چین با تاخیر انتشار کوروناویروس اطلاعات خسته کننده که

توسط آسوشیتد پرسدر طول ماه ژانویه سازمان بهداشت جهانی عموم ستایش چین برای آنچه در آن نامیده می شود یک پاسخ سری

توسط ATSHNEWS در 13 خرداد 1399

توسط آسوشیتد پرس

در طول ماه ژانویه سازمان بهداشت جهانی عموم ستایش چین برای آنچه در آن نامیده می شود یک پاسخ سریع به جدید کروناویروس و تشکر دولت چین برای به اشتراک گذاری نقشه ژنتیکی ویروس "بلافاصله."

اما در واقع مقامات چینی در نشست با انتشار نقشه ژنتیکی یا ژنوم این ویروس کشنده برای بیش از یک هفته پس از چندین دولت labs تا به حال به طور کامل رمزگشایی آن نمی های اطلاعات کلیدی برای طراحی آزمایش دارو و واکسن. کنترل دقیق بر روی اطلاعات و رقابت درون چینی بهداشتی سیستم تا حد زیادی به سرزنش آسوشیتد پرس پیدا کرده است از اسناد داخلی, ایمیل و ده ها تن از مصاحبه.

مقامات بهداشت تنها منتشر ژنوم پس از یک چینی آزمایشگاه منتشر شده آن را جلوتر از مقامات در یک virology سایت در Jan 11. حتی پس از آن چین متوقف شده برای حداقل دو هفته بیشتر در دادن که جزئیات آن مورد نیاز با توجه به ضبط های متعدد داخلی جلسات برگزار شده توسط سازمان ملل و آژانس های بهداشتی در ماه ژانویه — همه در یک زمان هنگامی که شیوع مسلما ممکن است به طرز چشمگیری کاهش یافته است.

هر چند که در ادامه به عموم ستایش چین ضبط شده به دست آمده توسط آسوشیتدپرس نشان می دهد آنها نگران چین بود نمی های اطلاعات کافی برای ارزیابی خطر ناشی از این ویروس جدید, هزینه های دنیا با ارزش زمان.

"ما در حال حاضر در مرحله که در آن آنها در حال دادن آن به ما 15 دقیقه قبل از آن را به نظر می رسد در دوربین مدار بسته" گفت که بالا رسمی در چین, دکتر Gauden Galea با اشاره به دولتی تلویزیون مرکزی چین در یک جلسه.

داستان پشت این پاسخ اولیه به این بیماری همه گیر در می آید در زمانی که سازمان ملل و آژانس بهداشت تحت محاصره است. رئیس جمهور ایالات متحده تهمت قطع روابط با, که در روز جمعه پس از انفجار این سازمان به اتهام تبانی با چین برای پنهان کردن میزان این بیماری همه گیر. رئیس جمهور چین گفت: چین همواره ارائه اطلاعات به چه کسانی و جهان "در یک مد به موقع."

اطلاعات جدید را پشتیبانی نمی کند روایت از هر دو ایالات متحده آمریکا و یا چین به تصویر می کشد اما یک آژانس در حال حاضر در وسط گیر کرده بود که به فوریت تلاش برای درخواست اطلاعات بیشتر. اگر چه قوانین بین المللی ملزم کشور به گزارش اطلاعات برای کسانی است که می تواند تاثیر بر بهداشت عمومی سازمان ملل و آژانس هیچ اجرای قدرت. به جای آن باید تکیه بر همکاری کشورهای عضو است.

AP پیدا کرده است به جای تبانی با چین بود که خود را تا حد زیادی در تاریکی نگه داشته به چین داد و آن را تنها حداقل اطلاعات مورد نیاز است. اما آژانس را تلاش برای به تصویر کشیدن چین در بهترین نور به احتمال زیاد به محور کشور را به ارائه بیشتر شیوع جزئیات.

که مقامات نگران نحوه مطبوعات چین برای کسب اطلاعات بیشتر و بدون angering مقامات و یا به خطر انداختن دانشمندان چینی آنها ستایش برای رمز گشایی ژنوم با سرعت شگفت آور. دکتر مایکل رایان که در شرایط اضطراری رئیس گفت: بهترین راه برای "حفاظت از چین" بود که برای انجام آن خود را تجزیه و تحلیل مستقل زیرا در غیر این صورت گسترش ویروس بین مردم خواهد بود در سوال و "کشورهای دیگر را به عمل درآمده است."

از زمانی که این ویروس برای اولین بار رمزگشایی on Jan. 2 وقتی که اعلام کرد یک اورژانس جهانی در ژانویه. 30 شیوع رشد با ضریب 100 تا 200 بار با توجه به گذشته نگر چینی مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری داده است.

چه کسانی و مقامات نام در این داستان کاهش یافته است برای پاسخ به سوالات پرسیده شده توسط AP بدون صدا و یا متن نوشته شده از ثبت جلسات که AP قادر به تامین خود را برای محافظت از منابع است.

"ما رهبری و کارکنان کار کرده شب و روز....برای پشتیبانی و اشتراک گذاری اطلاعات با همه کشورهای عضو به همان اندازه و در تعامل صادقانه و صریح گفتگو با دولت در تمام سطوح" که یک بیانیه گفت.

ملی چین کمیسیون بهداشت و وزارت امور خارجه تا به حال هیچ نظر. اما در چند ماه گذشته چین بارها و بارها در دفاع از اقدامات خود و بسیاری از کشورهای دیگر — از جمله ایالات متحده باید در پاسخ به این ویروس حتی با تاخیر دیگر از هفته ها و حتی ماه.

در اواخر ماه دسامبر پزشکان متوجه مرموز خوشه از بیماران با غیر معمول پنومونی. به دنبال پاسخ آنها ارسال نمونه به تجاری labs. توسط Dec. 27 یک شرکت چشم انداز Medicals تا به حال با هم مسأله را حل بسیاری از ژنوم یک ویروس جدید با شباهت قابل توجه به سارس. آنها هشدار داده ووهان مقامات که روز بعد صادر داخلی اعلامیه های هشدار دهنده های غیر معمول پنومونی.

در دسامبر. 30 شیعه Zhengli مشهور coronavirus متخصص در ووهان موسسه ویروس شناسی شد, هشدار به بیماری و توسط Jan. 2, تیم او تا به حال به طور کامل رمزگشایی آن است.

اما زمانی که آن را آمد به های ژنوم با جهان, همه چیز چپ چپ رفت. چین بالا پزشکی اقتدار ملی کمیسیون بهداشت صادر شده و محرمانه متوجه منع labs از انتشار در مورد ویروس بدون مجوز. منظور منع شیعه آزمایشگاه از انتشار دنباله و یا هشدار از خطر ممکن است.

مقامات کمیسیون بعد گفت: به منظور جلوگیری از هر گونه اتفاقی انتشار آن ناشناخته پاتوژن و برای اطمینان از نتایج سازگار با دادن آن به چهار دولت labs برای شناسایی در همان زمان.

توسط Jan. 5 دو دیگر دولت labs توالی ویروس و یک آزمایشگاه دیگر در شانگهای به رهبری ژانگ Yongzhen نیز رمزگشایی آن است. ژانگ هشدار داد ملی کمیسیون بهداشت ویروس بود "احتمال عفونی." چینی CDC خود را مطرح اضطراری سطح به بالاترین دوم اما قدرت برای هشدار عمومی است.

موارد مشکوک شروع رویه در سراسر منطقه است. در تایلند, مقامات فرودگاه کشیده کنار یک زن سفر از ووهان با آبریزش بینی و گلو درد و درجه حرارت بالا است. دانشمندان در دانشگاه Chulalongkorn به زودی نمیفهمد او آلوده با کروناویروس اما آیا دنباله ای از چین برای مطابقت با آن است.

که مقامات در ضمن بیدارم در جلسات داخلی چین به تاخیر انداختن در ارائه مهم شیوع جزئیات حتی اگر آن را از لحاظ فنی جلسه تعهدات خود تحت قوانین بین المللی. رایان که در شرایط اضطراری رئیس گفت: از آن زمان به "تغییر چرخ دنده ها" و فشار برای کسب اطلاعات بیشتر.

"خطر در حال حاضر این است که با وجود خوب ما قصد...وجود خواهد داشت بسیاری از انگشت اشاره در که اگر چیزی اتفاق می افتد," او گفت:.

در Jan. 11 شانگهای ژانگ در نهایت منتشر coronavirus دنباله جلوتر از مقامات بهداشتی در virological.org مورد استفاده توسط محققان به مبادله راهنمایی در مورد عوامل بیماری زا. تنها پس از آن که چینی ها CDC ووهان موسسه ویروس شناسی و آکادمی چینی علوم پزشکی شتافت به خود را منتشر توالی انجام شده در Jan. 12.

در Jan. 20 مقامات چینی هشدار داد که ویروس پخش بین مردم است. که اعزام یک تیم کوچک به ووهان از آن آسیا و دفاتر. چین نماینده Galea گفت: همکاران چینی بودند "صحبت آشکارا و به طور مداوم در مورد انسان به انسان انتقال است."

که کمیته اضطراری از کارشناسان مستقل ملاقات دو بار در هفته است و تصمیم گرفت در برابر توصیه های اضطراری. اما آژانس نگرانی باعث غیر معمول سفر به پکن که توسط مدیر کل Tedros Adhanom Ghebreyesus و دانشمندان است.

در پایان Tedros' سفر که تشکیل یک نشست اضطراری دیگر در نهایت اعلام یک اورژانس جهانی در ژانویه. 30. Tedros چین تشکر فراوان کاهش به ذکر است هر که زودتر ناکامی.

"ما باید در واقع بیان ما احترام و قدردانی به چین برای آنچه در آن انجام," او گفت:. "این در حال حاضر انجام کارهای باور نکردنی به محدود کردن انتقال این ویروس به کشورهای دیگر است."

___

تماس با AP جهانی تیم تحقیقاتی در Investigative@ap.org



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب