شهرستان/هیئت مشارکت طول می کشد یک ضربه

شهرستان دولت همواره شکوفا و بهترین زمانی که مقامات در سطح محلی بودند در همان قایق با اعضای دولت در خانه, هیئت,

توسط ATSHNEWS در 8 تیر 1399

شهرستان دولت همواره شکوفا و بهترین زمانی که مقامات در سطح محلی بودند در همان قایق با اعضای دولت در خانه, هیئت, همه کشیدن در همان جهت.

ستون را هرگز فراموش نکنید, شهرستان, مدیر روز از جان کاکس.

مشارکت یک ماشین خوب روغن پس از آن به عنوان Coxy خواهد محبت اشاره به سناتور به عنوان "Stevie," استیون Panagiotakos و تکرار به عنوان "تامی" "Murph" و "دیوی" برای توماس طلایی در حال حاضر ریاست هیئت کوین مورفی پس از بازنشسته و دیوید Nangle.

مشارکت شده است mercurial پس از. نه چندان گرم در طول دولت از برنی لینچ که تا به حال بدبختی از زیر Cox ماند و در این کار به مدت هفت سال.

جزر و مد رز تحت لینچ را جایگزینی, Kevin Murphy.

امروز ارتباط است در واقع تیره و تار.

طلایی بدون شک لنگر. آثار آن را سخت و نفوذ در بیکون هیل.

این دست کشیدن بر Rady که جایگزین مورفی است که او هرگز در اطراف.

Nangle مواجه است 28-تعداد فدرال کیفرخواست و به شکل است در رای گیری برای انتخاب مجدد. سخنران رابرت herm n. crab لگد او را او رهبری تیم.

پس از آن وجود دارد از سوی دیگر ، ادوارد کندی که cruised به بالا اتاق دو سال پیش در یک موضوع: مخالفت خود را به یک دبیرستان در Cawley ورزشگاه.

کندی نمی کند و هر گونه مخالفت با این سقوط و این یک چیز خوب است با توجه به آنچه که دو نفر از کارکنان خود را بالا در هفته گذشته انجام داد.

قانونی خود را مدیر جیمز Ostis در Facebook پست زیر نوشت: "ریتا رادنی Rourke. همه می خورد." با اشاره البته به نمایندگان ریتا مرسیه رادنی الیوت و دن Rourke.

که باعث شد این پست از جودیت دورانت صندلی دموکراتیک شهرستان کمیته: "آنها قلدر. و تن ناشنوا است."

به این پست کندی ارتباطات مدیر جنیفر مایرز ارسال شده در "شرم آور."

آنها ناراحت شدند ظاهرا در مورد یک زن و شوهر از چیزهایی.

دورنت ثبت یک شهروند, درخواست, درخواست که کارمند شهرستان الیوت Veloso مستقر می شود 100 درصد در انتخابات ،

موقعیت خالی بوده است برای بیش از یک سال پس از Eda Matchuk چپ برای پول بیشتر در لین. Veloso نیز همچنین شهرستان شنیدن افسر و یک دستیار شهر بازداشت شد.

مسئله دیگر که در ظاهر شامل یکی دیگر از کندی کارمند, Zoe آرتور. آرتور کندی تشکیل دهنده مدیر خدمات.

او همچنین مقرر (شهر manager) به کمیسیون انتخابات.

فقط تصور کنید اگر کندی تا به حال حریف این سقوط ؟ بحث در مورد ظاهر تضاد منافع.

مرسیه که دارای سابقه با کندی گفت: "من بیزارند و با همه چیز. مایرز و Ostis مخدوش تصویر خود را و من امیدوارم که او نمی تواند چیزی در مورد آن."

"مطلق عار است برای ناخوانده" گفت: الیوت. "ما نمی همه باید به توافق برسند اما اگر شما استخدام شده توسط دولت محلی سناتور, بهتر است برای حفظ عقاید کردن رسانه های اجتماعی است."

Rourke کاهش یافته است به نظر.

مایرز سابق top خبرنگار در خورشید و Ostis نیز کاهش یافته است به نظر.

ستون پیامک کندی در اوایل صبح روز جمعه است و هنوز هم در انتظار پاسخ.

چه چیزی باعث این تحولات به خصوص نگران کننده است Ostis هشدار داده شده است قبل از.

Ostis است برادرزاده اواخر لوول دبیرستان مدیر مدرسه پیتر Stamas است که چگونه او این کار به عنوان دستیار به شهر, عضو شورای ویلیام ساماراس زمانی که او شهردار در طول ترم گذشته.

یک روز در تالار شهر ساماراس شنید Ostis آزادسازی در الیوت به یک جزء. ساماراس سرعت خواندن او شورش کنند.

Ostis باید به یاد داشت که حکیم مشاوره.

جالب توجه است که حدود 1 p. m. روز شنبه, Ostis نوشت: در FB: "من خواهد بود غیرفعال کردن FB من به زودی."

با استفاده از یک شهروند درخواست به آدرس پرسنل ماده بود و در واقع عجیب و غریب است.

دورانت می تواند ابراز نگرانی او را به یک عضو شورا که می تواند زمزمه در شهرستان مدیر آیلین _tenor گوش. اما حتی است که از لحاظ فنی می تواند نقض طرح E دولت است.

در بیانیه ای به ستون دورنت گفت: "انگیزه برای درخواست ساده است: ما می خواهیم اطمینان حاصل شود که ما باید کارآمد و عادلانه و باز کردن انتخابات است."

دورنت نوشت: "واکنش از سه شهر نمایندگان بود که عجیب و غریب است. اولین عضو شورا به صحبت می کنند در ارائه ما به نام یکی از کمیسیون انتخابات حذف شود چرا که او با این نسخهها کار برای ما سناتور ایالت. این مطلقا هیچ چیزی برای انجام با درخواست ما و من رک و پوست کنده نمی فهمم چرا از آن نمی شد به نام خارج از دستور. دومین عضو شورا به صحبت می کنند اعلام کرد که ما در حرکت بود ، شهر وکیل پس از آن موافقت کرد اما تن که در آن اعلام شده بود توسط عضو شورا یکی از انزجار. و سوم شورا تعجب با صدای بلند آنچه در بیانیه سیاسی ساخته شده بود با آوردن طومار."

مانند مرسیه مسائل را با کندی مرسیه و "جودی" نمی تواند همراه.

این عضو شورای شهر خواستار ناپاک در انتخابات کمیسر شد مرسیه. انتخابات کمیساریای آرتور.

"از آنجا که ما نگران هستید با منصفانه و باز انتخابات, من قصد دارم به segue در این دادخواست از جودی و من درخواست است که ما مطمئن شوید که یک انتخابات کمیساریای که در حال حاضر کار برای بهداشت ، اد کندی — من می خواهم شما خانم مدیر برای اطمینان به این شورا که او را از وظایف خود به عنوان دخالت در انتخابات به هر ظرفیت در این زمان خواهد بود با نگاه به من به عنوان یک تضاد منافع" مرسیه گفت: در جلسه شورای شهر.

آرتور برای او قسمت نشد, گیر افتاد, تخت, پا. زمانی که کندی را اعلام کرد, استخدام در اواسط ماه مارس یک توجه داشته باشید از دولت اخلاق کمیسیون آمد و متصل شده است. آن را ممکن است برای نگه داشتن هر دو آن گفت: اما انتخابات به عنوان کمیسر هدایت و روشنی از مسائل مربوط به دولت و قوه مقننه.

"اگر چه شما نشان داده اند که هیچ همپوشانی بین خود تشکیل دهنده خدمات و کار خود را به کمیسیون انتخابات کار شما باید مراقبت به رعایت این محدودیت ها آن را بار خوانده شده.

ستون رسیده به کندی را به دیدن اگر آرتور که می رود توسط Zoe آرتور Dzineku بود از هر نظر. او نداشت.

مرسیه گفت: او از اظهار نظر در این نشست برای تقویت به شهر مدیر است که او باید پیگیری آرتور دخالت به خصوص برای کندی.

"من نمی خواهم او وجود دارد در طول این زمان انتخابات" مرسیه گفت.

هیچ سوال مجلس رابرت herm n. crab فکر می کند بسیار طلایی. آن را طولانی نیست قبل که طلایی نام آمد تا برای رئیس راه و روش کمیته.

که هیچوقت تحقق اما این بود: هفته گذشته herm n. crab اعلام کرد ایجاد سبز بازیابی نیروی کار به بررسی قانونی و گزینه های سیاست به ادامه خانه حمایت از انرژی های پاک در پی COVID-19.

نیروی کار خواهد شد که به ریاست طلایی. نیروی کار را یک نگاه تازه در تمام طرح قدیم و جدید در نور جدید "عادی" مداوم بیماری همه گیر. همچنین نظارت مداوم تحولات در سطح فدرال و ایالتی به عنوان مربوط به اقتصاد مبتنی بر انرژی پاک و اطلاع رسانی تلاش های بازیابی کمیته ویژه به عنوان مورد نیاز است.

"در حالی که مجلس در ادامه در پاسخ به این COVID-19 همه گیر آن مهم و حیاتی است برای حمایت از ما انرژی پاک در صنعت و تقویت تلاش های ما برای مبارزه با تغییر آب و هوا" گفت: herm n. crab. "من از رئیس طلایی برای رهبری و تعامل با اقتصاد سبز ذینفعان در این مسائل مهم است."

"سال و سال تحت سخنران herm n. crab رهبری خانه و پشتیبانی انرژی پاک و combatted تغییر آب و هوا" گفت: صندلی طلایی. "ما نیاز به رول تا آستین ما را روشنی از مشکلات ما و نونهالان به شناسایی مسیر به یک تمیز کننده بیشتر انعطاف پذیر مشترک المنافع. من با تشکر از سخنران که برای شارژ و نگاه به جلو به کار مشترک با همکاران و ذینفعان آن را انجام داده."

دولت هرزه. نامزد لیزا آرنولد به خانه آورد تایید این هفته: همبستگی لوول.

"تاریخ خود را از فعالیت های اجتماعی و قوی مترقی ارزش آینه کسانی که از این گروه" با توجه به آزادی مطبوعات از سازمان است. "لیزا نگرانی برای محیط زیست مسکن مقرون به صرفه و مقرون به صرفه و موثر حمل و نقل عمومی را به یک نماینده خوب برای لوول و یک انتخاب خوب برای پرداختن به این مسائل مؤثر بر لوول متنوع جوامع است."

این دقیقا یک پیچ و تاب. آرنولد درگیر شده است در سازمان — فصل مترقی ماساچوست — پس از آن تاسیس شد در سال 2016. اما آن را نقطه عطف دیگری در غیر معمول کمپین فصل مشخص شده توسط هر دو COVID-19 و مداوم فدرال پرونده Nangle این وقت در 17 Middlesex منطقه.

دیرین چلمزفورد پلیس سگ افسر دیو لئو اواخر ورود به تاینسبرو هیئت Selectmen مسابقه ایجاد شده کاملا وزوز در شهر و مجموعه تلفن زنگ در خورشید را از راه دور دفاتر که در آن چندین کارکنان تماس گرفته شد در مورد اتهامات مختلف در مورد لئو.

لئو که برنده پلیس تقدیرنامه برای سگ کار پاسخ به مسلح standoffs و برای پاسخ به بمب گذاری های ماراتن بوستون اعلام کرد در اوایل این ماه که او در حال اجرا اواخر نوشتن در کمپین selectman در زادگاه خود.

هیچ کسی تماس ستون می خواستم به متهم لئو از shenanigans در رکورد اما یکی از ادعاهای بود که لئو امیدوار است برای کمک به خلاص شدن از شر تاینسبرو رئیس پلیس غنی هاو.

یکی دیگر از فروشنده اسرار واطلاعات محرمانه فرستاده ستون یک تصویر از یک Facebook پست که در آن لئو می گوید: "تنها غیر قانونی اگر شما گرفتار شده و فقط داره می گه." فروشنده اسرار واطلاعات محرمانه احساس نظر شد از دیرین مامور اجرای قانون.

لئو بستری Facebook comment شد یک "احمق" چیزی برای قرار دادن در رسانه های اجتماعی اما به طور کامل تکذیب کرد به دنبال سرنگونی هاو یا هر کسی.

"من در حال اجرا نیست برای تبدیل شدن به یک selectman بنابراین من می تواند آتش کسی یا خلاص شدن از شر کسی کار" لئو گفت.

او اعتراف کرد همیشه موافقت با هاو به خصوص در مورد از بین بردن پلیس این شهر سگ واحد اما گفت که او در حال اجرا است چرا که همسر خود را با این نسخهها کار برای اداره مدرسه خود بچه ها به تاینسبرو مدارس و به همین دلیل او تصمیم گرفت او می خواست به اجرا پس از تماشای اخیر نامزدهای شب.

شما نمی توانید می گویند دراکات Selectman تامی Dristiliaris بیرون رفتن ندارد ،

سه شنبه بود Dristiliaris گذشته به طور منظم برنامه ریزی شده در جلسه با هیئت مدیره پس از خدمت به عنوان یک selectman برای دو دوره و هر چند جلسه شروع benignly به اندازه کافی برخی از فوران آتش بازی بین او و Selectmen یوسف DiRocco جونیور در بحث در این شهر در رابطه با دراکات دسترسی به تلویزیون.

در این دوره از بحث DiRocco گرفته بود چند jabs در "دراکات اتصال" یک بحث سیاسی نشان می دهد توزیع شده توسط ارائه دهنده دسترسی است که شناخته شده است به هم زدن برخی از پرهای محلی. او گفت که او احساس می کند که نشان می دهد نیاز به "مقابله با آنچه حقیقت است."

"شما ذکر کرده ایم که مردم در آن نشان می دهد در طول این جلسه امشب حداقل سه بار. به چه دلیل من نمی دانم. اما این نفرت. شما تنها نمی تواند طرح خود را شخصی نظرات" Dristiliaris به او گفت.

"من مطمئن هستم که شما می خواهم احساس کمی متفاوت تامی اگر شما در انتهای دیگر از آن, اما شما اتفاق می افتد به در که خدمه پس" Selectman رئیس جسی Forcier interjected به عنوان DiRocco و Dristiliaris ادامه داد: برای رفتن به عقب و جلو.

"من و دوستان من و بسیاری از دوستان در شهر, و شما می دانید آنچه آن را 'خدمه.' آنها انجام یک کار خوب" بود Dristiliaris' تلافی.

بحث خود را حول اینکه آیا این شهر باید از ورود به یک قرارداد با دراکات دسترسی به تلویزیون به ارائه عمومی برنامه نویسی به این سازمان اقدام شده است به عنوان شهر ارائه دهنده خدمات بدون یک توافق نامه امضا شده. DiRocco بود سوال چقدر اقتدار و نظارت این شهر دارای بیش از ایستگاه و اینکه آیا این شهر خواهد بود و در قبال هر گونه اقدام قانونی علیه میزبان "این دراکات اتصال."

"شما می توانید به برنامه نویسی فقط به خاطر اینکه شما آن را دوست ندارم. شما نمی توانید. این آزادی بیان است. شما شکایت" Dristiliaris گفت. "شما نمی خواهید برای باز کردن این شهر تا بیشتر پرونده های حقوقی آقای DiRocco شما در حال حاضر انجام می شود به اندازه کافی خسارت در طول سال است."

"خدا را شکر که شما را ترک میکنند" DiRocco گفت: به عنوان هیئت مدیره آماده به حرکت به بعدی دستور کار مورد.

صاحب نظران بر روی زمین در دراکات می دانیم که Selectman نامزد آلیسون Genest یک مادام العمر دراکات ساکن که دارای روابط قوی به دراکات جمهوریخواه کمیته ممکن است به دنبال استفاده از یک selectman صندلی به عنوان یک سنگ پله به چالش کهنه تشکر. کالین گری.

او را باید دوباره انتخاب اول و ما می دانیم که نتایج آن در اواخر فردا شب.

اگر Genest انتخاب ستون توصیه می کند او نمی کشیدن یک سابرینا Heisey. Heisey رو انتخاب به کمیته مدرسه با هیاهو و پس از آن تصمیم گرفت برای به چالش کشیدن گری در خارج از دروازه. Garry تمیز او ساعت.

جمهوری خواهان باید به حال زمان سخت فیلدینگ عملی نامزدها به اجرا در برابر گری در گذشته است. اگر که نیست به اندازه کافی به Garry قدم زدن در شب سابق دفتر-همسر (و نه خیلی از دوستان دیگر) Dristiliaris در وداع با سخنان گفت: "این آخرین بار من را اجرا کند."

ایالات متحده SEN. الیزابت وارن یکی کمتر رقیب در قرعه کشی برای تبدیل شدن به جو بایدن معاون ریاست جمهوری همسر در حال اجرا و در نظر گرفتن خودش از نظر وزیر بهداشت ، ctq ساخته شده مورد سهشنبه چرا نباید ماساچوست سناتور یا نه. Klobuchar یک مینه سوتا دموکرات در مصاحبه ای گفت: در MSNBC که او تا به حال به نام بایدن برای خروج از توجه به معاون رئیس جمهور سابق در حال اجرا همسر این سقوط.

اما Klobuchar پیام به بایدن بود که او نیاز به اضافه کردن یک رنگ به دموکراتیک بلیط در یک لحظه زمانی که این کشور دست و پنجه نرم کردن با سوال در مورد نژاد و تاریخ آن از درمان مردم سیاه و سفید.

این بایدن کمپین بنا به گزارش رسیده به مرحله دوم بررسی صلاحیت با وارن در میان کسانی که هنوز هم در لیست کوتاه.

در حالی که مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری به پایان رسید جاه طلب دموکرات ماساچوست در کشور شده است معاون ریاست جمهوری فرایند جستجو با علاقه به دانستن است که نادر باز کردن صندلی برای آمریکا می تواند کمتر از یک سال به دور است.

بایدن کوتاه-لیست گزارش شده است که شامل تعدادی از زنان از رنگ از جمله وزیر بهداشت ، کامالا هریس کالیفرنیا, Stacey آبرامز از گرجستان و سوزان رایس مشاور پیشین شورای امنیت ملی تحت ریاست جمهوری اوباما ،

نیز وجود دارد گسترده گزارش صبح روز سه شنبه که کنگره کارن باس کالیفرنیا از صندلی های کنگره, سیاه, انجمن, بود تحت بررسی به عنوان یک پتانسیل بایدن همسر در حال اجرا.

اگر وارن برش را ندارد, آن را نمی ممکن است آخرین شانس خود را برای ترک سنا برای یک بایدن دولت. و این که اگر دموکرات می تواند شکست جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در ماه نوامبر است که هیچ چیز مطمئن است.

وزیر خزانه داری وارن?

توکسبری شهر جلسه پرواز دوشنبه شب بسته بندی در یک رکورد در ساعت است.

هر چند بسیاری از مقالات با تصویب صفر به حداقل بحث دو درخواست مقالات باعث بحث است که در زمان گرم شد.

ساکن جورج فردیناند پیشنهاد یک مقاله برای پر کردن هیئت مدیره و کمیته جای خالی با داوطلبانی که زد به صورت نقطه ای در انتخابات و از دست داد اما با دریافت 25 درصد از آرا.

فردیناند توضیح آن خواهد یدکی این شهر از داشتن برای برگزاری یک انتخابات خاص است.

یکی از ساکنان که صحبت می کرد در برابر این مقاله مطرح فرضی پرسیدن چه اتفاقی می افتد اگر نامزد که از دست رفته نشان می دهد خود را, پست, انتخابات, به ترکیه و یا ضد همجنس.

"آیا شما هنوز هم می خواهید که فرد ؟" ساکن پرسید. "من فکر می کنم که مقاله حذف این حق در واقع نگه دارید و انتخابات و انتخاب کنید که شما می خواهید به وجود دارد."

به نظر نمی نشینند و با فردیناند.

"من فکر می کنم آن را نفرت انگیز چه او فقط گفت:" فردیناند گفت.

او در ادامه می گویند که دو یا سه نفر در شهر با هم پیش از انتخابات فصل به تعیین که اجرا خواهد شد برای چه موقعیت.

"آنها نمی باید جرات به اجرا در برابر هر یک از دیگر" فردیناند گفت.

بیشتر ابراز نا امیدی فردیناند با اشاره به سارا استیل که از انتخابات اخیر برای کمیته و گفت که او "گران لب به لب او".

تشدید وادار شهر ناظر به قطع فردیناند و اطلاع او از نظر بودند ،

"بدون آنها نه" فردیناند پاسخ داد: قبل از رفتن از میکروفون....

حمل و نقل محلی اتحادیه ATU 1578 اعتصاب در Thorndike روز چهارشنبه به منظور بالا بردن آگاهی برای ایمنی نگرانی در میان COVID-19 بیماری همه گیر.

انفجار در شهر و اتوبوس و تامین تجهیزات حفاظت فردی و خطر پرداخت در میان موضوعاتی که محلی اتحادیه می خواهم به بحث در مورد با اول حمل و نقل یک شرکت حمل و نقل قرارداد توسط لوول منطقه ای حمل و نقل.

"ما تعلق دارند در جدول در حالی که این مهم تصمیم گیری است که تاثیر ایمنی از هر کس در جامعه ما در حال ساخته شده است" ATU جمهور لیزا Lipomi گفت.

Lipomi گفت: چراغ UV یا به روز رسانی سیستم تصفیه ممکن است راه حل های ممکن برای تهویه ضعیف در اتوبوس.

همانطور که برای PPE, Lipomi گفت: "من معتقدم که قطعا وجود دارد اتاق را برای بهبود..."

Lipomi گفت: این اتحادیه نوشت: برای اولین بار حمل و نقل on May 22, درخواست یک جلسه به بحث در مورد نگرانی ها در مارس 29.

"اول حمل و نقل امتناع از ملاقات با ATU 1578 در سفارش به آدرس نگرانی های ما در مورد حمایت از ما سواران و رانندگان ما مگس در تضاد کامل با آنچه که اعتقاد ما بر این است که در بیشتر منافع عمومی وقتی که می آید به سلامت و ایمنی از کسانی که در جامعه ما" Lipomi نوشت: در بیانیه ای.

"من احترام حقوق خود به اعتصاب و همچنین احترام و فداکاری خود را حرفه ای خود" اول حمل و نقل مدیر کل جورج Anastas گفت: از اعضای اتحادیه.

Anastas گفته شده است وجود دارد یک "نامحدود" عرضه PPE در دسترس LRTA کارکنان. رانندگان می توانند بین KN95 ماسک پارچه ماسک و 3 لا غیر بافته شده ماسک صورت, او گفت:. اول حمل و نقل نیز تامین کارکنان با ضد عفونی کننده دست و دستکش و بطری از مواد ضد عفونی کننده برای استفاده در اتوبوس در طول روز است.

اتوبوس ها به طور کامل بررسی یک بار در روز با توجه به Anastas.

"ما در حال بررسی تمام پروتکل های ایمنی و ابتکارات در سراسر صنعت است و ما در روند بررسی همه آنها از جمله در سیستم های تصفیه هوا," Anastas گفت.

تا کنون چهار LRTA رانندگان باید آزمایش مثبت برای COVID-19. دو بهبود و بازگشت به کار با توجه به Anastas.

ATU که دهانه ایالات متحده و کانادا از دست داده است 55 اعضای COVID-19 از ماه مارس Lipomi گفت.

اول حمل و نقل در حال حاضر در مذاکرات قرارداد با ATU 1578. این اتحادیه در حال حاضر قرارداد تنظیم شده است به پایان می رسد در ماه ژوئن 30. در حال حاضر LRTA کارکنان دریافت نمی کنند خطر پرداخت برای کار در طول بیماری همه گیر.

"قطعا رانندگان می خواهم به جبران برای قرار دادن سلامت خود را در خط" Lipomi گفت.

"اگر چه ما از یک راه حل در این مسائل من می خواهم به رسمیت شناختن این RTA مدیران برای تلاش های خود را و تعهد تا کنون در مقابله با این مهم مسائل ایمنی است که تاثیر حمل و نقل سواران و کارگران" Lipomi در بیانیه ای گفت.

این هفته ستون آماده شد خبرنگاران مگ مک اینتایر در دراکات; اما مورفی در توکسبری; Jon وینکلر در Nashoba دره; نیکول DeFeudis در لوول; دولت خانه اخبار خدمات و سرمایه گذاری ویرایشگر کریستوفر اسکات.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن