صعود این کوه و شروع به سفر خود را

هنگامی که شما را تبدیل به چراغ وجود دارد هیچ جایی برای پنهان کردن. در طول چند ماه گذشته این مقدار بسیار زیاد ا

توسط ATSHNEWS در 7 تیر 1399

هنگامی که شما را تبدیل به چراغ وجود دارد هیچ جایی برای پنهان کردن. در طول چند ماه گذشته این مقدار بسیار زیاد از ترس مبتنی بر رویاهای شده اند یک تصادف و نه در بیهوده است. ترس ما از آنچه ما را نگه داشته اند نابینا به ما واقعی خودشان. که ما را جدا از حقیقت تا به حال برای رفتن و است که شامل افکار است که ما در کنترل. ما اغلب تسلیم ما توانایی به نوبه خود بر روی چراغ های خودمان.

عزیز رویای سگ شکاری: تفسیر خود را از رویای ماه گذشته در نقطه. بنابراین این چیزی است که من در حال حاضر خواب.

من رانندگی و من به نوبه خود است که منجر به یک کوه و من آن را. من فکر می کنم من برنامه ریزی شده بر روی, پیاده روی, آن, اما هیچ نظری ندارم که چرا. من می رسند در پایین و پارک خودرو که مال من است و هیچ کس وجود دارد اما من دریافت کنید. من در بالا رفتن از یک مسیر و احساس می کنم که اگر کسی یا چیزی است پس از من. من هرگز به ببینید که چه کسی یا چه چیزی در آن است. ناگهان من در مواجهه با یک خرس و من به نوبه خود به اجرا اما توقف و نگاه دوم که در آن زمان خرس شروع به آمدن به من. من مبهوت بیدار. — هنوز هم اشتباه گرفته

عزیز هنوز هم اشتباه گرفته: پیشرفت خود را شگفت انگیز است و شما در حال انجام همه چیز درست است. این رویایی است که تایید آن است.

من می دانم که شما نمی پیاده روی و خندید وقتی که من خواندن آن با توجه به مسائل خود را با خارج از منزل بزرگ.

کوه نشان دهنده سفر شما بوده است و شما احساس به عنوان اگر شما در حال شروع در پایین دوباره. در یکی از حس شما هستند. خودرو است که در واقع مال شما است اولین پیام خود را. آن را نشان دهنده مبارزات شما مصرف شد به عنوان مسافر که مال شما نیست. شما در حال حاضر آگاه باشید که این سفر است بین من و شما است. این یک تحقق است و آنچه شما در تلاش بوده اند به سمت.

کسی یا چیزی است که شما به دنبال یک نماد است از بیانیه خود در گذشته از "کودکان یاد بگیرند آنچه را که آنها زندگی می کنند" و به دنبال در جای پای خود را. آنها در حال تماشای برای دیدن آنچه که شما انجام دهد.
در پایان اگر چه ناگهانی عالی است چرا که شما شروع به اجرا و سپس متوقف شود. پرواز بود و همیشه خود را برای اولین بار غریزه است و نه مورد در حال حاضر.

ایمیل جکی Bryson در dreamretriever@yahoo.com.

آخرین مطالب