سانتی راهنمای متخصص برای اطمینان از نوشتن خود را Slays

آیا شما با نوشتن آهنگ ها, مقالات, مقالات گناهان یا تراژدی هر نوع نویسنده کار می تواند به بهبود مهارت های نوشتن

توسط ATSHNEWS در 25 فروردین 1399

آیا شما با نوشتن آهنگ ها, مقالات, مقالات گناهان یا تراژدی هر نوع نویسنده کار می تواند به بهبود مهارت های نوشتن خود را. اگر شما تا به حال نگاه دیگر نویسنده را کار کردم و فکر کردم "من آرزو می کنم من نوشت که" پس شما در زمان اولین گام است. نه شروع به جهش به نسخه دیگری از این نویسنده است اما برای پیدا کردن صدای خود را و سبک منحصر به فرد. در این مقاله پیدا کردن آنچه که راهنمایی, مهارت ها و تکنیک های که شما نیاز به ظرافت هنر نوشتن.

نگاهی به مهارت های نوشتن خود را به سطح بعدی با کارشناسان ما راهنمای.

کشف یک روال

imma-write-that-writing-tip-down
giphy.com

تجربه منجر به الهام. زمانی که من نوشتن و من انتظار آن را از یک محل الهام بخش است. قبل از شما نشستن و نرم افزار باز کردن لپ تاپ خود را, کشف یک تنظیم در یک زمان یک شی و یا یک عادت است که آشنایی به الهام قرار می دهد و شما را در نوشتن و خلق و خوی. "زمانی که من نوشتن من می خواهم برای رفتن به یک کافی شاپ و یا یک صحنه که در آن من می توانم مردم را تماشا. آنها ماشه خاطرات با اقدامات ساده که الهام بخش من به آمده تا با خلاق جملات" کالج, مجله, نویسنده الا کولاک گفت. نوشتن ایده آل تنظیم شما کمک می کند تا مهار خلاقیت خود را. نه تنها که اما در یک حالت خاص به طور قابل توجهی اثرات بهره وری خود را. "من بهترین من نوشتن در اواخر شب پس از یک روز طولانی است. بار مسئولیت من برای روز بیش از, من در نهایت می توانید به نشستن و باز کردن از پیچ. مغز من پر از چیزهایی است که رخ داده در گذشته چند ساعت و افکار است که باید یا از ناراحتی من ناراحت من یا من الهام" کالج, مجله, نویسنده و سردبیر کیمبرلی هرد گفت. "من یک لیست پخش از موسیقی indie در که من همیشه گوش دادن به بنابراین من قرار داده که به دلیل این آرامش من و به عنوان سر و صدای پس زمینه به جای یک حواس پرتی." روال خود را لزوما نیاز به شکل یک زمان و یا تنظیمات. شما ممکن است نوشتن بهترین پس از گرفتن یک دوش یا در حالی که خود را خوش شانس قلم. شاید یک "پوچ" عادت کمک می کند تا شما را به نوشتن. با سلام اگر حلق آویز وارونه کمک می کند تا شما را به نوشتن که من به قضاوت ؟ پیدا کردن نوشتن روال است که با این نسخهها کار برای شما اجازه می دهد تا به شما برای شروع بر روی کاری که در دست نوشتن!

چه مهارت های شما نیاز دارید ؟

confident-writing-skills
giphy.com

حالا که شما خود را پیدا نوشتن روال شما احساس اعتماد به نفس و آماده برای نوشتندرست است ؟ قبل از اینکه شما به هیچ دورتر بیایید شکستن چه مهارت های شما نیاز به شما را به یک نویسنده بزرگ.

درست دستور زبان

correct-grammar-writing-skills
giphy.com

این نکته به نظر می رسد آشکار, اما من مطمئن هستم که شما مقدار زیادی از دستور زبان و یا اشتباهات املایی در حالی که خواندن مقالات آنلاین–از همه جا. بررسی گرامر و تلفظ خود را. شما می توانید دستور زبان خود را از طریق برنامه هایی مانند Grammarly یا جغد پوردو. در حالی که Grammarly فورا تشخیص خطاهای دستور زبان را برای شما جغد پوردو به شما می آموزد قواعد دستور زبان است. "راستش هنگامی که شما ساده گرامر و ساختار پایین, شما خوب به آن بروید! نوشتن که دشوار است اما خلاقیت نقش بزرگ" کولاک گفت. شما باید طعمه به اشتباهات دستوری. آیا شما تا کنون در سراسر آمده یکی از دوستان در Facebook ارسال و آنها با استفاده از "وجود" به جای "خود" ؟ در حال حاضر شما را در درک یک نویسنده نا امیدی. مردم ما تماس بگیرید دستور پلیس و مانند ما شغل ما نیاز به محافظت از موهای رنگ زبان سازه. مسلما "به" در مقابل "بیش از حد" اشتباه می شود زیر پوست من. این اتفاق می افتد اغلب اوقات راه–آن را دریافت کنید در حال حاضر ؟ همه شوخی به کنار دستور زبان مناسب به ما کمک می کند بیان افکار ما به وضوح و اختصار. چگونه می تواند شما را در رسیدن به مخاطبان خود را بدون هیچ گونه ساختار?

پژوهشی قوی

do-your-research-to-improve-your-writing
giphy.com

صحبت از رسیدن به مخاطبان خود را به نویسندگان بزرگ ارائه اطلاعات دقیق برای خوانندگان خود را. اگر شما تصمیم به نوشتن یک مقاله یا مقاله در مورد COVID-19 به عنوان مثال شما نیاز به می دانم که بسیاری در مورد موضوع خود را. پیدا کردن منابع معتبر برای حمایت از ادعای خود را و گسترش نیست خبر جعلی. "به یک نویسنده بزرگ شما نیاز به می دانم که بسیاری در مورد آنچه که مردم مانند آنچه که در جهان و به طور کلی به اندازه کافی در مورد مفهوم شما در مورد نوشتن. که راه شما می توانید شروع به خاموش با گرفتن یک تکه بزرگ از کلمات بر روی کاغذ و سپس شما می توانید از طریق آن دوباره و متوجه آنچه مهم و ارزشمند برای به اشتراک گذاشتن" هرد گفت. تحقیقات همچنین شامل مصاحبه با افراد. مخاطبان گسترده تر خواهد شد و لحن را به مقاله خود را اگر شما شامل نظرات از منابع خارجی. ما به اشتراک گذاری اطلاعات, اما این اطلاعات تنها نمی تواند از ما آمده است. این نشان می دهد که به عنوان یک نویسنده شما رفت بالا و فراتر از آن برای به اشتراک گذاشتن یک داستان و تجربه ای فراتر از خود و نظرات شخصی. وقتی که می آید به تحقیق و مصاحبه های شما باید از طریق شکستن هر کمرویی یا کمرویی. تمرین مهارت های مصاحبه خود و به یاد داشته باشید به خودتان وجود دارد.

چه تکنیک های نوشتن شما باید اتخاذ?

almost-got-the-writing-techniques-down
giphy.com

حالا که شما می دانید چه مهارت را یک نویسنده موثر شما می توانید شروع به کار بر روی پالایش روش خود را. نوشتن رویکرد شما را به اثرات مخاطبان خود را. نوشتن برخی از روش های لولا در خسته کننده یا گیج کننده است. در زیر شما به عنوان خوانده شده در مورد تکنیک های افزایش خوانایی و نگه داشتن مخاطبان را به آینده را برای بیشتر.

صدا فعال

در اینجا در کالج مجله ما را تشویق نویسندگان برای تبدیل سبک نوشتن خود با صدای فعال است. صدا فعال برتری در تسهیل جملات و بهبود خوانایی. صدای منفعل اغلب دچار سردرگمی خوانندگان به دلیل آن را مبهم توصیف یک عمل و نیاز به کلمات بیشتری. اگر شما آشنایی در صدای منفعل موضوع دریافت عمل آمد. در حالی که در صدا فعال موضوع انجام عمل آمد. مثلا به جای "تایر تغییر کرد با سالی" (passive voice) شما می گویند "سالی تغییر تایر" (غیر فعال). سالی مرتکب این عمل در نتیجه او باید قبل از فعل. اگر شما متوجه جمله اول شما را در یک گیج کننده مسیر که در آن شما باید نگه داشتن خواندن برای کشف این عمل که انجام این عمل است. از بین بردن صدای منفعل اما همچنان دشوار است. "خلاص شدن از صدای منفعل است که هنوز هم یک مبارزه است. این است زیرا هنگامی که شما یاد بگیرند صدای منفعل در مدرسه آن همان است که به عنوان یک AP سبک صدای منفعل. بنابراین منحنی یادگیری وجود دارد که تطبیق استراتژی خود را" کولاک گفت. چگونه می توانم خلاص شدن از صدای منفعل ، نوشتن اولین پیش نویس است. سپس بازگشت و برجسته همه منفعل صدای عبارات; به عنوان مثال, "است" "بود" "است" "باید" "بود" "هستند" و غیره. پیدا کردن راه هایی برای جایگزینی این عبارات با فعل های فعال و یا بازنویسی کل جمله. انجام این ورزش را کاملا به شما کمک کند خلاص شدن از شر آن مزاحم passive voice جملات. به طوری که شما به خودتان پیدا کنید ویرایش منفعل صدای عبارات قبل از اینکه شما حتی آن را بر خود سند Word.

جملات کوتاه

متناوب جمله طول می افزاید: تنوع و دارای توجه خوانندگان خود. "نگه داشتن جملات کوتاه. بسیاری از مردم به پایان رسید تا داشتن بد نوشتن و مهارت با توجه به اجرا در. من یاد گرفتم که نوشتن ساده و جمله کوتاه و سپس اضافه کردن در صفت و جزئیات مورد نیاز است. به عنوان مثال: گربه نشسته است. گربه سیاه و سفید هوشمندانه شنبه (انجام چه؟). گربه سیاه و سفید هوشمندانه نشسته خیره به من. گربه های سیاه نشسته تماشای من مثل شکار خود را. در نهایت من مجبور به رفتن گام به گام!" گفت: کولاک. گاهی اوقات این شامل پرتاب کردن generic جملات در حمایت از اطلاعات مهم است. "من فکر می کنم زمانی که ما در حال نوشتن ما در منابع هر نقل قول یا هر قطعه از اطلاعات جمع آوری شده و سعی کنید به ترکیب هر بخشی از آن است. من خودم را به چالش کشیده به انتخاب یک "ایستادگی کردن" چیزی که هنوز هم داستان با هم می آیند" College نویسنده مجله کریستین Bausch گفت. بهینه سازی نوشتن به معنی فراگیر و متنوع در ساختار جملات. چوب به نقطه و ویرایش کردن غیر ضروری کرک.

نشان می دهد در مقابل. بگویید

چه گفتن در مقابل ، به نظر می رسد بسیاری مانند این: "در این پارک شما می توانید برخی از آهو و خرگوش در حال اجرا توسط" مقابل "شاهد یک ولگرد خرگوش دارت توسط (او در اواخر برای یک تاریخ بسیار مهم) در حالی که گوزن چراندن در اطراف چمن." که صدا چگونه است ؟ بسیار بهتر است. "در طول چند سال گذشته من بهبود زیادی در من نشان می دهد در مقابل بگویید نوشتن. من متوجه شدم که چه جملات generic چه کلیشه و آنچه می توان در هر مقاله از هر نویسنده در هر انتشار. من متوجه جایی که من می توانید خاص را ارجاع به فرهنگ پاپ و یا چیزی ارزش خبری دارند و رنگ تصویر به مخاطبان" هرد گفت. اینکه یک نویسنده بزرگ به معنی فعال توصیف یک سناریوی خود را به طوری که خوانندگان می توانند آن را تجربه کنند. اغلب اوقات این به این معنی تعویض مشترک افعال به صورت منحصر به فرد افعال مانند پرتاب زمین و یا پرت کردن به جای پرتاب. اضافه کردن در صفت و اسم است که رنگ یک تصویر برای خواننده. تاریخ و زمان آخرین اما نه کم, شیر یا خط در حسی جزئیات (لمس طعم و بوی و صدا و بینایی) است که حمل و نقل خواننده را به این رویداد است. مهار و خلاقیت خود را. خوانندگان عشق out-of-the-box, off-the-wall داستان سرایی.

شخصی با صدای

Wendy's-Twitter-feed
twitter.com

در هنگام نوشتن اجازه دهید شخصیت خود را از طریق درخشش. حفظ relatable و مکالمه تن. پس از همه, شما انسان هستید بیش از حد -- من امیدوارم. "فکر می کنم از آنچه باعث می شود شما را خاص و متفاوت و نوشتن در مورد آن. محتوا است که شما متوجه می شود که خارج از جعبه داستان های که هیچ کس تا قبل از شنیده. همیشه اضافه کردن عناصر شخصی خود را صدای به نوشتن خود را به طوری که خوانندگان می تواند افتراق کار خود را در مقابل هر گونه دیگر نویسندگان" هرد گفت. هر کس می نویسد: برای وندی خوراک توییتر نمونه شخصی صدای نوشتن. تحت الشعاع قرار دادن کسانی که رقبای دیگر با آوردن تجارب خود را به جدول خود را از طریق زبان احساسات و تن. "من یاد گرفتم که من نباید ترس به من بگویید با داستان های خود و به اشتراک گذاشتن تجارب خود را به عنوان به خوبی. من قطعا به تصویب رسید شخصی تر و محاوره ای نوشتن تن از آن" Bausch گفت. نه تنها شما را در ارتباط با خوانندگان خود را در سطح شخصی, اما شما همچنین گرفتن توجه خود را. آنها را حفظ خواهد کرد به آینده را برای اطلاعات بیشتر. انتشار درونی خود را وندی.گزارش این آگهی



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب