ایجاد یا کمک علائم روانی," سانچز گفت. تشخیص دقیق به شکل پایه ای برای دقیق سلامت روان درمان.

دیگر از مهارت های مهم از روانپزشکان عبارتند از:

  • ارتباطات میان فردی
  • کار تیمی
  • مهارت خوب گوش دادن
  • اخلاق
  • مهارت های تحلیلی
  • توانایی ایجاد سریع تصمیم گیری آگاهانه
  • عینیت

نظرات

Psychiatrist goes over results with patient
pexels.com

"یک آدرس چالش ها و دست فرد با مسائل با مغز بلکه مسائل از ذهن است. ما هنوز حتی به کشف بسیاری از جنبه های فیزیولوژی عملکرد مغز و چگونه است که بر رفتار انسان و تعاملات است. این است که آینده روانپزشکی اما من هم احساس می کنید که این آینده پزشکی به عنوان یک کل. همانطور که ما یاد بگیرند که بیشتر و بیشتر در مورد مغز و اعصاب, بیشتر ما خودمان مورد" سانچز گفت.گزارش این آگهی

"من دوست دارم که من همیشه انجام کارهای متفاوت است. یکی از چیزهایی که من در مورد روانپزشکی است که من مردم را می توانید شرح حال یک زندگی. این فقط تمرین, پزشکی, اما من هم برای شنیدن و داستان های مردم. من که بسیار لذت بخش است. آن را نیز نیاز به برخی از خلاقیت و پیدا کنم که لذت بخش تر از چیزهای دیگر است که احساس می کنم مثل یک کامپیوتر و یا یک ربات می تواند انجام دهد. [روانپزشکی] چیزی است که در آن که مورد" Fiedorowicz گفت.

"پزشکی تبدیل به یک حرفه ای که در آن مردم می توانند به مکان های خاصی از طریق مسیرهای جایگزین. به عنوان مثال شما یک تعداد زیادی از مردم که در حال حاضر عمل به عنوان پرستار شاغل یا دستیاران پزشک. این پزشکان در حال گرفتن استقلال به درجه بسیار بیشتر. بنابراین دیگر سطوح آموزش از طریق عمل از سلامت روانی ، قطعا روانپزشکان ترین آموزش اما [ما درمان است] گران است. به نظر من آنچه ما واقعا نیاز به تمرکز بر روی در آینده از حرفه ای بودن منابع و مشاوره در دسترس مردم در سطوح دیگر از آموزش" Nebbe گفت.

آخرین مطالب