سانتی 101 راهنمای برای ایجاد خود را آلوها staycation هستید

پله در خارج ممکن است احساس مانند آخرالزمان با همه گیر سیاستمداران فاسد نژادپرستی نظاممند و بیشتر. شاید دکتر نی

توسط ATSHNEWS در 4 تیر 1399

پله در خارج ممکن است احساس مانند آخرالزمان با همه گیر سیاستمداران فاسد نژادپرستی نظاممند و بیشتر. شاید دکتر نیاز به تجویز شما در یک ساحل گرمسیری یک نوشیدنی سرد و آفتاب تابستان برای رفع آن روز کاری blues. با این حال شما احساس می کنید مانند سوزاندن پول خواهد بود آسان تر از پرواز طولانی به هاوایی به علاوه پس از ورود خود به قرنطینه.

پس, پشت پا زدن و استراحت با این کالج مجله راهنمای هاوایی staycation هستید.

آنچه به دبستان

نرم افزار باز کردن که لپ تاپ و اجازه دهید فروشگاه! اولین گام برای یک خلق و خوی گرمسیری است برای تبدیل فضای اطراف شما را به یک ساحل هاوایی. این به این معنی جدید گیاهان, لباس, شمع و موسیقی است. "در دوران دشوار و پر استرس بار مانند کسانی که ما در حال حاضر در مراقبت از خود بسیار بالا در اولویت است. آن را بسیار آسان را فراموش کرده ام که در حالی که بسیاری از فعالیت های ما استفاده می شود به انجام این کار برای لذت بردن ممکن است در دسترس ما وجود دارد راه های جایگزین برای خودمان است که می تواند فقط به عنوان مفید و حتی ممکن است الهام بخش خود را به دلیل تازگی. چالش نیاز به کاردان می تواند نیرو بخش. این بسیار مهم است برای استراحت و تفریح ارتباط با دیگران را به شیوه ای امن و به بازی در اطراف با ایده های جدید است که فقط به آنچه staycation هستید ارائه می دهد" هیئت مدیره گواهی رقص و جنبش درمانگر لیزا Selzman گفت. اجازه می دهد خود را برای خنک کردن و سپس به هر حال.

شمع

Candles
giphy.com

برای لوکس عطر و بوی میوه ای که دلتنگ هاوایی شمع (30 دلار) شامل یادداشت های نارگیل. این آناناس حکیم شمع (6 دلار) به ارمغان می آورد بیشتر از یک درمانی گیاه پرنیان و بانک شکستن نیست در حالی که حمایت از سیاه و سفید متعلق به کسب و کار. UNLAX کار با یک درخت کاشته شده به نوبه خود سود خود را به کاشت شود به این معنی که شما نه تنها خرید یک شمع اما همچنین کاشت یک درخت. اگر باز شمع در برابر خوابگاه یا آپارتمان سیاست و سپس حمام و Bodyworks ماورا, ساحل, اتاق, اسپری جزیره مارگاریتا اتاق اسپری و انبه مای تای اتاق اسپری برای خود معامله 3 برای $20.

گیاهان

Plants
giphy.com

نگه داشتن خود را زنده به اندازه کافی سخت است اما پلاستیکی گیاهان فقط نیاز گاه به گاه گرد. شروع با تأکید اتاق با برگ را که ارتفاع و درام مثل این نخل گرمسیری برگ (8 دلار) و یا این تقسیم برگ انجیر (12 دلار). برای روشن کردن یکنواخت و خسته کننده گوشه ای, سعی کنید کلاسیک پرنده بهشت ($7.80) ظریف Plumeria ($19.89) و یا پررنگ ترش ($6.70)."من فقط خرید یک خرما گیاهی از مرکز باغ محلی و آن را تنها نیاز به نور خورشید و گاه به گاه آبیاری" دانشگاه جورج واشنگتن ارشد Chris دین گفت. اگر شما یک سبز شست و رفتن به یک مرکز باغ محلی.

لباس

hawaii
unsplash.com

قبل از شما اجرا به طور معمول فروشگاه های زنجیره ای, این, هاوایی بر اساس فروشگاه لباس کشتی در سراسر امریکا است. برای لوازم جانبی هاوایی Lei شرکت کشتی, واقعی, تازه گل leis یا برای یک جایگزین ارزان, سعی کنید سلام جزیره لی. اگر شما مبارزه با آلرژی حال Lei هاوایی در Etsy مصنوعی leis فقط به عنوان زیبا به عنوان واقعی هستند. همانطور که برای لباس و سلام خروجی فروشگاه به فروش می رساند سنتی گردشگری هاوایی پیراهن و لباس. شما زندگی راحت زندگی با 88 كم و ارزان, دمدمی, پیراهن هاوایی جایگزین. اما Manaola ارائه می دهد یک گران تر و مدرن سبک هاوایی برای مد لباس درونی و شامل اندازه, به علاوه اندازه زنان است. "اگر من می توانم یک چمن, دامن, نقطه چیست؟" مورد غربی رزرو دانشگاه آلوم Jonathan گریفیث گفت. این سفر وبلاگ نویس را فراهم می کند دستورالعمل DIY خود را به چمن ،

موسیقی

را انتخاب کنید از Spotify در طیف وسیعی از لیست پخش برای دریافت در خلق و خوی برای یک هاوایی staycation هستید. شروع با هاوایی رویاهای برای نزدیک به دو ساعت از نوع الت موسیقی شبیه گیتار, موسیقی برای نوسان باسن خود را. احساس خوب تابستان پخش لوازم کامل کارائوکه فهرست برای یک زمان خوب با دوستان و یا خانواده. برای دیزنی طرفداران Moana و لیلو و کوک soundtrack جرقه از زیباترین لبخند را برای شما و خود را Ohana. در نهایت آرامش بخش موسیقی متن فیلم تسکین دهنده موج صداهای شما را به ساحل برای برخی از خوبی سزاوار من است.

چه

در حالی که شما ممکن است قادر به رفتن شما هنوز هم می تواند لذت بردن از برخی از هاوایی جاذبه های اصلی از راحتی از خانه خود را. سعی کنید این فعالیت های خود را با خانواده خود و یا دوستان خود را.

آتشفشان تور

hawaii
flickr.com

نقشه های گوگل ارائه می دهد یک نمای 360 درجه از پارک های ملی در هاوایی هدایت یک پارک رنجر. کشف آتشفشانها جنگل های سرسبز و آتشفشانی ساحلی صخره. این دیدگاه شامل تمام تلفن های موبایل از پرندگان عجله و آب و باد و خش خش برگ شما می توانید در هاوایی است. یادگیری در مورد تاریخ غنی از هاوایی از آسایش در منزل.

آکواریوم

Aquarium
giphy.com

دریافت زیرچشمی نگاه کردن در داخل به Waikiki آکواریوم از طریق وب سایت های مختلف سری به آنها ارائه دهد. سازمان دیده بان زنده خوراک از راهب دریا زیستگاه و یا یادگیری در مورد نهنگ کوهان دار با دکتر مارک Lammers. گرفتن مدیر Waikiki آکواریوم زنده هر شنبه صبح پاسخ به سوالات و نمایش برخی از زندگی آبزیان است.

ساحل در حمام

Bath
giphy.com

Florescent lightbulbs نمی خواهد به شما بدهد یک قهوهای مایل به زرد اما ساحل ندارد به احساس به دور است. بژ جنبشی شن و ماسه, تسکین دهنده, موج صداهای گرمسیری شمع و برخی از پوسته می توانید تکرار که ساحل احساس در حمام خود را. سعی کنید هاوایی آب درمی صابون (7 دلار) و یا یک Plumeria, داخل حمام, بمب (8 دلار) به حمل و نقل شما را به یک لوکس هتل هاوایی اسپا.

موزه هنر هونولولو

برای چیزی بیشتر فکری هونولولو موزه هنر فراهم می کند یک یوتیوب مجموعه با عنوان موزه از خانه. هر تصویری با تمرکز بر یک هاوایی, هنرمند مستقر در فرایند خلاقیت خود و آثار هنری خود را. این هنر از محدوده ساحل مضمون نقاشی ها به محیط زیست محور منبت.

Iolani کاخ

Iolani Palace Hawaii
wikimedia.org

هر چرم گاومیش تاریخ را دوست دارم Iolani کاخ. هر سلطنتی هاوایی حاکم اقامت در این قصر زیبا و شما می توانید در هر اینچ مربع از آن را در این تور مجازی. این تور شامل یک راهنمای که جزئیات تاریخ غنی از خانواده سلطنتی و زندگی خود را. کشف بازداشتگاه یا اتاق تاج و تخت آن را به عنوان حمل و نقل شما را به عقب در زمان.

زوم لواو

شما نمی توانید یک تعطیلات هاوایی بدون لواو. شما همیشه نمی توانید صرف وقت با خانواده و دوستان در فرد اما پلینزی مرکز فرهنگی به ارمغان می آورد به شما. به اشتراک گذاری این لواو منو دستور غذا با خانواده برای لذت بردن از وعده های غذایی خوشمزه. بازی هاوایی Pictionary, سلام یکنوع بازی شبیه لوتو, حولا, دامن, رله یا موز تراشه پوکر با دوستان خود بیش از زوم. یاد بگیرند که چگونه به انجام برخی از سنتی رقص حولا برای مبتدیان به پمپاژ خون و دریافت کامل لواو تجربه. "جنبش شماره یک راه برای گرفتن یک خلق و خوی از blah به رضایت به این عمل در هر دو ما فیزیولوژیکی و عاطفی" Selzman گفت.

نگاهی به پیاده روی

walking
giphy.com

هاوایی نمی تواند در خارج از درب خود را, اما در خارج به راه رفتن در اطراف پارک و یا جنگل شما را در یک محیط طبیعی. گیاهان, حیوانات و هوای تازه و استراحت ذهن و شما را از خانه حتی اگر هاوایی گیاهان و جانوران زندگی نمی کنند در منطقه شما. "رفتن به خارج و در هوای تازه و طبیعت چیزی است که ثابت می شود بسیار آرام و واقعی برای افزایش سلامت روان" Selzman گفت. سعی کنید این هاوایی مضمون ماسک ($15-23) برای ایمن ماندن و اجازه هاوایی staycation هستید احساس می کنید برای انجام.گزارش این آگهی

چه به غذا خوردن

این دستور العمل های الهام بخش برخی از هاوایی در خانه پخت و پز. سعی کنید این منوی شروع با یک صبحانه دلپذیر و با پایان دادن به گرمسیری دسر برای درست هاوایی staycation هستید.

صبحانه: Loco Moco

Loco Moco
flickr.com

لذت بردن از این کلاسیک هاوایی محلی صبحانه از بخار کاسه برنج سفید صدر با برگر آبدار و آفتابی سمت بالا تمام تخم مرغ مقداری قهوه ای استفاده نا مشروع. آن را سریع و آسان صبح ثابت برای یک آخر هفته تنبل. پیدا کردن دستور العمل در اینجا.

ناهار: فشار با نوک انگشت (تلفظ po-کی)

Poke
wikimedia.org

این کاسه شنا کردن را به غذا خوردن باید دسته برای عطر و طعم و تازگی است. یک انتخاب گسترده ای از ماهی و marinates اجازه می دهد تا سفارشی سازی به تند, مرزه یا شور. به عنوان یک ظرف سمت و یا یک وعده غذایی میبینم کاسه طعم طراوت و سالم و خوشمزه است. خرد شده را اضافه کنید آجیل مكدمي برای برخی از بحران و بافت.

شام: Kalua گوشت خوک

Kalua Pork
flickr.com

معمولا شما را پوشش یک خوک کل در برگ موز و بخار در یک گودال زیرزمینی. اما نه هر کس می تواند کباب خوک کل در دو تا چهار پا گودال عمیق در صفحه اصلی. پلوپز و چهار تا شش پوند گوشت خوک شانه تکرار خواهد شد روش پخت و پز. شما می توانید به جای دود از هشت ساعت زیر زمینی پخت و پز با دود مایع به عنوان به خوبی. با تنها سه مواد تشکیل دهنده این دستور موجب صرفه جویی در زمان و تلاش برای آپارتمان و یا خوابگاه پخت و پز. خدمت به آن را در خود را در یک ساندویچ تاکو یا بیشتر.

تنقلات

دادن Musubi

spam musubi
flickr.com

دادن ممکن است بد و هرزه اما این اسنک بازدید نقطه. شما می توانید انتخاب کنید این میان وعده در اکثر 7/11 را در هاوایی است و مورد علاقه دانش آموزان است. سریع, آسان و ارزان, musubi تنها طول می کشد چند دقیقه برای آماده سازی و شما را پر می کند. آن را حتی ممکن است خود را تبدیل رفتن به میان وعده در طول نهایی آن تعادل نمک و گوشت. هاوایی را دوست دارد این میان وعده بسیار آنها اختصاص سالانه جشنواره به آن است. آن را حتی جوانه زده بال و یک رنگین کمان رنگ برای تبدیل شدن به نماد هونولولو غرور و افتخار است.

Manapua (تلفظ man-a-پو-یک)

Manapua
flickr.com

این هاوایی نسخه از بخار نان باعث می شود برای یک غذای سبک. بر خلاف دیگران این دستور نیاز به مقدار زیادی بیشتر کار در آشپزخانه است. این دستور غذا خواستار , در خانه, خمیر , که طول می کشد زمان و تلاش است که نه هر کس است اما محلی بازارهای آسیایی پخت آنها را به عنوان به خوبی. در داخل این بالش شما را پیدا خواهد کرد شیرین و خوش طعم خامه و یا دارای مزه تند پر کردن است.

ماهی مرکب لواو

Squid Luau
pinterest.com

پرماجرا خواران می خواهید را به این میان وعده را امتحان کنید. آن را نمی ممکن است نگاه جذاب اما طعم غنی و خامه. شیب به طور سنتی با استفاده از لواو برگ ماهی مرکب و شیر نارگیل و سیر. اگر چه اسفناج می تواند جایگزین لواو برگ. متوسط توریستی نمی دانم در این مورد منحصر به فرد محلی میان وعده.

دسر

هونولولو کوکی شرکت

Honolulu Cookie Company
facebook.com

در حالی که این یک دستور یک سفر به هاوایی احساس نمی معتبر بدون توقف در هونولولو کوکی شرکت.آنها تولید آناناس به شکل کماج کوکی ها با پر کردن. طعم شامل Kona قهوه با شکلات و نارگیل و آناناس macadamia و گیاهان و بتها. شما می خواهید به سفارش یک کل مورد چای و قهوه پس از شام.

تراشیده یخ

Shaved ice
wallpaperflare.com

این ممکن است به نظر می رسد انتخاب قطعی و بدیهی برای تابستان اما در هاوایی, toppings شامل میوه های گرمسیری ظاهر boba شیر تغلیظ شده و خیلی بیشتر. اضافه کردن جزیره الهام گرفته از طعم دهنده هایی مانند سرخالو میوه شور lilikoi قرمز رب لوبیا matcha mochi و بیشتر به درست هاوایی تجربه.

نارگیل (Haupia) و شکلات

Haupia pie
flickr.com

که نمی خواهم به خوردن شکلات کاستارد با پودینگ نارگیل و خامه? اغلب ساخته شده برای مناسبت های خاص این پای مخلوط طعم مستقیم از هاوایی با منحط و خامه شکلات. ساخت کاستارد ممکن است ناخوشایند برای برخی از, اما, فروشگاه خریداری شده و پودینگ و خامه کار در خرج کردن. اما هیچ چیز ضربان طعم, در خانه, کاستارد, پودینگ و خامه. به علاوه دست کرم شلاق خواهد ساخت عضلات بازو.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن