شهر نمایندگان صورت سهام سوال در مورد مشارکت عمومی در زوم جلسات

لوول — شورای شهر را در قالب مشارکت عمومی در زوم جلسات رو موشکافی پس از دیدار اخیر به نظر می رسد به انحراف از ا

توسط ATSHNEWS در 6 مرداد 1399

لوول — شورای شهر را در قالب مشارکت عمومی در زوم جلسات رو موشکافی پس از دیدار اخیر به نظر می رسد به انحراف از استاندارد روند.

در شورای شهر جلسه در 14 ژوئیه دو لوول ساکنان بابی Tugbiyele و عیسی Woldeguiorguis قادر به به طور مستقیم پیوستن به زوم جلسه کاری اعضای عمومی شده اند قادر به انجام کار از شورای شهر نقل مکان کرد و به جلسات مجازی.

پس ممکن است شورای شهر شده است به شرح زیر زوم نشست فرمت که در آن اعضای عمومی که ثبت نام به صحبت می کنند در حال تماس های گرفته شده به جلسه از طریق تلفن همراه هنگامی که آن را به نوبه خود با توجه به شهرستان دفتر مدیر.

برخی از نمایندگان شهرستان در حال حاضر فراخوانی برای یک نگاه چرا Tugbiyele و Woldeguiorguis قادر به پیوستن به جلسه از طریق ویدئو در حالی که دیگر اعضای عمومی بود گرفته شده.

نگران بیش عادلانه دسترسی و شفافیت شهر, عضو شورای رادنی الیوت درخواست یک گزارش از شهرستان دفتر مدیر برای پاسخ در مورد آنچه اتفاق افتاده است.

"همان قوانین باید برای همه" الیوت گفت.

عضو شورای شهر جان Drinkwater کمک Tugbiyele و Woldeguiorguis دسترسی به جلسه از طریق زوم به صحبت می کنند در یک حرکت به اعلام نژادپرستی بحران بهداشت عمومی. در این حرکت نمایندگان در نهایت رای دادند 5-4 در حمایت از یک جایگزین وضوح ساخته شده است که به چند وعده را اعلام نژادپرستی بحران بهداشت عمومی.

در ارائه بیانیه خود خواستار شورای شهر برای حمایت از این اعلامیه Tugbiyele گفت: این مهم برای نمایندگان به دیدن او که نمی تواند اتفاق می افتد اگر او تماس گرفته شده از طریق تلفن. بنابراین او رسیده به Drinkwater.

"او شده است در مکان های او آواز خود را در حمایت, بنابراین من احساس راحت رفتن به او" Tugbiyele گفت: با اشاره به Drinkwater حمایت از یک حرکت بود که دقت شکست خورد.

Drinkwater گفت که او فکر آن را یک درخواست معقول و منطقی و پرسید: سیستم های اطلاعات مدیریت بخش مورد اجازه دادن به آنها دسترسی داشته باشید. با توجه به Drinkwater MIS گفت: آن را نمی خواهد یک مشکل و خواسته Tugbiyele و Woldeguiorguis نام تا کارکنان می تواند اجازه می دهد آنها را به جلسه وقتی که آمد آن زمان به صحبت می کنند.

"من فقط دو ترکیبات رسیدن به من به پرس و جو و من به دنبال تا با آن دو درخواست" Drinkwater گفت.

هر دو Drinkwater و شهردار John Leahy گفت: آنها نمی دانند که آیا شورای شهر تا به حال یک مجموعه سیاست در زوم جلسه مشارکت اما برای الیوت سوال این است که چرا یک استثنا ساخته شده بود به یک پروتکل است که در حال حاضر 13 تا 14 هفته در حال اجرا است.

شورای شهر زوم رویکرد است نه یک سیاست برای همه کمیته ها هر چند بسیاری از دنبال همان فرمت. با توجه به Leahy مدرسه کمیته اجازه می دهد تا اعضای عمومی برای پیوستن به زوم جلسه به طور مستقیم.

"تمام حقوق این نشست پس اگر آن را در زوم شما باید قادر به دریافت و شما باید قادر به شرکت" لیهی گفت.

هر دو Leahy و الیوت گفت: شورای شهر را شماره گیری-در قالب تصویب شد پس از کمبریج شورای شهر زوم جلسه "بمباران" با تصاویر مستهجن.

"در شهر طرف من فکر می کنم آنها فقط کمی محتاط تر" لیهی گفت: از شورای شهر را با فرمت.

قبل از جولای 14 جلسه Tugbiyele شرکت در یکی دیگر از راه دور که در آن جلسه او گرفته شده. او در بر داشت تجارب بین دو فرمت نسبتا مشابه است.

"از هر دو تجربه آن را فقط به من ساخت من بیانیه وجود دارد نبود یک مکالمه یا گفتگو که اتفاق افتاده بین خودم و نمایندگان" Tugbiyele گفت. "این اساسا یک راه کانال های ارتباطی است."

غافل از آنچه در شورای شهر جولای 14 جلسه لوول ساکن Deb Forgione شکایت با شهرستان دفتر مدیر بیش مشابه ناکامی با یک حمل و نقل فرعی نیز در جلسه برگزار شده در جولای 14.

Forgione و برخی از همسایگان به حال ثبت نام برای صحبت در جلسه بودند و در صف تا زمانی که آنها به طور ناگهانی لگد کردن. Forgione بلافاصله پیامک رئیس و یکی یکی آنها گرفته شده بودند و به صحبت می کنند. در نتیجه Forgione گفت: هیچ یک از آنها می تواند شنیدن آنچه گفته بود و هیچ یک از آنها می تواند شنیدن هر یک از دیگر سخنرانان.

"هدف از این نشست آمده بود به جلسه از ذهن و ساکنان اجازه نداشتند برابر به صدای خود را شنیده" Forgione گفت.

نه Forgione و نه همسایگان خود قادر به یاد بگیرند که چه اتفاقی افتاده است در جلسه کمیته فرعی تا زمانی که آن نوشته شده بود در لوول TeleMedia مرکز وب سایت دو روز بعد.

"چه اتفاقی افتاد به من ساخته شده من متوجه آن بر روی یک شیب لغزنده اگر ما پاسخگویی و یا یک فرایند رسمی," Forgione گفت.

الیوت موافق است.

در علاوه بر این به درخواست گزارش الیوت ارائه شده است یک حرکت برای قوانین فرعی به بحث در مورد زوم جلسه پروتکل های. شورای شهر تنظیم شده است را به حرکت در جلسه بعدی آن در روز سه شنبه.

نیز سه شنبه این شورا انتظار می رود را به یک حرکت توسط عضو شورای شهر ریتا مرسیه به تعیین "چرا برخی از آنها اجازه دهید به زوم جلسه از طریق ویدئو و دیگران که خواسته بودند گفت: هیچ."

Leahy فکر نمی کند وجود دارد نیاز به یک سیاست سختگیرانه در مورد زوم فرمت اما فکر می کند باید وجود داشته باشد بهتر نظارت از چگونگی جلسات از راه دور اجرا عناصر مانند ساکت کردن و یا unmuting بلندگو.

اگر او فکر می کند لوول اقتباس خوبی به زوم جلسات Forgione ترجیح قادر به به طور مستقیم به آنها بپیوندید. او با اشاره به حفاظت از کمیسیون و ى هیأت تجدید نظر به عنوان نمونه های موفق. با توجه به Forgione دو تخته اجازه می دهد تا کاربران را به طور مستقیم پیوستن به این نشست و عضو هیات unmutes سخنرانان هنگامی که آن را به نوبه خود.

قبل از اتخاذ یک سیاست سختگیرانه, Tugbiyele گفت: لوول باید نگاهی به روش های دیگر شهرداری استفاده برای تعیین بهترین شیوه.

"من فکر می کنم که هر چه سیاست و یا هر آنچه که در نهایت توافق نهایی هدف این است که مطمئن شوید که به اندازه تعامل جامعه و به همان اندازه فرصت اجازه می دهد تا برای جامعه به صحبت در مورد موضوع در دست هر حرکت هستند" Tugbiyele گفت.

با اشاره به فراخوان اعلام نژادپرستی بهداشت عمومی بحران Tugbiyele افزود که امیدوار است "مردم واقعا تمرکز بر روی این موضوع در دست است."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن