چلمزفورد انتظار برای نجات از 1.1 میلیون دلار توسط استرداد اوراق قرضه

چلمزفورد — شهر چلمزفورد موضوع را بیش از 10 میلیون دلار در کل تعهد استرداد اوراق قرضه است که انتظار می رود برای

توسط ATSHNEWS در 23 اردیبهشت 1399

چلمزفورد — شهر چلمزفورد موضوع را بیش از 10 میلیون دلار در کل تعهد استرداد اوراق قرضه است که انتظار می رود برای نجات شهر بیش از 1.1 میلیون دلار در آینده بدهی های خود را پرداخت.

چلمزفورد است که انتظار می رود برای نجات $32,950 در بدهی این سال مالی و اضافی $64,977 سال مالی آینده آغاز می شود که ژوئیه 1. استرداد اوراق قرضه صادر خواهد شد در مارس 15, و نمی خواهد گسترش گذشته این شهر زمان پرداخت نهایی مجموعه در 2033 با توجه به انتشار اخبار توسط شهر مدیر پل کوهن ،

"ما قادر به استفاده از فرصت های ارائه شده توسط اخیر تیز کاهش در نرخ بهره بازار به کاهش آینده ما بدهی خدمات پرداخت در این سال نیز بیش از 13 مالی سال" کوهن گفت: در انتشار.

هیئت Selectmen تصویب استرداد اوراق قرضه قرارداد خرید در یک جلسه مجازی در مارس 4.

شهر مسترد بخشی از اوراق قرضه است که صادر شده در سال 2012 و 2013 برای ساخت مرکز جدید ایستگاه های آتش نشانی و امکانات پیشرفت های مرتبط با خدمات انرژی عملکرد قرارداد انتشار متحده است.

استاندارد و پور خدمات مالی به این شهر استرداد اوراق قرضه یک AA+ دراز مدت امتیاز و توصیف چشم انداز به عنوان "ثبات".

"به نام" AA+ "رتبه نشان دهنده این شهر بسیار قوی اقتصاد و مطلوب محل همراه عمده حمل و نقل دالان که می توان ساکنان توانایی رفت و آمد به مراکز اشتغال در سراسر بوستون شهری آماری منطقه" S&P رتبه بندی خلاصه متحده است.

شهر بدهی شامل وظیفه عمومی اوراق قرضه در مجموع حدود 78.7 میلیون, با توجه به S&P.

در حالی که رشد جدید ممکن است "محدود" در چند سال آینده با توجه به COVID-19 گیر S&P اعلام کرد که "ما انتظار نداریم که هر خراب شدن پایه های مالیاتی."

"ما این شهر را مدیریت بسیار قوی با سیاست های مالی و شیوه های زیر ما FMA مدیریت مالی (ارزیابی) روش نشان می دهد شیوه های مالی قوی هستند به خوبی تعبیه شده و به احتمال زیاد پایدار" خلاصه متحده است.

"با وجود آینده چالش های اقتصادی پیش رو از ما با توجه به زمان COVID-19 گیر S&P تحلیلگران شناخته شده شهر جامد موقعیت مالی" امور مالی مدیر جان سوسا گفت: در انتشار.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن