شهر فصل ساخت و ساز در حال پیشرفت در میان همه گیر

محتوای مقالهاز بازسازی برگ افرا استخر و بازگرداندن سنتور مرکز شهر به شمار از کار جاده و دیگر زیرساخت های پروژه

توسط ATSHNEWS در 13 خرداد 1399

محتوای مقاله

از بازسازی برگ افرا استخر و بازگرداندن سنتور مرکز شهر به شمار از کار جاده و دیگر زیرساخت های پروژه های شهرستان, ساخت و ساز همچنان در میان COVID-19 بیماری همه گیر.

شهر رجاینا به تازگی اعلام کرد به لگد زدن به 2020 فصل ساخت و ساز با سرمایه گذاری $79.5 میلیون دلار برای حمل و نقل و آب و فاضلاب و زهکشی پروژه های.

"این شهر ساخت و ساز برنامه فراهم می کند مهمی در تقویت اقتصاد و همچنین منافع دراز مدت به جامعه مانند بهبود زهکشی و تمدید چرخه زندگی برای ما جاده های" شهردار مایکل Fougere در انتشار اخبار گفت: "این برنامه با پشتیبانی از جامعه ما فراهم می کند و بسیار مهم اشتغال در طول این زمان اقتصادی چالش برانگیز.

REGINA, SASK : June 1, 2020 -- A crew works to put up street lights along the south Ring Road between Wascana Parkway and Albert Street South in Regina, Saskatchewan on June 1, 2020. Since March, work has been underway to to install expressway lighting along the route. BRANDON HARDER/ Regina Leader-Post
خدمه کار می کند برای قرار دادن چراغ های خیابان در امتداد جنوب جاده حلقه بین Wascana پارک وی و آلبرت خیابان جنوبی در رجاینا در تاریخ 1 ژوئن سال 2020 است. از ماه مارس تاکنون در جریان است به نصب روشنایی بزرگراه در طول مسیر. براندون سخت تر/رجینا رهبر-پست

"با توجه به COVID-19 گیر ما جدول زمانی کوتاه تر از حد معمول در این سال آن را حیاتی برای پیاده سازی استراتژی برای افزایش بهره وری و کاهش تاثیر به شهروندان" Fougere اضافه شده است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن